قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ماشین که با افزایش قیمت بنزین، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند؛ تولید آن در دو نوع بنزین‌سوز و دوگانه سوز است. محکم و کم خرج و آپشنهایی دارد که روی کمترین خودروئی میشود دید. البته از مدل 92 به بالا بیشتر آپشنها حذف شده و نوع ورق بدنه نیز ضعیف شده. قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است.

با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

  • سلام من هم همین مشکل داشتم سیم گاز از روی موتور بک درجه تنظیمشو کم کردم درست شد.
  • اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب…
  • اگر دنبال کیفیت موتور و کم استهلاک بودن آن هستید تندر 90 بخرید اما اگر دنبال راحتی اتاق و صندلی خودرو و آپشن هستید سمند بخرید.
  • دوست گرامی ممنون از اینکه تجربه رانندگی و استفاده از خودرو سمند را با مخاطبان خودرو۴۵ به اشتراک گذاشتید.
  • خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.

اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی). من سمند بیشتر قبول دارم چون هم امکانات از پژو بیشتره.هم ماشین نرمیه..تو تصادف هم سمند. ایمنی بیشتری داره.از لحاظ خرابی هر دوشون یه موتور دارن و هیچ فرقی نمیکنه.دوتاشون واشر سرسیلندر میرنن. چندروزیه ک خیلی تحقیق کردم درمورد سمندا متوجه شدم ک ال ایکس بهترازهمشونه .(بی دردسر تره)ولی هنوز نمیدونم سمند مدل چندبگیرم با چهل تا چهل وپنج تومن.

سمند،EL مدل 82

سمند ال ایکس دیگه دوگانه اش تولید نمیشه و فقط سمند ef7 دوگانه اش تولید میشه. اگر این خودرو با افزایش کارکرد نیز همچنان با همین کیفیت باقی بماند باید منتقدین این خودرو را جزو احمق ترین مردم دنیا به حساب آورد. این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد. با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد.

ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است . وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . تازگیها احساس میکردم کمک ماشین خیلی نسبت به روزهای اولی که تحویل گرفتم نرمتر شده ولی فکر میکردم چون به کوبشش عادت کرده ام این احساس را دارم.

مدل های مختلف خودرو سمند

با این وجود این مشکل در سری سورن به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند. برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید. در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. مشخصات فنی پژو روآ نام خودرو پژو روآ کشور سازنده ایران سال (طراحی) 1386 مشخصات…

نسخه‌های فیس‌لیفت[ویرایش]

به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است. از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند. در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید.

سلام.من خودم سمند دارم داداشمم پارس سال خریده مدل 94.درگ گذاشتیم شتاب پارس بهتر بود.شرکت سازنده هم ۰-۱۰۰ پارس رو یازده ثانیه و مال سمند رو چهارده ثانیه زده.ولی نشیمن سمند نرم تره.دید راننده تو پارس بهتره از سمند.تعدلشونم یکیه. سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد.