قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو

با این حساب فکر میکنم ی مقدار مصرف سوخت بیشتر می ارزه که ادم ال ایکس سال بگیره…. پس از گذشت سه دهه از تولید پیکان (ساخت شرکت تالبوت انگلیس) و عدم قابلیت ارتقا در شکل ظاهری و فنی آن، نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدید و کاملا متفاوتی نسبت به پیکان مد نظر قرار گرفت. لذا شرکت ایران خودرو در راستای پیشبرد اهداف سازندگی کشور و ایجاد توان رقابت با شرکت های خودروساز خارجی، با همکاری مهندسان و متخصصان ایرانی در مرکز تحقیقات ایران خودرو، نمونه هایی از اولین خودرو ملی را با نام سمند طراحی و تولید کرد.

طراحی ظاهری خودرو سمند در تمام مدل ها، طراحی به نسبت قابل قبول می باشد که بنابر ابعاد و وزن بالایی که دارد، ایمنی و فضای کافی دارد و به عنوان یک اتومبیل سدان خانوادگی ایرانی، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. با این وجود هر یک از مدل هایی که به عنوان سمند در طول چند سال اخیر طراحی و تولید شده اند، دارای تغییرات جزئی در ظاهر و همچنین در بخش موتوری هستند که این تفاوت در نسخه سورن ELX توربو بیشتر می باشد. در کل ظاهری که مدل های سمند دارند، نسبت به سایر اتومبیل های موجود در کشور متفاوت می باشد که کیفیت قطعات بکار رفته می توانست بهتر هم باشد. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

  • چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است .
  • با این وجود در میان خودروهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد.
  • البته فرم کلاسیک استفاده شده در کابین به نوعی با ظاهر بیرونی سمند همخوانی دارد و خطوط کلی داشبورد و رودری‌ها از طرحی منطقی بهره میبرند، اما در هر صورت فضای داخلی ماشین نمیتواند اقتصادی بودن خودرو را مخفی نماید و چیزی فراتر از انتظار به شما ارائه نماید.
  • اما اگر بخواهیم شاسی سمند را با پژو 206 مقایسه کنیم باید بگوییم , شاسی سمند می‌تواند 40 درصد و پژو 25 درصد از نیروی تصادف را پخش کند .
  • متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه بپردازند.

با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

قیمت سمند LX

سلام.من خودم سمند دارم داداشمم پارس سال خریده مدل 94.درگ گذاشتیم شتاب پارس بهتر بود.شرکت سازنده هم ۰-۱۰۰ پارس رو یازده ثانیه و مال سمند رو چهارده ثانیه زده.ولی نشیمن سمند نرم تره.دید راننده تو پارس بهتره از سمند.تعدلشونم یکیه. سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد.

سمند lx 89 دوگانه کارخانه بدون رنگ

اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی). من سمند بیشتر قبول دارم چون هم امکانات از پژو بیشتره.هم ماشین نرمیه..تو تصادف هم سمند. ایمنی بیشتری داره.از لحاظ خرابی هر دوشون یه موتور دارن و هیچ فرقی نمیکنه.دوتاشون واشر سرسیلندر میرنن. چندروزیه ک خیلی تحقیق کردم درمورد سمندا متوجه شدم ک ال ایکس بهترازهمشونه .(بی دردسر تره)ولی هنوز نمیدونم سمند مدل چندبگیرم با چهل تا چهل وپنج تومن.

دارند همیشه باید یک پایمان تو تعمیرگاه باشد و اعصاب خوردکنی و… با ورود به داخل کابین با فضایی قدیمی مواجه میشویم که بدلیل حالت ساده و دموده خود، حس هیجان خاصی به بیننده منتقل نمیکند. البته فرم کلاسیک استفاده شده در کابین به نوعی با ظاهر بیرونی سمند همخوانی دارد و خطوط کلی داشبورد و رودری‌ها از طرحی منطقی بهره میبرند، اما در هر صورت فضای داخلی ماشین نمیتواند اقتصادی بودن خودرو را مخفی نماید و چیزی فراتر از انتظار به شما ارائه نماید. حتی سمندهای مجهز به داشبورد جدید هم از این حیث شرایط ایده‌آلی ندارند اما این مدل دیگر جدای از بحث قدیمی بودن، تکراری و خسته کنند هم شده است. خانواده “سمند” در حال حاضر در 8 گروه مختلف رونمایی و عرضه شده است که در این گزارش از نمناک به بررسی مزایا و معایب این سری از خودروهای سدان خواهیم پرداخت.