
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
گزارش داور: فصل هندوانه در راه است - DAT Freight & Analytics
پرورش دهندگان هستند گزارش نویسی کاشت های سنگین تر در شمال فلوریدا، جورجیا و ایندیانا در سال جاری، به این م،ی است که فصل می تواند تا سپتامبر و زم، که کشت های پاییزی آغاز می شود ادامه داشته باشد. به دلیل آب و هوای نامن،، فصل نیز با عرضه بسیار سبک از مکزیک، گواتمالا، کاستاریکا و هندوراس تبدیل خواهد شد. برای شرکت های کشتی ر،، به ویژه آن هایی که در فلوریدا و آریزونا هستند، یک فصل قوی هندوانه از نرخ های نقطه ای بالاتر پشتیب، می کند زیرا تقاضا در هفته های منتهی به جشن های 4 جولای افزایش می یابد، زم، که حجم محموله ها معمولاً به اوج خود می رسد.
با داده های DAT iQ واضح ترین و دقیق ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=videoseries[/embed]
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
در چرخش قابل توجهی از رویدادها، هندوانه ها در 30 روز گذشته به تسلط بر تناژ بار کامیون های ملی رسیده اند، جایگاهی که معمولاً توسط سیب زمینی ها حفظ شده است. تولید هندوانه در فلوریدا نسبت به سال قبل 11 درصد بیشتر است که 53 درصد از محموله های هندوانه در هفته گذشته را تشکیل می دهد. مکزیک (34 درصد حجم) با تولید 17 درصد نسبت به سال گذشته در رتبه بعدی قرار دارد. تگزاس 13 درصد از بارها را در هفته گذشته به خود اختصاص داد و 19 درصد حجم بیشتری را گزارش کرد. انتظار می رود این روند با اوج گرفتن فصل فلوریدا ادامه یابد و به دنبال آن افزایش تولید در جورجیا، کالیفرنیا، ایندیانا و کارولینای شمالی در ماه های بعدی افزایش یابد.
طبق گزارش USDA، مکزیک همچنین یک تامین کننده بزرگ هندوانه است، با حدود 62٪ از محموله ها از طریق Nogales، AZ، \u200b\u200bدر بازار حمل و نقل توسان، به دنبال Progreso، TX، در منطقه Rio Grande Valley و بازار حمل و نقل مک آلن به ایالات متحده می رسد. .
ناظر بازار
همه نرخ های ذکر شده در زیر، هزینه های اضافی سوخت را در نظر نمی گیرند و حجم بار به بارهای جابجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این زمان در سال گذشته، نرخ حمل و نقل خط ،وجی در بازار محصولات فرزنو به طور متوسط \u200b\u200b2.59 دلار در هر مایل، 0.07 دلار در مایل بالاتر از میانگین بازار هفته گذشته 2.52 دلار در هر مایل با 8 درصد حجم کمتر وزنی و سالیانه بود. و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا گزارش داد که در هفته گذشته با وجود اینکه محموله ها نزدیک به 10 درصد کمتر از سال گذشته بوده است، عرضه کافی کامیون های ریفر در حجم های مسطح در کالیفرنیا وجود دارد. فرسنو به هانتز پوینت، نیویورک، هفته گذشته به طور متوسط \u200b\u200b6560 دلار برای بار حمل بار پرداخت کرد که تقریباً 500 دلار برای بار یا 8 درصد بیشتر از سال گذشته بود.
بر اساس گزارش USDA، در ج، جورجیا، جایی که فصل هلو آغاز شده است، حجم هلو 30 درصد کمتر از سال گذشته است، در حالی که در فلوریدا، حجم آن در حال افزایش است، که با یک فصل قوی هندوانه تقویت شده است. نرخ داور ،وجی گرجستان با 2.44 دلار در هر مایل، تقریباً یک ماه است که ثابت بوده است، اما حدود 0.05 دلار در هر مایل بالاتر از سال گذشته است. در بازار بزرگ محصولات Tifton، نرخ حمل ونقل خطی در هفته گذشته با افزایش 10 درصدی به 0.03 دلار در هر مایل به 2.44 دلار در هر مایل کاهش یافت.
نسبت بار به کامیون
حجم پست بار ریفر در هفته گذشته 1% و نسبت به سال قبل 2% کاهش یافته است. در مقایسه با سال های غیرمتأثر از همه گیری به سال 2017، میانگین هفته گذشته 6 درصد کمتر است. پست های تج،ات حامل در هفته گذشته 8 درصد پایین تر بود و نسبت بار به کامیون را 8 درصد وزنی به وزن 6.31 افزایش داد.
نرخ های نقطه ای
میانگین ملی نرخ حمل و نقل خطی ریفر در سه هفته گذشته ثابت مانده است و به طور متوسط \u200b\u200b1.97 دلار در هر مایل بوده است. در این سطح، نرخ های حمل ونقل خط کشتی ر، 0.10 دلار در مایل کمتر از حجم بارهای جابجا شده 9 درصد کمتر از هفته 24 سال گذشته است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-watermelon-season-rolls-on-2