خرید و قیمت ماشین فلزی پژو 206 ترب

خودروساز فرانسوی درگیر مشکلات مالی بود و عرضه این هاچبک توانست بازارهای جهانی را به تسخیر پژو دربیاورد. آغاز ماجرای پژو ۲۰۶ در ایران به سال ۱۳۸۰ و مونتاژ این هاچبک در کارخانه ایران خودرو برمی‌گردد. مصرف سوخت پایین، شتاب و سرعت قابل قبول و طراحی زیبا مشتریان را جذب ۲۰۶ کرد. در ابتدای دهه ۹۰ تحریم‌ها شدت گرفت و ایران خودرو مجبور شد به دلیل قطع همکاری پژو، اقدام به داخلی‌سازی کامل ۲۰۶ کند.

  • از دیگر مزایای پژو 206 طراحی زیبای داخلی و بدنه آن است که در مقایسه با خودروهای هم‌رده داخلی خود از نظر طراحی و کیفیت متریال وضعیت قابل قبولی دارد.
  • البته لاستیک‌های چینی هم در بازار ایران موجود هستند که به نسبت سایر برندهای لاستیک خارجی قیمت مناسب‌تری دارند و از میان آن‌ها باید به هدوی به‌عنوان یک برند معتبر تایر اشاره کرد.
  • پژو 206 تیپ 2 هاچ‌بکی اقتصادی و محبوب در بازار است که تولید آن از دو دهه پیش تاکنون توسط ایران خودرو ادامه دارد.
  • از برندهای برنا و سپاهان انتخاب کنید، باتری های با میفیت بازار ایران میباشند.
  • این نسخه جدید، هرچند که در ظاهر، به جز تغییر رنگ سقف و برخی دیگر از اجزای بدنه، تفاوت ظاهری دیگری با پژو 207 ندارد ولی به لطف پیشرانه بهبود یافته TU5 با نام TU5P و گیربکس شش سرعته اتوماتیک 6AT ، مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفته است.

تاریخ تولید باتری های مختلف به طرق گوناگون است . به طور کل برای دیدن تاریخ تولید یا می توانید به برگه ی گارانتی باتری مراجعه کنید و یا به سریال حک شده بر روی باتری . بله ، برای تهیه هر نوع باتری خودرو با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. باطری 74 هم برای 207 قابل نصب هست؟؟ من شنیدم هم اندازه هست با 60 امپر . سلام، خدمات کیان باتری رد حال حاضر فقط در سطح شهر تهران ارائه میشود. ان شا الله در آینده به سایر شهرها هم گسترش پیدا خواهد کرد.

پنجمین مدل پژو ۲۰۶ با همکاری پژو و ایران‌خودرو و با نام پژو ۲۰۶ اس‌دی یا پژو آریان تولید شده‌است. صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر می‌شد. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد.

فروش اقساطی پژو 206

به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری پژو 206 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

معرفی خودروی KMC7

با خرید ماشین پژو ، صاحب خودرویی با طراحی زیبا و حساب‌شده خواهید شد. همه تیپ‌های این خودرو ازنظر طراحی تا حد زیادی مشابه هستند. دو تیپ دو و پنج، هاچبک بوده و ظاهری کاملا اسپرت و مدرن دارند. تیپ صندوق‌دار نیز علی‌رغم داشتن صندوق‌عقب، همچنان در دسته خودروهای اسپرت جای می‌گیرد.

پژو 206 تیپ 2 خشک1401

مشکل دسته راهنما رو تایید میکنم که میخواستم ۴٠٠ بدم و یه کام ٢٠٠٠ نو بخرم ولی گردی روی دسته راهنا رو باز کردم دیدم مدار زیرش باید تمیز بشه و بدون هیچ خرجی درست شد. بهر حال قبل از خرید تحقیق کنید و با یکنفر که از همون ماشین داره دوس بشین و یه مدت با ماشینش برید و بیاید تا بفهمید خوبه یا نه. گبربکس بسیار بد ساخته شده ، دنده ها خوب جا نمیره ، و خلاصی زیاد داره ، تعمیرگاه بردم گفت عادیه توابن مدل . با این پول دنبال ۲۰۶ نباشید که تمیز گیرتون نمی آد و به شدت پشیمون می شید. در ضمن ماشینی که زنون انداخته، ارتفاع زده، رینگ چینی انداخته،لاستیک خیلی پهن انداخته و از این ماشین بازیا کرده نخرید.

در اکثر تصادفات دیده ایم که متاسفانه خودروی 206 بسیار آسیب پذیر است اما سرنشینان آن به نسبت بقیه خودروها به جز سمند آسیب کمتری می بینند . برلیانس H220 مدل هاچ بک برلیانس H230 ، محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس است.این مدل یکی از ارزان ترین محصولات برلیانس در بازار محسوب می شود. سلام.بنده یکساله 206دارم.رویهم رفته کارمو را انداخته.فقط دوستا ایراد داره که عرض میکنم. سلام من خوذم مهر 95 تیبا گرفتم بد نیست و لی یک امتیاز سر نبست به 206 تیب 2 داره ماشین نرم تره .

۲۰۶ ماشینیه که اگه همه مایعات و روغنها و قطعات مصرفی و جلوبندی رو به موقع و با قطعه با کیفیت تعویض کنی و دنبال جنس متفرقه ارزون نباشی خیلی خوب کار میکنه. علت گرونتر بودن قطعاتش هم طبیعیه چون تکنولوژی بالاتری داره نسبت به خانواده ۴۰۵. ناگفته نماند که قیمت نمونه صفر این ماشین در تیپ‌های مختلف به 250 میلیون تومان هم می‌رسد که نشان از اوضاع خراب بازار ما دارد؛ اما با توجه به تب تغییر خودرو در کشور و البته کاهش قدرت خرید مردم، لازم است به چند نکته اساسی راجع به این ماشین در مدل‌های پایین توجه شود.

همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. خودرو 206 یکی از خودروهای محبوب در بین ایرانیان است و در میان نسل جوان طرفداران زیادی دارد. این خودرو برای اولین بار در سال 1997 توسط کمپانی پژوی فرانسوی تولید و به بازار عرضه گردید؛ بعدازآن به کشورهای مختلف ازجمله ایران صادر شد. وجود موتور قدرتمند و داشتن امکانات رفاهی بسیار خوب موجب شده تا این محصول انتخابی ایده آل برای سفر کردن باشد. پژو 206 در لیست خودروهای اجاره ای شرکت کافه رنت بوده و باقیمت کاملاً مناسب و کیفیتی عالی قابل ارائه است. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این خودرو و نحوه اجاره آن از کافه رنت بپردازیم.

اقا پیام خیلی هم ماشین خوبیه اگه تونستی تا مدل 90 بخر خیلی خوبه. اگه درست نگهداری کنی از ماشین هیچ خرجی بجز روغن و اینجور چیزا نداره. من پراید هم داشتم ولی 206 یه چیز دیگس اصلا طرف پراید و تیبا نرو که مزخرفه. قطعات اصل 206 کمی گرونه درست ولی خیلی باکیفیته و دیر به دیر خراب میشه. من واسه پراید هی قطعه عوض میکردم اخر هم درست نشد فروختم. طراحی پژو 206 سال ها قبل در فرانسه صورت گرفته است.