پیش بینی فعلی FTR برای بارگیری کامیون ها اساساً ثابت است.  که قابل بازنگری است...

پیش بینی فعلی FTR برای بارگیری کامیون ها اساساً ثابت است. این می تواند به سمت پایین به اعداد منفی کوچک بازنگری شود.


اگرچه هنوز میزان زیادی از عدم اطمینان در مورد آنچه که سال 2023 در شرایط تجارت حمل و نقل به ارمغان خواهد آورد، وجود دارد، تحلیلگران در FTR معتقدند که رکود بزرگ بعید است.

وبینار “وضعیت بار” FTR در 12 ژانویه به بررسی شاخص های اقتصادی که بیشترین تأثیر را بر بازار حمل و نقل و همچنین اعداد خاص حمل و نقل دارند پرداخت و چشم انداز FTR برای سال را ارائه کرد.

نکات کلیدی در مورد وضعیت حمل و نقل:

سلامت اقتصاد چیست؟

Avery Vise، معاون حمل و نقل، گفت که موضوع وبینار عدم اطمینان است، “و همه چیز در مورد اقتصاد است.”

تورم عامل بزرگی در ذهن همه است. خبر خوب این است که آ،ین اعداد تورم نشان می‌دهد که تورم در حال کاهش است و برای ششمین ماه متوالی در دسامبر کاهش یافته است.

شاخص قیمت مصرف کننده، اندازه گیری میزان هزینه ای که مصرف کنندگان برای کالاها و خدمات می پردازند، در ماه ژوئن به 9.1 درصد افزایش یافت، اما از آن زمان به بعد، با افزایش نرخ بهره توسط ،ت فدرال برای خنک ، اقتصاد بیش از حد گرم، کاهش یافت. ارقام دسامبر نشان می‌دهد که CPI در دسامبر نسبت به سال قبل 6.5 درصد افزایش یافته است که از 7.1 درصد در نوامبر کاهش یافته است. اگر قیمت‌های نوسان انرژی و مواد غذایی را در نظر نگیریم، شاخص CPI اصلی در دسامبر نسبت به سال گذشته 5.7 درصد افزایش یافت که در مقایسه با افزایش 6 درصدی در نوامبر کاهش یافت.

ویز گفت، علیرغم تورم، هزینه‌های مصرف‌کننده واقعی همچنان پابرجاست، اگرچه هزینه‌ها برای کالاها نسبتاً ثابت است.


واردات به م،ای حمل و نقل بیشتر برای کامیون ها است، بنابراین کاهش کانتینرهای چندوجهی ورودی یک ...

واردات به م،ای حمل و نقل بیشتر برای کامیون ها است، بنابراین کاهش کانتینرهای چندوجهی ورودی نگران کننده است.


علاوه بر این، او گفت: «ما شاهد کاهش رشد مشاغل حقوق و دستمزد هستیم اما همچنان پایدار است. در این محیط تورم بالا، این یک علامت مثبت است، زیرا اعتقاد بر این است که رشد سریع شغل می تواند به تورم کمک کند.

در پاسخ به سوالی درباره احتمال وقوع رکود، ویز توضیح داد که آنچه که رکود را تعیین می کند به سادگی معیارهای دو فصل متوالی رشد منفی تولید ناخالص داخلی نیست.

او گفت: «ما باید به نوعی دوباره تعریف کنیم که رکود چیست. بسیاری از اعداد منفی تولید ناخالص داخلی در اوایل امسال به واردات مربوط می شود تا کل اقتصاد.

او گفت: “و ما همچنان شاهد رشد شغلی خوب هستیم.” من می گویم ما در یک محیط رشد کند هستیم. ما به احتمال زیاد در شرایطی قرار نخواهیم داشت که بتو،م رکودی را برای سه ماهه آینده در نظر بگیریم، و حتی در آن زمان، بعید است که چیزی بیش از خفیف باشد.

