قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز

به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه… روغن ریزی اویل ماژل دارن بیشتریا، شلنک خروجی رادیاتورش خاص خودشه وبا ال ایکس سال فرق داره،اگه ی زمانی خراب بشه پیدا کردنش سخته، باک بنزینیش هم با ال ایکس سال فرق داره وخیلی جاها پیدا نمیشه…در حالیکه تو ال ایکش سال تمام قطعات رو تمام لوازم یدکی ها دارن…بی نگرانی…

  • با این وجود این مشکل در سری سورن به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • مشخصات فنی پژو پارس اتوماتیک نام خودرو پژو پارس اتوماتیک کشور سازنده ایران سال (طراحی)…
  • بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره . می خواستم یک ماشین با کیفیت و مصرف کم بخرم در بین پژو206 و 405GLX کدوم ماشین بهتره؟ منو راهنمایی کنید. سمند اونقدر نسبت به پژو برتری داره که شتاب یکم بیشتر ارزشی نداشته باشه.

سمند،EL مدل 85

فروش اقساطی سمند دوگانه در بیشتر مراکز فروش قابل مشاهده است. همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، خرید اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند. اجاره خودرو سمند lx با توجه به قرارگیری در بین خودروهای اقتصادی، در میان دیگر ماشین ایرانی از استقبال بالایی برخوردار می باشد. قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد.

مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. پیشرانه XU7 سمند سال با 1761 سی‌سی حجم و 8 سوپاپ قادر است 100 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که در قیاس با نسخه 16 سوپاپ EF7 چیزی در حدود 13 اسب بخار قدرت و 2 نیوتن‌متر گشتاور ضعیف‌تر است. همچنین این پیشرانه با توجه به حجم بیشتر و راندمان پایین‎‌تر، در هر صد کیلومتر رانندگی ترکیبی حدود 0.85 لیتر بنزین بیشتری هم از باک طلب خواهد کرد. ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد.

سمند ef7 دوگانه شرکتی97

البته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته. در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود. من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… صندلی‌های سمند نشیمن قابل قبولی دارند و فضای کلی اتاق هم برای استفاده‌های خانوادگی کافی به نظر میرسد. همچنین به علت حالت حجیم داشبورد و ستون‌های بزرگ ماشین، در داخل سمند احساس امنیت بیشتری در قیاس با 405 خواهید داشت، هرچند همین موارد به کاهش دید نسبی در قیاس با محصولات پژو منتهی شده است. صندوق عقب LX سال هم فضای مناسبی در اختیار قرار میدهد که برای مسافرت‌های خانوادگی عالی است.

این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم. با سلام.خودم مکانیک هستم.هم ۴۰۵داشتم هم سمند..خب پژو از سمند سبکتره ستایش بیشتره.ولی همه چیز شتاب نیس. راجع به افت کیفیت ورق بدنه باهاتون موافقم اما راجع به آپشن خیر. تنها آپشنی که در مدلهای جدید حذف شده رینگ آلومینیومی و سنسور تشخیص ضربه دزدگیر هست یعنی فقط وقتی دزدگیر به صدا درمیاد که یکی از شش درب خودرو باز شود.

بررسی سمند LX سال

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است. بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. مشخصات فنی پژو پارس اتوماتیک نام خودرو پژو پارس اتوماتیک کشور سازنده ایران سال (طراحی)… همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

بیایید تصور کنیم که شما پشت خودروی بی ام دبلیو قرار دارید و با سرعت زیاد مستقیما به خودروی روبه‌رو برخورد می‌کنید . سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. نمیدونم بااین پولی ک دارم سمند دوروبر نود بگیرم یا مدل پایین تر بگیرم و فکر خرجاش نباشم.