این یک نتیجه‌گیری قبلی است که رویدادهای آب و هوایی وجود خواهد داشت که حتی بهترین برنامه‌های زنجیره تامین را به سمت منحنی پرتاب می‌کند.

هنگامی که اختلالاتی رخ می دهد و مناطق اصلی مترو یا مسیرهای حمل و نقل تحت تأثیر سیل، قطع برق، آتش سوزی یا یخ زدگی عمیق قرار می گیرند، چه کاری می تو،د انجام دهید تا تأثیر آن بر ،ب و کار خود را کاهش دهید یا توانایی خود را برای کمک به مشتریان نیازمند خود افزایش دهید؟

چند راه برای استفاده از ابزار DAT برای کمک ، وجود دارد:

  • شاخص شرایط بازار (MCI)بررسی آنچه که MCI برای منطقه آسیب دیده نشان می دهد یک تاکتیک عالی است. هنگامی که یک طوفان، آتش‌سوزی یا سایر رویدادهای آب و هوایی نامطلوب به منطقه‌ای برخورد می‌کند که به طور منظم تجارت می‌کنید، دانستن اینکه آیا تغییر قابل توجهی در فعالیت‌های پست یا جستجو وجود دارد یا خیر، به تعیین نحوه تنظیم قیمت کمک می‌کند.
  • RateView & Ratecast به دنبال حرکت نامنظم در میانگین RateView برای خطوطی باشید که معمولاً در مناطق آسیب دیده می‌روید. در حالی که RateView و Ratecast رویدادهای آب و هوایی را پیش‌بینی نمی‌کنند، اما تاثیر نرخ‌های گزارش‌شده را در زمان وقوع نشان می‌دهند. مطلع شدن از تغییر قیمت به شما کمک می کند تا سریعا تنظیم کنید.
  • ابزار RFP می تو،د از ابزار RFP برای قیمت گذاری سریع چندین مسیر ناآشنا برای محموله های امدادی یا حجم اضافی از بازارهای ثانویه در طول یک رویداد آب و هوایی استفاده کنید. توانایی وارد ، مجموعه‌ای از خطوط و تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری خود با نرخ‌های فعلی و پیش‌بینی‌شده با سرعت و سهولت برای برنده شدن در حمل‌ونقل زم، که فرستنده‌ها به فوریت نیاز دارند، حیاتی است.
  • LaneMakers – ابزاری فوق العاده مفید برای یافتن شرکت هایی که به دنبال خطوطی هستند که می خواهید قیمت گذاری و پوشش دهید. اگر با منطقه تحت تأثیر آب و هوا آشنا نیستید و مطمئن نیستید که کدام حامل در آنجا حضور خواهند داشت، بررسی اینکه چه ،ی بیشتر فعال است به شما کمک می کند.

 

،یب این ابزارهای مختلف قیمت‌گذاری، تجزیه و تحلیل و ظرفیت به شما کمک می‌کند تا برای مق، با بازارهایی که در طول یک رویداد آب‌وهوایی دچار آشفتگی می‌شوند، آگاه و مجهز باشید. استفاده از این ابزارها برای حفظ درک قیمت‌گذاری بازار، همراه با ایجاد یک پایگاه حامل انعطاف‌پذیر، شما را برای موفقیت قبل از هر گونه اختلال در بازار آماده می‌کند.

وقتی از موقعیتی آگاهانه با اپراتورها و مشتریان خود کار می کنید، اختلالات آب و هوایی فرصت هایی برای شبکه شما هستند و موقعیت بد را به یک پیروزی تبدیل می کنند.

پست فصل طوفان: چگونه در زمان وقوع رویدادهای آب و هوایی در صدر بازار بم،م اولین بار در DAT Freight & Analytics – Blog ظاهر شد.

منبع: https://www.dat.com/blog/storm-season-،w-to-stay-on-top-of-the-market-when-weather-events-hit