بر اساس پایگاه داده IHS Market/PIERS، واردات کانتینری در ماه مه 3 درصد ماه به ماه (m/m) و 7 درصد سال به سال (سال در سال) افزایش یافته است. در مجموع 2.3 میلیون TEU (واحد معادل بیست فوت)، اعداد ماه می بالاترین رقم از سال 2018 بود، بدون احتساب سال های تحت تأثیر همه گیری 2021 و 2022. حجم سواحل غربی 2 درصد افزایش یافت، اما با کاهش 13 درصدی کاهش یافت. حجم متوالی در بندر لس آنجلس. در مقابل، بندر لانگ بیچ 13 درصد افزایش متر در متری را گزارش کرد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

در ساحل شرقی، بندر نیویورک و نیوجرسی 8.3 درصد افزایش حجم را گزارش ،د و پس از آن ساوانا، که افزایش 9.4 درصدی در مترمربع را گزارش کرد. حجم سواحل خلیج ، به افزایش 14 درصدی در مترمربع و 16 درصدی سالانه ادامه می‌دهد، که با افزایش حجم جامد در هیوستون، که در آن حجم TEU 17 درصد متر در متر و 18 درصد سالانه افزایش یافت، افزایش یافت. مبلمان وارداتی با 12 درصد از حجم TEU، با 11 درصد افزایش در مترمربع و سالانه، کالای شماره یک وارداتی باقی مانده است. واردات از شمال شرق آسیا که تنها نیمی از کل واردات کانتینری در ماه مه را تشکیل می دهد، 7 درصد در مترمربع و 6 درصد سالانه افزایش داشته است.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت موجود در خط منطقه ای بین آتلانتا و اورلاندو در هفته گذشته بسیار محدودتر بود که منجر به افزایش نرخ نقطه به میزان 0.25 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین 12 ماهه شد. نرخ حمل و نقل خط ریفر 2.83 دلار در مایل، 0.36 دلار در مایل بیشتر از ماه گذشته و 0.20 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است. در Allentown، PA، بارهای منطقه ای به بوستون 0.10 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است، به طور متوسط ​​​​3.24 دلار در مایل در هفته گذشته، در حالی که بار از هریسبورگ به بوستون به طور متوسط ​​2.98 دلار در مایل، 0.08 دلار در مایل بیشتر از ژوئن گذشته است.

در تگزاس، متوسط ​​نرخ حمل و نقل خط ،وجی ایالتی حدود 0.10 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است، و نرخ های نقدی عمدتاً 511 دلار به ازای بار از دا، به هیوستون و 525 دلار برای بار در سفر رفت و برگشت، معادل 2.10 دلار در هر مایل است. میانگین سفر حامل های منطقه ای اختصاص داده شده به این خط.

در ساحل غربی در استاکتون، کالیفرنیا، بارهای ورودی از انتاریو 0.30 دلار در هر مایل بیشتر از ماه گذشته بود، میانگین 2.84 دلار در هر مایل در هفته گذشته و کمی بیش از 0.20 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته بود. لس آنجلس به استاکتون به طور متوسط ​​2.85 دلار در هر مایل حامل های پولی را بارگیری می کند، در حالی که بارهای شرق به فینی، به طور متوسط ​​2.92 دلار در مایل پرداخت می کنند که 0.14 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار ون خشک به بالاترین سطح از هفته 25 در سال 2021 رسید، به دنبال افزایش 9 درصدی هفته گذشته (وزن بر وزن) هفته گذشته. پست‌های تج،ات حامل 7 درصد پایین‌تر و پایین‌ترین از ابتدای آوریل بوده است که نسبت بار ون خشک به کامیون را 18 درصد وزنی به وزن 5.01 افزایش داده است.

نرخ های لحظه ای Linehaul

پس از سه هفته ثابت ماندن، متوسط ​​نرخ ملی حمل و نقل خطی ون خشک تقریباً 0.02 دلار در هر مایل در هفته گذشته به 1.77 دلار در هر مایل افزایش یافت. در مقایسه با سال گذشته، نرخ‌های نقطه‌ای با 4 درصد بیشتر حجم بارهای بازار نقدی جابه‌جا شده در هفته 25 ی،ان است. 50 خط برتر DAT، بر اساس حجم بارهای جابه‌جا شده، به طور متوسط ​​2.03 دلار در مایل در هفته گذشته، 0.26 دلار در مایل بالاتر از میانگین کشوری

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-national-conditioner-imports-continue-to-surge-into-the-u-s