شروع به کار به عنوان یک راننده کامیون


Kenyette Godhigh-Bell عضو هیئت مدیره RWIT

 

تصمیم گیری صحیح در مورد اینکه کدام مدرسه CDL و شرکت شروع کننده را انتخاب کنید، تجربه شما را در اولین ماه های حساس با ورود به صنعت حمل و نقل مشخص می کند. ما می د،م که بسیاری از مردم برای شروع به کار احساس فوریت می کنند، اما باید بد،د که حمل و نقل بار شرکت های بد زیادی دارد که افراد را آموزش می دهند و از دانشجویان به ،وان منبع نیروی کار ارزان استفاده می کنند، بنابراین آنها اغلب به شغل طول، مدت شما اهمیت نمی دهند. آرزوها به همین دلیل است که برای جلوگیری از طرح‌ها مهم است که برای شروع با آن آگاه شوید.

این اولین نکته شماست: بدترین شرکت‌ها برای آموزش، شرکت‌های دارای رتبه برتر در موتورهای جستجوی اینترنتی هستند، بنابراین یاد بگیرید قبل از هدر دادن وقت گرانبهای خود، برای خواندن نظرات و شکایات سایر رانندگان عمیق‌تر کاوش کنید.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است: در موتور جستجوی خود نام شرکت را تایپ کنید و کلمه “شکایات” را دنبال کنید و به پایین بروید تا سایر رانندگ، را پیدا کنید که نظرات خود را ، کرده اند. توجه داشته باشید که شرکت‌ها برای پنهان ، نظرات بد خود، نظرات خوبی در مورد خود انجام می‌دهند، بنابراین شما باید این کار را انجام دهید حفاری عمیق و از غریزه خود برای خواندن بین خطوط استفاده کنید.

دنبال چی میگردی؟ شما به دنبال نظراتی در مورد تراشیدن پول، آموزش ناایمن، تجاوز ، و نرسیدن به خانه در زم، که درخواست مرخصی داده اید، هستید. اینها پرچم های قرمز یک محل کار سمی هستند. یک مدل ،ب و کار ایجاد شده برای استخدام و سرکوب رانندگ، که منبع نیروی کار کم دستمزد هستند و چیز بهتری نمی دانند.

مسیر ترجیحی برای تبدیل شدن به یک راننده کامیون، رفتن به مدرسه CDL در یک کالج محلی یا مدرسه فنی است. در برخی موارد، اگر با اداره بیکاری محلی خود یا دفتر کمک مالی در کالج محلی مشورت کنید، می تو،د برای پرداخت این کمک هزینه دریافت کنید.

عضو هیئت مدیره RWIT جس گراهام

کم مطلوب ترین مسیر ورود به حمل و نقل یک برنامه آموزشی تحت حمایت شرکت است. چرا؟ از آنجا که آنها آموزش با کیفیت پایین تری دارند و بیشتر شبیه یک عملیات خدمتگزاری قراردادی هستند که در آن شما یک تعهد کار را امضا می کنید تا برای آنها یک دوره کار کنید تا بدهی خود را جبران کنید، اما آموزش غیر استاندارد است و گاهی اوقات می تواند بسیار خطرناک باشد. رها ، این آموزش می تواند شما را در تنگنا قرار دهد زیرا برخی از این شرکت ها شما را در لیست سیاه قرار می دهند تا در جاهای دیگر استخدام شوید. بنابراین، انتخاب صحیح از روز اول بسیار مهم است. تحقیق خود را انجام دهید!

اگر شرایط زندگی شما ایجاب می کند باید آموزش تحت حمایت شرکت را انتخاب کنید، سپس مطمئن شوید که به شرکتی می روید که به ،وان مرحله آموزش نیازی به رانندگی تیمی ندارد. هنگامی که با شرکت ها تماس می گیرید تا با استخدام کنندگان آنها صحبت کنید، مطمئن شوید که این سوال را می پرسید. به یاد داشته باشید که استخدام کنندگان فروشندگان هستند، بنابراین شما را به جایی هدایت می کنند که بیشترین حق کمیسیون را دریافت می کنند. شما باید بد،د که چگونه از کرک ها عبور کنید تا بهترین تصمیم را برای موقعیت زندگی خود بگیرید.

شرکت های شروع کننده: شرکت‌های تازه‌کار ممکن است قبل از اینکه بتوانند به شما آموزش دهند، از شما بخواهند که برای چند ساعت گواهی پایان کار داشته باشید. اگر به یک مدرسه غیراستاندارد CDL یا همانطور که ما آن‌ها را «سی‌دی‌ال میل» می‌نامیم، می‌روید، ممکن است گواهی پایان کار برای تعداد ساعاتی که برای استخدام در شرکت شروع کننده‌ای که ترجیح می‌دهید، نداشته باشید. بنابراین، قبل از انتخاب مدرسه CDL باید ابتدا با این شرکت ها صحبت کنید و از آنها بپرسید: “چند ساعت برای گواهی پایان مدرسه CDL من لازم است”، آیا فقط از برخی مدارس CDL استخدام می کنید؟ شما باید به این موضوع فکر کنید زیرا باید حداقل برای سال اول در جای خود بم،د و نمی خواهید یک سال در شرایط جهنمی گیر کنید.

در اینجا چند شرکت مبتدی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم در نظر بگیرید. این لیست جامع نیست، انتخاب های زیادی وجود دارد، اما این به شما بستگی دارد که در مورد آنها، منطقه استخدام آنها بیشتر بد،د.

گرند آیلند ا،پرس

CFI

HO ولدینگ

کل حمل و نقل

باربری می

خطوط هالوور

حمل و نقل برنی

در اینجا برخی از شرکت های شروع کننده وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

CRST Van Expedited

CR ،ستان

حمل و نقل میثاق

ایالات متحده Xpress

PAM

نخست

ما می د،م که ممکن است برخی از افراد توصیه های ما را درک نکنند، اما ما دریافت کننده تجاوز ،، آزار و اذیت ، بوده ایم. تماس های پریش، برای بیش از 10 سال از سوی شرکت های فهرست شده در اجتناب ، بخش. ما از زن، که به ،وان یک راننده انفرادی وارد این صنعت می‌شوند می‌خواهیم قبل از امضای هر گونه قرارداد کاری یا تعهد به شرکتی که به رانندگی تیمی به ،وان مرحله آموزش نیاز دارد، دقت لازم را انجام دهند. به یاد داشته باشید، اگر در طول دوره آموزشی خود در یک موقعیت ناامن زندگی وحشت زده می شوید و باید 6 ماه تا یک سال در آنجا بم،د تا برای مشاغل حمل و نقل با درآمد بهتر بیمه شوید، نمی تو،د یک راننده کامیون ایمن باشید. راننده کامیون بودن به سطح بالایی از آگاهی ایمنی نیاز دارد و این با انتخاب های آگاهانه از رانندگان باتجربه شروع می شود که در هنگام شروع به شما اطلاعات معتبری را در اختیار شما قرار می دهند.

The post شروع به کار به ،وان یک راننده کامیون اولین بار در ،ن واقعی در حمل و نقل باری ظاهر شد.


منبع: https://www.realwomenintrucking.org/getting-s،ed-as-a-truck-driver/