چگونه شاخص های اقتصادی بر تقاضا برای حمل و نقل کالا تأثیر می گذارد

Vise با نگاهی به برخی شاخص‌های اقتصادی کلیدی که بر میزان حمل و نقل احتمالی موجود تأثیر می‌گذارند، گفت که هنوز نگر،‌هایی در مورد موجودی بالا وجود دارد. وقتی ،ده‌فروشان موجودی زیادی دارند، برای فروش به کامیون‌های زیادی برای حمل کالا نیاز ندارند.

شرکت ها مجبور بودند برای حمایت از افزایش تقاضا برای کالاهای ناشی از همه گیری، موجودی زیادی ایجاد کنند. او گفت که با وجود موجودی‌ها همچنان بالاتر از خط روند قبل از همه‌گیری، «این نگر، را ایجاد می‌کند، زیرا انتظار داریم مصرف در دو یا سه فصل آینده کاهش یابد.»

با این حال، یک نشانه اطمینان بخش از بخش عمومی کالا است که به سرعت در طی سه ماهه چهارم شروع به تعدیل موجودی ها به سمت پایین کرد.

رشد تولید کاهش یافته است، اگرچه هنوز مقداری تقاضا برای کالاهای تولیدی به دلیل کمبود زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری وجود دارد.

چشم انداز تولید صنعتی برای سال 2023 اساساً ثابت است.

Vise گفت، با نگاهی به تولید ناخالص داخلی، FTR انتظار دارد که اعداد سه ماهه چهارم نسبت به سه ماهه دوم و سوم و شاید نسبت به انتظارات مردم بسیار قوی باشد. با این حال، پیش‌بینی FTR نشان می‌دهد که در سال 2023 تا حدودی کند شود.

Vise گفت: «FTR تولید ناخالص داخلی منفی را برای سال 2023 پیش‌بینی نمی‌کند، اگرچه ممکن است در پیش‌بینی بعدی تغییر کند.


بخش حمل و نقل کالاهای تولید ناخالص داخلی FTR به بخش هایی از تولید ناخالص داخلی که بر حمل و نقل تأثیر می گذارد نگاه می کند.

بخش حمل و نقل کالاهای تولید ناخالص داخلی FTR به بخش هایی از تولید ناخالص داخلی که بر حمل و نقل تأثیر می گذارد نگاه می کند.


FTR نسخه خاص خود را از تولید ناخالص داخلی دارد که آن را بخش حمل و نقل کالاهای تولید ناخالص داخلی می نامد و تولید ناخالص داخلی را برای عوامل خاص حمل و نقل تنظیم می کند. خدمات را حذف می کند و واردات را به ،وان یک مثبت اضافه می کند، در حالی که در مح،ات تولید ناخالص داخلی فدرال واردات به ،وان یک منفی محسوب می شود. او گفت که چشم انداز اقتصاد حمل و نقل کالا ضعیف تر از کل تولید ناخالص داخلی است و انتظار می رود چند فصل منفی در سال جاری باشد.

Vise گفت: “این خبر خوبی برای حمل و نقل بار و حجم نیست، زیرا به نظر می رسد این معیار تا حدی از بارگیری های واقعی بهتر است.” “این احتمالاً به یک محیط منفی تبدیل می شود.”

یکی از عوامل آن محیط ضعیف واردات است، زیرا واردات بخش اعظم بخش مصرف کننده اقتصاد را تامین می کند.

نرخ و ظرفیت حمل و نقل

با در نظر گرفتن تمام این موارد، پیش‌بینی FTR برای تقاضا (بارگیری کامیون) در سال آینده “اساساً ثابت است”، Vise گفت، اگرچه احتمالاً به سمت پایین بازبینی می‌شود و ممکن است تا کمی منفی باشد.

پس در مورد سمت ظرفیت معا، عرضه و تقاضا چطور؟


Vise خاطرنشان کرد: اگرچه میزان کل بار کامیون تقریباً مشابه آنچه در سال 2002 دیدیم است ...

