قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز

به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه… روغن ریزی اویل ماژل دارن بیشتریا، شلنک خروجی رادیاتورش خاص خودشه وبا ال ایکس سال فرق داره،اگه ی زمانی خراب بشه پیدا کردنش سخته، باک بنزینیش هم با ال ایکس سال فرق داره وخیلی جاها پیدا نمیشه…در حالیکه تو ال ایکش سال تمام قطعات رو تمام لوازم یدکی ها دارن…بی نگرانی…

  • سمند اجاره ای دارای محدوديت كيلومتر روزانه 300 كيلومتر ميباشد كه در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه ميگردد.
  • سمند ef7 خیلی شتابش از 405 و پارس و حتی 206 sd بیشتر قیمتش هم خیلی مناسب .
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه، چک شما نیاز به ضامن ندارد و این موجب شده تا خرید قسطی خودروی سمند برای مشتریان بسیار آسان گردد.

زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم. البته این موتور در طول زمان دست خوش اصلاحات کوچک شده و از برخی جهات مثل آلایندگی پیشرفت‌هایی داشته است؛ اما در مجموع ساختار کلی و پرفورمنس نهایی این موتور مشابه نسخه‌های قدیمی است و با 100 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور، عملکرد کاملاً متوسطی از خود نشان میدهد. اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود. نکته دوم هم در بحث هزینه‌های نگهداری است، چرا که به اعتقاد برخی موتور XU7 جان‌سخت‌تر بوده، ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد.

بررسی مشخصات سمند ال ایکس LX EF7

مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. پیشرانه XU7 سمند سال با 1761 سی‌سی حجم و 8 سوپاپ قادر است 100 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که در قیاس با نسخه 16 سوپاپ EF7 چیزی در حدود 13 اسب بخار قدرت و 2 نیوتن‌متر گشتاور ضعیف‌تر است. همچنین این پیشرانه با توجه به حجم بیشتر و راندمان پایین‎‌تر، در هر صد کیلومتر رانندگی ترکیبی حدود 0.85 لیتر بنزین بیشتری هم از باک طلب خواهد کرد. ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد.

بیایید تصور کنیم که شما پشت خودروی بی ام دبلیو قرار دارید و با سرعت زیاد مستقیما به خودروی روبه‌رو برخورد می‌کنید . سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

حداکثر سال تولید

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است. بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

فروش اقساطی تارا برقی

در این رده قیمتی خودروهای سدان خانوادگی چندانی حضور ندارند که دستمان را برای انتخاب باز بگذارند. مثلاً با قیمت سمند ال ایکس سال میتوان پژو 405 و رانا ساده را خریداری کرد. پژو 405 که بدلیل مشخصات فنی و پلتفرم مشترک، شباهت‌های زیادی با سمند دارد.

تجربه رانندگی بنده بدون تعصب عرض میکنم .اولا ماشین قدرتمند و پر نفس در دورهای بالا و داشتن سواری نرم و سنگین و ایمن دارد .در سر بالای ها کم نمیاره در صورتی که دنده مرده نباشه .در دورهای نسبتا بالا برای شتاب گیری عالی.جادارو مطمئن . پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود.

سمند ماشین خوبیه ولی یه کم سنگینه همین باعپ شده که شتابش از 405 کم تر بشه ولی فعلا بهترین خوردو ایرانی از لحاظ کیفیتی سمند ال ایکس بهتره . سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد. به هر حال خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود.