قیمت سمند LX ساده صفر سال 1400 ایران خودرو بازار خودرو

از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است.

«خودروی ملی را به عنوان نمونه ساخته‌ایم و ۱۰۰ درصد قابل ساخت داخل است». خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴. در سال ۷۲ مرکز تحقیقات و خدمات خودکفایی ایران در مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مأمور شد تا در چهارچوب یک برنامه تحقیقاتی، بر پایه مهندسی معکوس برای اولین بار در ساختار صنعت خودروسازی ایران، فرایند طراحی و ساخت خودرو به شیوه مقرون به صرفه را طراحی و تعریف کند. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.

جلوپنجره جدیدتر، رنگ شدن قسمت پایین سپرها، حذف لنز چراغهای جلو و چراغهای عقب کوتاه‌تر از جمله نشانه‌های ظاهری سمند LX سال در قیاس با مدل ساده قدیمی هستند. به طور کلی تم طراحی سمند برای این روزها کاملاً از مد افتاده شده و با معیارهای زیبایی روز همخوانی چندانی ندارد. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. پشت صندلی راننده وسر نشین دو تا تلویزیون با قابلییت پخش DVDوCDوMP3 وشیشه های ضد UV ودودی با یه شیشه ی سقفی خیلی با حالش کرده بود ولی یه جاش بد بود اونم اونجاش که چون صندلیاش از چرم بود آدم خیلی زود عرق می کرد . آقا ابراهیم شما که رفته بودی تاکسیرانی نامه اقساط بگیری .باید تو لیست بالاترین قیمت رو انتخاب میکردی .حالا کاری که شده .حرص خوردنم فایده نداره .منم ماشینم رو بردم بعداز فرودگاه امام مرکز اسقاط 1718 تحویل دادم قیمت خوبی هم برداشتن .شکر . سلام دوستان.خدارو شکر که بلاخره بعد یکسال دارن چارچرخاشونو تحویل میدن البته ابشنایی داره داشبورد جدیدارو زیبا کارکردن.منم این هفته بعد11ماه تحویل گرفتم دگه ایشالا همگی خلاص شدیم.

  • سلام دوستان.خدارو شکر که بلاخره بعد یکسال دارن چارچرخاشونو تحویل میدن البته ابشنایی داره داشبورد جدیدارو زیبا کارکردن.منم این هفته بعد11ماه تحویل گرفتم دگه ایشالا همگی خلاص شدیم.
  • البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است.
  • اگر هنوز ازدواج نکردی و عشق کورس گذاشتن هستی 206 بخر ولی اگر تشکیل خانواده دادی و اهل سفر هستی سمند بخر چون سمند ماشین جادار و با ثباتی هست ولی 206 ماشین کوچک و تیزگازی.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

سلام بروسمندو بگیر کیف دنیا رو ببر حرف هیچ کس رو گوش نکن تو ایران خودمون از بین ماشینامون از پژوه و۲۰۶وپارس جای سمند رو نمیتونه پر کنه چون از لحاڟ اطمینان حاصل جمع هستن وخیلی محمکه .. این درست نیست هر کسی خودش هر چی داره بیادو تعریف همون رو بکنه ، سمند های قدیمی تر بدنشون ورق سفید هست با استر زیر رنگ . شما خودت یه بار ازین وانتای ضایعاتی که اهن و چدن و الومنیوم اینا میخرن بپرس اهن کیلو چند میخرن الومنیوم و گالوانیزه کیلو چند میخرن ، اونموقع میفهمی که قیمت پژو باید فقط بخاطر همین به مورد خیلی کمتر از سمند میبود و با ارم خارجی پژو از ملت فقط پولشو میگیرن. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است .

بله دقیقا ، سمند های یکم مدل پایینتر که حتی جنس و استحکام بدنشونم بهتره از جدیداش و الیاژ ورق سفیده که کیلویی هم حساب کنیم خیلی خیلی از حلب اهن پژو ها و رنو ها گرونتره . ال ۹۰ که نیمکته صندلیاش و کوچیکتره ، پژو ها هم که پول ارم پژو رو میگیرن و گرنه حلب از ورق سفید خیلی ارزونتره هر چند سمند جدیدا هم اهنی و سبکترن متأسفانه اکثرا. اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد. کاستی هایی هم که هست مشکل از ماشین نیست ، از کیفیت قطعات و دزدی خودروسازیه ، وگرنه امکان نداره ماشینی که پلت فرم پنین فارینای ایتالیا رو شرکت فرست اتوموتیو انگلیس باز طراحی کرده از ۴۰۵ و ال ۹۰ و امثالهم بدتر باشه!.

رانا از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. همچنین از نظر کیفیت سواری هم میتوان برتری نسبی را به سمند اعطا کرد. اما شرکت ایران خودرو با کمی تغییرات در نسبت تراکم سیلندر و حجم محفظه احتراق توانسته قابلیت کار با سوخت بنزین را نیز به این موتور اضافه کند. موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد .

مشخصات موتور EF7

استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. سلام هنوز ماشینم نگرفتم کجا باید بریم خیام .تبریز امروز زنگ زدم گفت هفته دیگ میاد. سلام بر همه,کسی از همکارا کرمانشاه هست برای پیگیری دیر کرد رفتم میگن باید جمع بشید تا قابل پیگیری باشه,تک نفری نمیشه اقدام کرد.

سمند،EL مدل 83

می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد. مگر کسی بهتون گفته بوده آینه هاش تاشو است؟ مشخصات و امکانات این خودرو در سایت ایرانخودرو به صورت کامل نوشته شده. سلام من خودم سمنددارم واقعاعالیه مخصوصاتوجاده حرف اول رومیزنه درخریدش شک نکنین. سلام.دوستان من میخوام یا سمند بخرم یا پارس.با دلیل راهنماییم کنید.ممنون. خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سمند مدل 85 دوگانه دستی

با این وجود ما قصد داریم در ادامه این گزارش از نمناک به نقد و بررسی مدل های متنوع خودرو سمند خواهیم پرداخت. در زمان مراجعه برای خرید اقساطی سمند و استفاده از خرید اقساطی سمند دوگانه، حتماً دسته چک، مدارک شناسایی، پرینت گردش چند ماه اخیر حساب، مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و یا جواز کسب در صورت دارا بودن و مدارک و مستندات محل سکونت خود را به همراه داشته باشید. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. همچنین انتخاب تعداد چک، تاریخ روی چک و نرخ سود را پس از محاسبات الکترونیکی مشتری می‌تواند انتخاب کند و این‌گونه از فروش اقساطی سمند دوگانه بهره‌مند شود. امضای قرارداد نیز در زمان تحویل خودرو همراه با دریافت مدارک مورد نیاز برای اجاره سمند انجام خواهد شد.