گزارش تخت مسطح: چشم انداز ضعیف ماشین آلات باعث ایجاد باد مخالف برای حامل های تخصصی کامیون می شود - DAT Freight & Analytics
انتشار: مرداد 02، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

گزارش تخت مسطح: چشم انداز ضعیف ماشین آلات باعث ایجاد باد مخالف برای حامل های تخصصی کامیون می شود - DAT Freight & Analytics


بر اساس USDAانتظار می رود درآمد خالص مزرعه با 25.5 درصد کاهش از پیش بینی 155 میلیارد دلاری سال 2023 به 116 میلیارد دلار در سال 2024 - نزدیک به 40 میلیارد دلار کاهش یابد. کاهش درآمد مزارع به دلیل قیمت متوسط \u200b\u200bمحصولات و افزایش هزینه های استقراضی باعث ارزیابی مجدد ،یدهای قابل توجه توسط کشاورزان می شود و چشم انداز نامشخصی برای تقاضا برای تولیدکنندگان ماشین آلات سنگین ایجاد می کند. در ماه ژوئن، AEM گزارش داد که فروش تج،ات کشاورزی جدید ایالات متحده حدود 30 درصد کمتر از میانگین پنج ساله بوده است که باعث ایجاد باد مخالف برای کامیون های تخصصی شده است.

با داده های DAT iQ واضح ترین و دقیق ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=videoseries[/embed]

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

در ماه آوریل، سازنده مزرعه و ساخت و ساز مستقر در بریت،ا، Case New Holland Industrial (CNHمن) بیش از 200 کارگر را در محل خود راسین، ویسکانسین، ا،اج کرد و آن کار را به مکزیک. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد نیروی کار خود را کاهش دهد و تا سال 2026 بین 150 تا 170 کارگر باقی بماند. در ماه مه، CNHI اعلام کرد که درآمد تلفیقی جه، در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است. در آمریکای شمالی، حجم صنعت برای تراکتورهای کمتر از 140 ، بخار 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و 2 درصد برای تراکتورهای بیش از 140 ، بخار کاهش یافت. کمباین ها 17 درصد کاهش یافتند.

این شرکت از نوادگان JI Case است که در سال 1842 در راسین تأسیس شد. شرکت جانشین آن Case IH با نیوهلند، یکی دیگر از تولیدکنندگان تج،ات کشاورزی، در سال 1999 ادغام شد و تبدیل به CNH، همچنین به ،وان Case-New Holland شناخته می شود. در سال 2013، این شرکت با فیات صنعتی ادغام شد.

نسبت بار به کامیون

حتی اگر حجم پست بار تخت در هفته گذشته 8 درصد کاهش یافت، اما 17 درصد بیشتر از سال گذشته و 38 درصد کمتر از میانگین هشت ساله هفته بیست و هشتم است، بدون در نظر گرفتن سال های تحت تأثیر همه گیری. پست های تج،ات حامل 4 درصد وزنی کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته با 12 درصد کاهش به 12.47 رسید.

نرخ های نقطه ای

به طور جهت گیری، نرخ های حمل ونقل خط مسطح از روندهای فصلی ثابت پیروی می کنند و با کاهش 0.02 دلار در هر مایل به میانگین ملی 2.02 دلار در هر مایل کاهش می یابند. نرخ های حمل ونقل خط مسطح 0.04 دلار به ازای هر مایل کمتر از سال گذشته است، اما 0.06 دلار در مایل نسبت به سال 2019 بیشتر است. سال گذشته، نرخ های اسپات تخت مسطح از این نقطه تا اواسط نوامبر 0.19 دلار در هر مایل کاهش یافت.

گزارش های هفتگی


منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-weak-ma،ery-outlooks-create-headwinds-for-specialized-truckload-carriers