آیا مقررات ساعات خدمات در ناوگان من اعمال می شود؟


ساعت خدمات (با) مقررات تضمین می کند که رانندگان اپراتورهای وسایل نقلیه تجاری کاملاً بیدار، هوشیار و آماده واکنش به تهدیدات ایمنی هستند که در طول سفر آنها ایجاد می شود.

اخیراً یکی از همکاران سؤالی در مورد مشتری احتمالی که با آن کار می کنند پرسیده است. شرکت پذیرایی بالقوه، مسافت های کوتاه محلی را حدا،ر 15 مایل در هر سفر انجام می دهد. آنها در مورد کاربرد مقررات HOS و دستگاه ثبت الکترونیکی در فعالیت های تجاری روزانه خود کنجکاو بودند.

به منظور کمک به مشتری بالقوه، به همکارم پیشنهاد کردم ابتدا با مشتری احتمالی کار کند تا مشخص کند آیا وسیله نقلیه مورد نظر در واقع یک وسیله نقلیه موتوری تجاری (CMV) است یا خیر.

چه چیزی به ،وان یک وسیله نقلیه موتوری تجاری واجد شرایط است؟

در صورتی که یک CMV تحت کنترل در می‌آید، ممکن است یک حامل موتور و راننده (های) آنها نیاز به رعایت مقررات ساعات سرویس داشته باشند. ،مت 390 از 49 CFR — مقررات ایمنی حامل موتور فدرال. عمومی.

CMV یک کامیون یا کامیون تراکتور با تری، است که در تجارت بین ایالتی نقش دارد و:

(1) دارای رتبه وزن ناخالص وسیله نقلیه یا وزن ،یبی ناخالص، یا وزن ناخالص وسیله نقلیه یا وزن ناخالص ،یبی، 4536 کیلوگرم (10001 پوند) یا بیشتر، هر کدام که بیشتر باشد. یا

(2) برای جابجایی بیش از 8 مسافر (از جمله راننده) برای جبران خسارت طراحی یا استفاده می شود. یا

(3) برای جابجایی بیش از 15 مسافر از جمله راننده طراحی شده یا استفاده می شود و برای جابجایی مسافران برای جبران خسارت استفاده نمی شود. یا

(4) در حمل و نقل موادی که توسط وزیر حمل و نقل طبق 49 USC 5103 خطرناک است استفاده می شود و به مقداری حمل می شود که طبق مقررات تجویز شده توسط وزیر تحت 49 CFR، زیرنویس B، فصل I، فصل ج فرعی، نیاز به پلاکارد دارد.

آیا هر CMV، سفر، و راننده مشمول مقررات HOS است؟

سپس یک ،ب و کار تأیید می کند که آیا شرکت آنها ممکن است واجد شرایط معافیت ویژه HOS باشد یا خیر ،مت 395 – ساعت خدمات رانندگان.

بیایید فرض کنیم تأیید کرده‌ایم که با هیچ یک از معافیت‌های HOS مطابق با صفحه کد مقررات فدرال پیوند داده شده در بالا مطابقت ندارد. مرحله بعدی تأیید این است که آیا راننده می‌تواند از معافیت‌های خاص ELD استفاده کند که برای انواع مختلف عملیات زم، که ا،امات ELD در 18 دسامبر 2017 وارد شده است، استفاده کند.

به طور خاص، اگر راننده:

  1. راننده بیش از 8 روز از هر دوره 30 روزه از سوابق کاغذی وضعیت وظیفه (RODS) استفاده می کند.

  2. یک راننده یدک کش است که وسایل نقلیه خالی را حمل می کند که برای فروش، اجاره یا تعمیر در نظر گرفته شده است، تا زم، که وسیله نقلیه ای که در حال رانندگی هستند بخشی از محموله باشد.

  3. از خودرویی استفاده می کند که قبل از مدل سال 2000 تولید شده است.

اگر راننده این معافیت‌های خاص ELD را برآورده کند، اما به ،وان CMV طبقه‌بندی شود، نیازی به ELD نخواهد داشت، اما همچنان باید ساعت‌های خدمات مورد نیاز را رعایت کند، مگر اینکه در غیر این صورت معاف باشد.

برای مشاوره بیشتر در مورد ایمنی حمل و نقل، رعایت مقررات و موارد مرتبط، سایر مقالات من را در مجموعه از متخصص بپرسید بخو،د.




منبع: https://blog.bigroad.com/blog/do-،urs-of-service-regulations-apply-to-my-fleet