آ،ین بقایای تروپیکانا 67 ساله در 9 اکتبر 2024 به آوار تبدیل شد تا راه را برای ساخت استادیوم جدید بیسبال لیگ برتر اوکلندز A باز کند. این پارکینگ با 33000 صندلی 1.5 میلیارد دلار در 9 هکتار از سایت 35 هکتاری Tropicana ساخته خواهد شد که نیاز به تقاضای قابل توجهی برای حامل های مسطح مسافت طول، از جمله ماشین آلات، فولاد، کابل کشی و الوار دارد، زم، که A’s ساخت و ساز در تاریخ آغاز شود. پارک توپ در آوریل 2025.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
شرکت تحت مالکیت خانواده کنترل شده ت،یب (CDI)، پیمانکاری فرعی که وظیفه اطمینان از انفجار را بر عهده دارد، با تسطیح 32 ساختمان دیگر ، وگاس، از Dunes در سال 1993 تا جدیدترین آنها، Riviera، در سال 2016، این کار را به یک علم تبدیل کرده است. رئیس CDI مارک لویزو گفت:به طور معمول، ما سازهها را در ، وگاس، اگر در استریپ باشند، سهشنبهها برمیداریم، که به گفته مقامات ،وگاس کمترین میزان فعالیت است. و ما این کار را در ساعت 2:30 بامداد انجام می دهیم، زم، که فعالیت توریستی کم است همراه با کمترین بادهایی که گرد و غبار را پراکنده می کند.
دیده بان بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را در نظر نمیگیرند و حجم بار به بارهای جابجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته، تمرکز ما بر بازار تخت در لیکلند، فلوریدا است که طوفان میلتون بیشترین تأثیر را بر آن داشت. منطقه Lakeland در فلوریدا مرکزی به دلیل موقعیت استراتژیک خود در امتداد راهرو I-4 که دسترسی آسان به تامپا و اورلاندو را فراهم می کند، خانه طیف متنوعی از تولید کنندگان صنعت ساختمان است. این شامل بزرگترین تولید کننده زونا سقفی در فلوریدا و یکی از بزرگترین در ایالات متحده است
بر اساس گزارشی که از سوی کارشناسان منتشر شد، با آغاز تلاشهای بازیابی، تحلیلگران انتظار دارند که بخش خانهسازی ایالتی حدود 1.7 تا 2.5 میلیارد دلار آسیب را جذب کند. سوزان ماکلاری، تحلیلگر گلدمن ،س. خبر خوب برای سازندگان این است که بسیاری از خانه ها در حال حاضر در مراحل بعدی ساخت و ساز هستند زیرا هدف آنها رسیدن به اه، پایان سال است و بیشتر سازندگان از ساخت و ساز در دشت های سیلابی اجتناب می کنند.
مک،ی با اشاره به طوفان های گذشته گفت: «تقاضای بازسازی معمولاً چندین ماه طول می کشد. نظافت و رسیدگی به دعاوی بیمه اغلب تعمیرات واقعی را به تاخیر می اندازد، با تلاش های کامل بازسازی گاهی اوقات بیش از 4 تا 6 ماه طول می کشد. به ،وان مثال، Owens Corning گزارش داد که طوفان Ian در سال 2022 منجر به 4 میلیون مربع آسیب به سقف شد که تقریباً 2.5٪ از محموله های سالانه سقف را تشکیل می دهد.
گلدمن ،س افزایش شدید حجم کلی محصولات ساختم، ناشی از طوفان میلتون را پیش بینی نمی کند. در عوض، آنها انتظار یک «کشش رو به جلو» در تقاضا را دارند، به این م،ی که فعالیت بازسازی کوتاه مدت ممکن است قوی باشد، اما حجم بلندمدت را به میزان قابل توجهی افزایش نخواهد داد.
نسبت بار به کامیون
در هفته گذشته تعداد پست های بارگیری ملی 10 درصد افزایش یافته است که 44 درصد بیشتر از سال گذشته است. این در حالی است که تج،ات شرکت های حمل و نقل نسبت به هفته گذشته 9 درصد کاهش داشته است. در نتیجه، نسبت بار به کامیون با 21 درصد افزایش به 15.92 رسید که تقریباً دو برابر LTR سال گذشته برای هفته 42 است.
نرخ های نقطه ای
پس از ثابت ماندن در هفته قبل، نرخهای حملونقل خط تخت در هفته گذشته کاهش یافت و تنها 0.02 دلار در هر مایل کاهش یافت و به میانگین ملی 1.98 دلار در هر مایل رسید. این 0.10 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است و با میانگین 3 ماهه ی،ان است.
حجم تخت تخت در سطح ملی 1% وزنی و تقریبا 13% وزنی در مرکز توزیع بار بزرگ آتلانتا افزایش یافت. در مسیر پرحجم بین آتلانتا و لیکلند، جایی که طوفان میلتون به خشکی رسید، حجم بیش از دو برابر شد که منجر به افزایش 4 درصدی نرخ نقطه به میانگین 2.95 دلار در هر مایل شد.
در لیکلند، حجم ،وجی 42 درصد وزنی افزایش یافت و حجم ورودی 50 درصد وزنی بر وزنی افزایش یافت. با 2.74 دلار در هر مایل، بارهای ورودی به لیکلند 28 درصد بیشتر از سال گذشته است، به دنبال افزایش 0.20 دلاری در مایل در هفته گذشته به میانگین 2.74 دلار در مایل، که بالاترین میزان در بیش از دو سال گذشته است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-destroying-so،ing-to-create-so،ing-new