خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران دیوار

در حقیقت تنها ایرادی که همچنان در مدل های مختلف 206 به چشم می خورد، فضای کم ماشین برای سرنشینان عقب است. پژو 206 تعداد 5 سرنشین ظرفیت دارد و دارای دو مدل دنده دستی و اتوماتیک می باشد. این خودرو دارای بدنه هاچ بک است و در گروه طراحی های اسپورت قرار می گیرد و به همین دلیل مورد توجه قشر جوانان می باشد.

  • اجاره خودروهای تشریفاتی به لحاظ عمومی کاربردهای کمتری دارد.
  • خب بیایید باهم معایب و مزایای خودروی 206 را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید .
  • سلام دوستان منم برا 206 تیپ 2 ثبت نام کردم به نظرتون ماشین خوبی میخواستم با تیپ پنج عوض کنم نمایندگی گفت نمیشه دیگه ثبت نام کردی .به نظر شما اگه دو سال باهاش کار کنم و بعد بفروشمش تو بازار قیمت خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنید .

پژو 206 تیپ 2 دارای 2 ایربگ برای سرنشینان جلو است. تولید پژو 206 در سال 2008 در فرانسه متوقف شد و در آن زمان با 207 cc جایگزین شد. نکته بعدی در این کابین نمایشگر بالای کابین است که ابعاد کوچک‌تری دارد و تنها ساعت را نشان میدهد.سیستم صوتی فابریک تیپ۱ از نوع پخش نوار کاست است‌. فرمان ۲۰۶ های تیپ۱ مانند محصولات قدیمی پژو همچون ۲۰۵ و ۴۰۵ به فرم دوشاخه است. خب همانطوری که میدانید اکثرا می گویند پژو 207 همان 206 است با طراحی کمی تغییر یافته و با قیمتی زیاد تر . حالا وقت آن رسیده است که خودروی محبوب و قدیمی 206 را با تازه واردی از خوانواده پژو , یعنی 207 مقایسه کنیم .

اعلام شرایط فروش فوری 4 محصول ایران خودرو با مدل 98 ویژه 27 اسفند

سقف این خودرو از نوع تاشوی برقی و بر اساس سامانه جرج پائولین می‌باشد که برای نخستین بار در سال ۱۹۳۵ بر روی پژو ۴۰۲ نصب گردید. این مدل شامل موتورهای 1800cc TU5 و ۲۰۰۰cc EW10J4 می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۷ با خودروی ۲۰۷CC جایگزین شد. این مدل، تنها به صورت هاچ بک سه در به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت.

این تیپ خاص ترین و کمیاب ترین تیپ پژو ۲۰۶ در ایران است که امروزه به سختی در بازار یافت می‌شود.این تیپ به صورت skd (قطعات) آماده وارد ایران شد و شرکت ایران‌ خودرو وظیفه مونتاژ آن را بر عهده داشت. پژو، مدل ۲۰۶ خود را در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی کرد و تولید آن در اکثر کشورها تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت.خودروی ۲۰۶ جزء بهترین خودرو های هاچبک دنیا تا سال ۲۰۱۰ شناخته می‌شود. سلام.من يك ماهي هست 206 مدل 89 خريدم وااااقعا عاليه هم بدنه ش تميزه هم موتور و داخل كابين بي سروصدا نرم باكولر بسيار قوي، از اون انتظار شتاب بوگاتی ندارم البته اگه هم اون شتاب داشت تو این جادههامون که نمیشه هههههه راستی مصرف بنزینشم نسبتا کمه در کل خیلی راضی ام. اونایی که میگن تیبا 2 بهتره از تیپ 2هست اونایی هستن که با 10میلیون پیش پرداخت به جای یه پراید 85 تونستن یه ماشین خشک بخرن.

شرایط عجیب پیش‌فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

همراه مکانیک با توجه به تجربه‌ی چندساله‌ی خود در بازار خودرو، خرید 206 کارکرده و یا صفر را برای مشتریان تضمین می‌کند و با ارائه خدمات جامع خرید، سعی در ایجاد تجربه‌ای امن و مطمئن برای آن‌ها دارد. خریدارانی که با بودجه محدود قصد خرید خودرو موردعلاقه‌شان را دارند، درباره خرید این خودرو نیز دغدغه‌های متعددی را حس می‌کنند. برطرف‌کردن نیاز به خرید 206 با ضمانت می‌تواند عاملی باشد تا این دغدغه‌ها تا حد امکان کاهش پیدا کنند. همراه مکانیک ضمانت 7 روزه کارشناسی را برای این خودرو درنظر گرفته تا خیال تمامی خریداران بابت امنیت سرمایه‌شان راحت باشد و هیچ خطری تهدیدشان نکند. علاوه بر این پس از خرید 206 تیپ 2، خرید 206 تیپ 5 و خرید سایر مدل‌های این خودرو، امکان بازگشت آن تا 48 ساعت (در صورت عدم رضایت) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در ضمن هیچ تفاوتی در ارائه این خدمات برای خرید 206 دست دوم و یا صفر وجود ندارد و همه این امکانات در تمامی شرایط به مشتریان ارائه می‌شود.

این خودرو در ابعادی بسیار کوچک اما چالاک ساخته شده و به همین دلیل همیشه در شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، جایگاهی ثابت داشته است. چراغ ها و کاپوت اتومبیل کاملا کشیده طراحی شده اند و کل خودرو نیز از طراحی آیرودینامیکی برخوردار است. به عنوان یک هایچ بک 15 ساله در بازار ایران، 206 هنور جذابیت های بصری خاص خود را دارد. صفحهخرید ۲۰۶ همراه مکانیک، یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید و فروش پژو ۲۰۶ است. همراه مکانیک، یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش خودرو با خدماتی نظیر کارشناسی فنی تضمینی، همراه حقوقی طرفین معامله، سرعت و سهولت در معامله، حذف واسطه‌ها و حتی اعطای تسهیلات خرید خودرو است. پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای محبوب فرانسوی نه‌فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیاست.