سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال

می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد. مگر کسی بهتون گفته بوده آینه هاش تاشو است؟ مشخصات و امکانات این خودرو در سایت ایرانخودرو به صورت کامل نوشته شده. سلام من خودم سمنددارم واقعاعالیه مخصوصاتوجاده حرف اول رومیزنه درخریدش شک نکنین. سلام.دوستان من میخوام یا سمند بخرم یا پارس.با دلیل راهنماییم کنید.ممنون. خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

  • در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است.
  • این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود.
  • فروش اقساطی خودرو سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.
  • سمند ال ایکس EF7 در میان خودروهای ملی محصولی خوب و پرفروش است.

اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت می‌شد. نمونه‌های اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از پیش از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سال‌های ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد. در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد. طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد. طراحی نسل اول یک طراحی نسبتا ساده و البته حجیم و بزرگ است که اگر برای دفعات اول تصمیم به رانندگی با این خودرو داشته باشید، به میزان زیادی نقاط کور را احساس خواهید کرد و پس از مدتی به رانندگی با آن عادت خواهید نمود.

روکش صندلی خودرو سمند

طبق اعلام ایران خودرو سمند LX مجهز به موتور XU7 در هر صد کیلومتر رانندگی در شرایط ترکیبی به 8.34 لیتر بنزین نیاز خواهد داشت که این عدد در خارج از شهر تا 6.8 لیتر کاهش پیدا می‌کند. البته در عمل ممکن است مصرف سوخت ماشین نسبت به شرایط استاندارد اعلامی کارخانه مقداری بیشتر شود. فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.

جلوپنجره جدیدتر، رنگ شدن قسمت پایین سپرها، حذف لنز چراغهای جلو و چراغهای عقب کوتاه‌تر از جمله نشانه‌های ظاهری سمند LX سال در قیاس با مدل ساده قدیمی هستند. به طور کلی تم طراحی سمند برای این روزها کاملاً از مد افتاده شده و با معیارهای زیبایی روز همخوانی چندانی ندارد. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. پشت صندلی راننده وسر نشین دو تا تلویزیون با قابلییت پخش DVDوCDوMP3 وشیشه های ضد UV ودودی با یه شیشه ی سقفی خیلی با حالش کرده بود ولی یه جاش بد بود اونم اونجاش که چون صندلیاش از چرم بود آدم خیلی زود عرق می کرد . آقا ابراهیم شما که رفته بودی تاکسیرانی نامه اقساط بگیری .باید تو لیست بالاترین قیمت رو انتخاب میکردی .حالا کاری که شده .حرص خوردنم فایده نداره .منم ماشینم رو بردم بعداز فرودگاه امام مرکز اسقاط 1718 تحویل دادم قیمت خوبی هم برداشتن .شکر . سلام دوستان.خدارو شکر که بلاخره بعد یکسال دارن چارچرخاشونو تحویل میدن البته ابشنایی داره داشبورد جدیدارو زیبا کارکردن.منم این هفته بعد11ماه تحویل گرفتم دگه ایشالا همگی خلاص شدیم.

قیمت ایران خودرو سمند

اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند . در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند .

طراحی خارجی سمند

بله دقیقا ، سمند های یکم مدل پایینتر که حتی جنس و استحکام بدنشونم بهتره از جدیداش و الیاژ ورق سفیده که کیلویی هم حساب کنیم خیلی خیلی از حلب اهن پژو ها و رنو ها گرونتره . ال ۹۰ که نیمکته صندلیاش و کوچیکتره ، پژو ها هم که پول ارم پژو رو میگیرن و گرنه حلب از ورق سفید خیلی ارزونتره هر چند سمند جدیدا هم اهنی و سبکترن متأسفانه اکثرا. اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد. کاستی هایی هم که هست مشکل از ماشین نیست ، از کیفیت قطعات و دزدی خودروسازیه ، وگرنه امکان نداره ماشینی که پلت فرم پنین فارینای ایتالیا رو شرکت فرست اتوموتیو انگلیس باز طراحی کرده از ۴۰۵ و ال ۹۰ و امثالهم بدتر باشه!.