جدیدترین انتشار فهرست های درآمدی و تن مایلی حمل بار برای اجاره (TTMI)، بر اساس تولید در 41 صنعت مولد کالا، نشان می دهد که شاخص تن مایل تنظیم شده فصلی ژوئن نشان می دهد که تقاضای حمل و نقل در امتداد پایین ترین سطح بدون هیچ نشانه ای از افزایش فصلی ادامه دارد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

تن مایل باربری با تنظیم فصلی در ژوئن نسبت به ماه مه 0.4 درصد کاهش داشت که 0.7 درصد نسبت به ژوئن 2023 کاهش داشت. پروفسور جیسون می،یک کارشناس محترم زنجیره تامین در دانشگاه ایالتی میشیگان، “خبر “خوب” این است که این یکی از کوچکترین خوانش های منفی فصلی تنظیم شده سال به سال از زمان شروع رکود حمل و نقل فعلی است که شواهد بیشتری را ارائه می دهد که ما در واقع در پایین ترین سطح از نظر تقاضا.”

می، گفت: «در رابطه با بخش‌هایی که باعث ضعف سال به سال می‌شوند، ما همچنان شاهد قرائت منفی سال به سال برای است،اج معادن و حفاری چاه‌های نفت و گاز، تولید محصولات معدنی غیرف،ی، ساخت ماشین‌آلات، تولید محصولات ف،ی ساخته شده، اولیه هستیم. تولید ف،، تولید و عمده فروشی مبلمان، عمده فروشی چوب و لوازم ساختم،، عمده فروشی ف،ات، و عمده فروشی ماشین آلات. موضوع مش، این است که همه این بخش‌ها بر حسب تقاضا، نرخ بهره محور هستند.»

ساعت بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته، تمرکز ما بر بازار بیرمنگام است که بزرگترین بازار در ج، شرقی برای شرکت‌های حمل‌ونقل تخت است. حتی با وجود اینکه نرخ‌های حمل‌ونقل خطی در هفته گذشته اندکی کاهش یافت و به 2.42 دلار در مایل رسید، میانگین ،وجی 0.02 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است، با افزایش 30 درصدی حجم بارهای جابجا شده. در مسیر پرحجم از بیرمنگام به لیکلند، فلوریدا، نرخ های نقطه تخت 0.18 دلار در هر مایل بالاتر از سال گذشته است، به طور متوسط ​​2.62 دلار در هر مایل با افزایش 18 درصدی در حجم بارهای جابجا شده. Ratecast پیش‌بینی می‌کند که نرخ‌های حمل‌ونقل خطی در این خط در 8 سپتامبر 2.68 دلار در هر مایل به اوج خود می‌رسد و سپس در زمستان به آرامی کاهش می‌یابد.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت در هفته گذشته 5 درصد کاهش یافت که 7 درصد کمتر از سال گذشته بود. پست های تج،ات حامل عمدتاً مسطح بودند و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته با 4 درصد کاهش به 9.96 رسید.

نرخ های نقطه ای

حجم بار ملی در هفته گذشته و سال گذشته 4 درصد افزایش یافت، در حالی که نرخ حمل و نقل خط مسطح در 1.97 دلار در مایل ثابت و تقریباً 0.05 دلار در مایل بالاتر از سال گذشته باقی ماند.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-truckload-demand-continues-to-move-sideways