Shane Blanchette، کیفیت توزیع سفارشی، HDT Truck Fleet Innovator 2024

شین بلانشت ما، معاون عملیات QCD، یک تامین کننده تدارکات خدمات غذایی ملی است.

تصویر: HDT Graphic | ع، های QCD


هنگامی که شما مسئول بهبود مستمر در ناوگان حمل و نقل هستید، پایداری بخشی از آن است. اما در توزیع سفارشی کیفیت، شین بلانشت آن را به سطح بعدی رسانده است.

بلانشت، یک مبتکر ناوگان کامیون HDT 2024، معاون عملیات گروه QCD، یک تامین کننده تدارکات خدمات غذایی ملی است.

QCD اولین کامیون الکتریکی Volvo VNR خود را در سال 2021 به ،وان بخشی از برنامه نمایش کامیون الکتریکی Volvo LIGHTS تحویل گرفت.

این اولین کامیون برقی با آلایندگی صفر بود که در ناوگان بیش از 700 وسیله نقلیه QCD مستقر شد، اما قطعا آ،ین مورد نبود.


تری، کششی تراکتور Volvo VNR Electric

QCD اولین کامیون الکتریکی Volvo VNR خود را در سال 2021 به ،وان بخشی از برنامه نمایش کامیون الکتریکی Volvo LIGHTS تحویل گرفت.

ع،: کیفیت توزیع سفارشی


QCD یک شرکت غذای گلدن استیت، خدمات توزیع سفارشی را به هزاران رستوران ارائه می دهد. QCD هر سال بیش از 1 میلیون تحویل آ،ین مایل را از 26 مرکز توزیع با دمای کنترل شده خود انجام می دهد. بلانشت هشت سال پیش برای شرکت شروع به کار کرد و قبل از اینکه به سمت معاونت برود، مدیر ارشد بهبود مستمر بود.

چرا QCD کامیون های برقی با باتری را می پذیرد؟

در حالی که مقرراتی مانند قانون ناوگان تمیز پیشرفته کالیفرنیا در تصمیم گیری برای برق رس، نقش دارد، مشتریان بزرگی مانند استاربا، نیز به شدت به راه حل های حمل و نقل پایدار علاقه مند هستند.

بلانشت می‌گوید با مسیرهای تحویل آ،ین مایل QCD، قابلیت‌های کامیون‌های الکتریکی من، هستند.

مسافت متوسط ​​ما کمتر از 100 مایل است. این کامیون ها، نسل جدید تا 275 مایل را طی می کنند. این برای ما عالی بود زیرا ما برگشتیم، و آنها هنوز چیزی بین 40 تا 50 درصد شارژ دارند.

رانندگان کامیون ها را به دلیل سواری نرم و عملکرد بی صدا دوست دارند.

بلانشت می‌گوید: «ما مطمئن می‌شویم که آن‌ها کمی آموزش بیشتری را پشت سر بگذارند، زیرا تکنیک‌های رانندگی آن‌ها می‌تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد.

هنگامی که وارد ترمز ریجن و مواردی از این دست می شوید، چون هدف ما 2 کیلووات ساعت در هر مایل است، اگر به رفتار راننده وابسته باشید، این میزان می تواند نوسان داشته باشد. بنابراین ما به نوعی آنها را در آن منطقه مربی می کنیم.”


راننده QCD در مقابل کامیون الکتریکی Volvo VNR ایستاده است

رانندگان QCD کامیون‌های Volvo VNR Electric را برای سواری نرم و عملکرد بی‌صدا دوست دارند.

ع،: کیفیت توزیع سفارشی


ریزشبکه خورشیدی برای نیرو دادن به ناوگان برقی 30 کامیون

QCD دارای دو پروژه ناوگان الکتریکی در ج، کالیفرنیا، یکی در فونتانا و دیگری در لا پوئنته است.

مکان فونتانا با استفاده از شارژرهای الکتریکی که توسط شبکه برق کار می‌کنند، 15 کامیون دیزلی را با مدل‌های Volvo VNR Electric جایگزین می‌کند.

محل La Puente در حال نصب یک ریزشبکه با انرژی خورشیدی است که از 30 تراکتور برقی باتری پشتیب، می کند.

او می گوید: «ما نیازی به ارتقای شبکه برق نداریم. «به طور معمول، با ناوگ، به این اندازه، اساساً ظرفیت (نیاز) دو برابر می شود. اما از آنجایی که ما شارژ خورشیدی و ذخیره انرژی باتری را داریم، می‌تو،م سیستم را مدیریت کنیم، بنابراین نیازی به ارتقاء ابزار از ارائه‌دهنده خود نخواهیم داشت.

او می گوید که شرکت باید طرح را بررسی و تایید کند، اما نیازی به اضافه ، ظرفیت شبکه برق برای خدمات رس، به تاسیسات نداشت.

این پروژه قرار است تا پایان سه ماهه سوم تکمیل شود. در حال حاضر از شارژرهای موقتی استفاده می‌کند که ظرفیت کار ، 10 کامیون الکتریکی را می‌دهد.

بلانشت از سال 2021 روی این پروژه کار می کند.

