آیا در حالی که کامیون هنوز در حال چرخش است یا زم، که دور موتور هنوز با،ت، کلاچ را تا کف زمین فشار می دهید؟

ترمز کلاچ چرخش شفت ورودی گیرب، را متوقف می کند تا بتو،د برای شروع به راحتی وارد دنده شوید. اگر پدال کلاچ را به طور کامل فشار دهید در حالی که هنوز در حال چرخش هستید یا یک دور در دقیقه خیلی زیاد است، به ترمز کلاچ آسیب می رساند.

کیت های 2 تکه کار می کنند اما سریع تر و راحت تر از ترمز کلاچ تک تکه ،اب می شوند. همچنین، همانطور که قبلاً ذکر شد، اگر چربی بیش از حد یا انباشته شدن روغن / م،ن از مهر و موم اصلی عقب یا ورودی گیرب، نشتی وجود داشته باشد، مشکلات مربوط به کلاچ نیز خواهید داشت.



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/need-advice-from-the-og%E2%80%99s.2511955/