قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز

در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . اگر منظورت اینه که تصویر یک خودرو روی مانیتور داخل کیلومتر می آید و ماشینت هم مالتی پلکس هست، احتمالا درب کاپوت ماشینت بازه که موقع حرکت در اثر تکان خوردن ، درب بالا رفته و تصویر اخطارش در مانیتور نشان داده می شود. دوستانی که سمند دارن آیا همشون موقعی که در حال توقف فرمان را می چرخانیم فرمان لرزش داره یا این ایراد قابل رفع است؟ نمایندگی میگه همۀ سمندها اینجوری هستن. کلا سیستم سخنگو از تولیدات ایرانخودرو حذف شده و همه مالتی پلاس هستن. از این مهم تر قیمت قطعات lx هم کمترهست…از همه قابل توجه تر هر تعمیر کاری موتور f7 تعمیر نمیکنه….درحالیکه lx شده مثل پیکان دهه ۷۰….

حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه. حقیقتا در مقایسه با ماشینها هم ردیف برای سواری و بخصوص جاده بسیار عالی و خوش رکاب و کم خرج است. ایران چندسال پیش توی سنگال خودروسازی ساخته و محصولات ایرانخودرو وسایپا تولید و فروخته میشه… چرا مجلس با وضع قوانین گمرکی بالا برای ماشین های وارداتی با کیفیت مردم را مجبور به خرید این محصولات واقعا بی کیفیت می کند که از بس مشکل فنی و..

  • مگر کسی بهتون گفته بوده آینه هاش تاشو است؟ مشخصات و امکانات این خودرو در سایت ایرانخودرو به صورت کامل نوشته شده.
  • سمند سورن یکی از محصولات ایران خودرو است که در سال 1385 تولید شد.
  • سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد.
  • آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا..
  • خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.
  • بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است .

ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد. در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد. سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد. معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 را برای کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند فراهم کرده است.

سمند،LX مدل 90

همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به موتور EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود. با این وجود در میان خودروهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد. بین سال های 1383 و 1384 شرکت ایران خودرو ضمن انجام بهبودهایی در بدنه خودرو و تغییراتی جزئی در ظاهر آن، تجهیزات و امکانات بیشتری برای این خودرو لحاظ نمود و آن را مدل LX نامید. امروزه سمند LX با بهره مندی از ایمنی بالا و امکانات مناسب به یکی از محبوبترین خودروهای ایران و حتی برخی از کشورهای هدف صادراتی شده است.

سمند،EL مدل 88

در برخی مکان‌ها که خرید اقساطی سمند دوگانه را به شما ارائه می‌دهند، چنانچه شما زودتر از موعد چک قسط خود را بپردازید، از سود چک کم می‌شود. سمند ال ایکس EF7 در میان خودروهای ملی محصولی خوب و پرفروش است. این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است. فروش اقساطی خودرو سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به‌صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط 12 الی 48 ماهه بپردازند.

اولین محصول ملی ایران‌خودرو یعنی سمند گذشته پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. البته در طول این سالها تغییرات جزئی و کلی بسیاری روی این ماشین انجام شده که از جمله آنها میتوان به عرضه مدل تشریفاتی سریر، سمند LX، سورن و سمند پلاس اشاره نمود. در سالهای اخیر عرضه محصولات چینی جدید باعث شده که سمند دیگر جذابیت روزهای گذشته را نداشته باشد اما همچنان بدلیل قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تر از بسیاری از سدان‌های خانوادگی موجود در بازار، میتواند انتخابی عاقلانه هرچند از سر اجبار به حساب آید. سمند LX سال هم یکی از نسخه‌های همان سمند قدیمی خودمان است اما با برخی تغییرات جزئی در ظاهر و باطن به بازار عرضه میشود.

سمند،LX EF7 مدل 97

مثلا وقتی دور موتور را به سه هزار میرسانیم در دنده یک از سرعت 20 و در دنده 2 از سرعت 40 و در دنده 3 از سرعت 60 و در دنده 4 از سرعت 80 تجاوز نمی کند. در حالی که پژو 405 وقتی دور موتورش به سه هزار میرسد سرعتش خیلی بیش از اینهاست. بنده یه پارس موتور زانتیا دارم قبلشم 405 داشتم که واقعا از هر دو راضی بودم و هستم ولی گفتم بنظر دوستان اگر پارس رو بفروشم یه سمند صفر بخرم بهتر نیست چون من زیاد استفاده ندارم به همین خاطر الکی پولم خوابیده لطف کنید راهنمایی کنید متشکرم. شایسته بود که ایران‌خودرو بجای عرضه دنا به عنوان یک خودرو جدید، آنرا به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند معرفی مینمود اما در هر صورت با توجه به شرایط کشور و اختلاف قیمت میان سمند و دنا میتوانیم بالاجبار از همین طراحی قدیمی هم ابراز رضایت نسبی داشته باشیم. بخصوص که طراحی سمند هرچند تکراری شده اما از خطوط اصولی و هماهنگ بهره برده است.

فقط به علت وزن سبک‌تر مقداری چالاک‌تر است اما در عوض ضخامت ورق‌ها و ستون‌های سمند مقداری قویتر به نظر میرسند. در خصوص رانا هم باید گفت که این ماشین از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند LX XU7 دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. از نظر کیفیت سواری هم میتوان برتری نسبی را به سمند اعطا کرد.