او توضیح می دهد: «آنها پروژه های پیچیده ای هستند. می‌د،د که بسیاری از آن‌ها یک فرآیند است، بنابراین باید شرکای خود و سهامداران کلیدی را دریافت کنید و زمان‌بندی پروژه (هماهنگ) را دریافت کنید.

و بخشی از این فرآیند دریافت کمک مالی است که به گفته او حدود 25 درصد از پروژه 20 میلیون دلاری را پشتیب، می کند.

آسان‌تر ، زندگی برای درایورهای تحویل سفارشی با کیفیت

حتی اگر توزیع مواد غذایی مانند حمل و نقل طول، مدت راننده را ندارد، حفظ راننده همچنان یک نگر، است.

بلانشت می‌گوید راننده مجبور بود با سیستم‌های فناوری متعدد، از ELD تا ا،امات خاص مشتری سر و کار داشته باشد.

سیستم‌های متعددی برای این درایورها وجود داشت که باید بدانند و وارد و خارج شوند، رمزهای عبور مختلف، همه آن چیزها.»

بنابراین این شرکت با سامسارا برای ایجاد ارتباط بین برنامه Samsara و همه آن برنامه های کاربردی دیگر کار کرد.


راننده کامیون شارژر الکتریکی ولوو VNR کامیون الکتریکی را وصل می کند.

بلانشت می‌گوید با مسیرهای تحویل آ،ین مایل QCD، قابلیت‌های کامیون‌های الکتریکی من، هستند.

ع،: کیفیت توزیع سفارشی


«بنابراین احساس می‌شود که یک تجربه ورود به سیستم است و بسیار آسان‌تر است. آن‌ها اکنون وارد ELD خود می‌شوند و به‌طور خودکار می‌توانند آن‌ها را به این برنامه‌های متفاوتی که باید وارد شوند متصل کنند.»

به ،وان بخشی از آن، گزارش های بازرسی خودروی راننده از طریق یک برنامه انجام می شود و این اطلاعات مستقیماً به ارائه دهنده خدمات QCD جریان می یابد. در مقایسه با روش سنتی انجام DVIR بر روی کاغذ، او می‌گوید: «این واقعاً عملیات ما را سرعت می‌بخشد». و زمان آپدیت نیز بهبود یافته است.

سهولت در تحویل برای رانندگان

QCD همچنین تغییراتی را در فرآیند تحویل خود ایجاد کرده است، به طوری که رانندگان به جای استفاده از کامیون های دستی از تج،ات برقی، جک های برقی که به اندازه کافی کوچک شده اند، آن را کاربردی کرده است.

او می گوید: «آنها مجبور نیستند جعبه ها را در عقب کامیون جابه جا کنند یا چیزی را بلند کنند.

«پیش از این، ما باید آن را ،اب می‌کردیم و سفرهای بیشتری انجام می‌دادیم،» زیرا تج،ات برقی در آن زمان برای حرکت آسان در فروشگاه‌های مشتریان بزرگتر از آن بود. اما اکنون تج،ات به ما این امکان را می‌دهند که آن را درست وارد کنیم.»

بلانشت می گوید: «بازخورد راننده شگفت انگیز بوده است. این به حفظ، کاهش گردش مالی و از همه مهمتر، بهبود ایمنی کمک می کند. آنها به ما می گویند، “در پایان روز، من مانند گذشته احساس خستگی نمی کنم” و این فقط یک برد بزرگ بود.

پس از یک فرآیند دو ساله برای یافتن راه حل، آنها پاییز گذشته آزمایش آن را آغاز ،د. حدود 25 درصد از مراکز توزیع آن از این روش جدید استفاده می کنند و این شرکت برنامه ای برای استقرار کامل دارد.


QCD دارای دو پروژه ناوگان الکتریکی در ج، کالیفرنیا، یکی در فونتانا و دیگری در لا پوئنته است.  - ع،: کیفیت توزیع سفارشی

QCD دارای دو پروژه ناوگان الکتریکی در ج، کالیفرنیا، یکی در فونتانا و دیگری در لا پوئنته است.

ع،: کیفیت توزیع سفارشی


در QCD، بهبود مستمر وظیفه همه است

در حالی که ما از بلانشت به ،وان یک مبتکر ناوگان کامیون HDT به دلیل رهبری او در این نوآوری ها قدرد، می کنیم، او اشاره می کند که این یک تلاش گسترده شرکت است.

او می‌گوید: «ما در مورد یک طرز فکر CI، یک ذهنیت بهبود مستمر صحبت می‌کنیم، و چیزی که در مورد آن صحبت می‌کنیم این است که بله، ما در واقع یک تیم بهبود مستمر داریم.

“اما پیام این است که بخشی از بخش و کار همه این است که به این فکر کنند، چگونه بهتر می شوید؟ کجا می توان پیشرفت کرد؟ و در مورد فرآیندهای خود از انتها به انتها فکر کنید و نقاط اصطکاک کجا هستند؟ نقاط درد، چه چیزی ما را کند می کند و دست خود را بالا می برد؟

«اگر کاری را برای همیشه به همین شکل انجام می‌دهیم، از زیر سوال بردن آن نترسید. این چیزی است که می‌خواهیم، ​​می‌خواهیم پیشرفت کنیم، می‌خواهیم بهتر شویم.»



منبع: https://www.truckinginfo.com/10222724/electric-trucks-a-fit-for-innovator-blanchette-at-qcd