اگرچه نرخ کل بار کامیون تقریباً مشابه آنچه در سال 2002 مشاهده کردیم، Vise اشاره کرد که هزینه‌های امروزی برای اداره یک شرکت حمل و نقل بسیار بالاتر است.


این سوال مبهم این است که چگونه نرخ های لحظه ای رکورد بسیاری از حامل های موتوری تازه وارد را طی چند سال گذشته هدایت کرده است.

ویز گفت: «چیزی که واقعاً آشکار شد، چیزی است که در پایگاه جمعیت حامل تغییر کرده است. ما شاهد یک دوره طول، و قوی بودیم که تعداد اپراتورهای بیشتری نسبت به آنچه از دست می دادیم اضافه شد، اما به پایان رسیده است. از ماه اکتبر شروع به از دست دادن تعداد قابل توجهی کردیم. او گفت که ارقام اولیه برای ماه گذشته نشان می‌دهد که این صنعت در دسامبر بیش از هر ماه دیگر به استثنای دسامبر 2005، شرکت‌های حامل را از دست داد.


هنگامی که نرخ های نقطه ای بالا بود، بسیاری از حامل های موتور کوچک جدید وارد صنعت شدند.

هنگامی که نرخ های نقطه ای بالا بود، بسیاری از حامل های موتور کوچک جدید وارد صنعت شدند.


اما، این ،وماً معادل آنچه برای ظرفیت اتفاق می افتد نیست. دلیل افزایش شدید خودروهای جدید در درجه اول این بود که مالکان-اپراتورها اقتدار خود را به دست آوردند و بر نرخ های بالای بی سابقه سوار شدند. هنگامی که بهار گذشته نرخ های نقدی ضعیف شد و قیمت سوخت افزایش یافت، بسیاری از آن شرکت ها نتوانست آن را بسازد

Vise گفت: «به وضوح بسیاری از این رانندگان جذب شرکت های بزرگتر شدند و ما شاهد تغییر ظرفیت از بازار نقدی به بازار قراردادی بودیم.

او گفت در حالی که تعداد اپراتورهای جدید بسیار بالاتر از «عادی» است، خط روند تا زم، که به اواسط سال جاری برسیم، احتمالاً به جایی که قبل از همه‌گیری بودیم نزدیک خواهیم شد.

او گفت اما با توجه به اینکه استخدام حقوق و دستمزد در حمل و نقل باری در حال حاضر به اوج خود رسیده است، بسیاری از این رانندگان احتمالاً جذب جمعیت کارمند-راننده نخواهند شد.

اعداد استفاده از FTR، که نشانه ای از ظرفیت است، در حال کاهش است. Vise گفت: در سال 2021 و 2022 ماه ها تقریباً استفاده کامل وجود داشت، اما در سال 2022 شروع به کاهش کرد و احتمالاً در سه ماهه سوم به پایان رسید.


شماره استفاده از کامیون FTR نشان می دهد که ما دیگر شاهد ظرفیت محدودی نیستیم که حفظ کرده است...

شماره استفاده از کامیون FTR نشان می دهد که ما دیگر شاهد ظرفیت محدودی نیستیم که نرخ ها را بالا نگه داشته است.


استفاده کمتر به م،ای ظرفیت بیشتر و نرخ بار کامیون کمتر است. Vise گفت: «نرخ‌های نقطه‌ای به احتمال زیاد نزدیک به پایین شدن هستند. ما در محیطی هستیم که در آن سطح کلی حمل و نقل احتمالاً در طول سال تغییر زیادی نخواهد کرد.»

ویس در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به این تغییر ظرفیت هنوز صحبت از کمبود راننده می شنویم، گفت: «من معتقدم آنچه که بسیاری از مردم آن را کمبود راننده می نامند، رک و پوست کنده، فقط همان مشکلی است که همیشه وجود دارد. حتی در زمان رکود، گردش مالی قابل توجهی (راننده) وجود دارد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190314/،w-will-trucking-fare-in-2023s-economy