شورا از کارکنان کالدون می خواهد که ممنوعیت کامیون های بیشتری را بررسی کنند
انتشار: مهر 19، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

شورا از کارکنان کالدون می خواهد که ممنوعیت کامیون های بیشتری را بررسی کنند


یکی از اعضای شورای شهر در کالدون، انترنتی، طرحی را ارائه کرده است که از کارکنان شهر می خواهد تا با منطقه پیل برای بررسی امکان ممنوعیت کامیون - به غیر از موارد تحویل محلی - در جاده منطقه ای 50 در شمال جاده میفیلد، همکاری کنند.

کوزیمو ناپولی گفت کامیون هایی که در جاده های ممنوعه تردد می کنند یک مسئله ایمنی بزرگ است، به ویژه در منطقه مرکز شهر بولتون، پرجمعیت ترین جامعه در این شهر که در بالای منطقه پیل - مرکز کامیون داری استان قرار دارد.

او گفت: «ما ضد کامیون نیستیم، فقط از آنها می خواهیم که از قانون پیروی کنند. "ما برای کالاها و خدمات خود به کامیون نیاز داریم و وسایل نقلیه تجاری که تحویل محلی را انجام می دهند استقبال می شود."

تصویر کوزیمو ناپولی در خیابان بولتون.
کوزیمو ناپولی (ع،: لئو باروس)

او می خواهد کامیون های سنگینی که در این منطقه حرکت می کنند از مسیرهای تعیین شده مانند کو،ین درایو و کنارگذر آلبیون وان استفاده کنند.

طرح ناپولی همچنین از کارکنان می خواهد تا یک شبکه کامیون های تعیین شده جامع برای کالدون ایجاد کنند.

در حال حاضر در بولتون، تردد کامیون های سنگین در خیابان کینگ و خیابان کوئین از جاده هیلی تا جایی که Hwy ممنوع است. 150 به Hwy می پیوندد. 50 (نقشه زیر را ببینید).

تصویر نقشه ممنوعیت مسیر کامیون در بولتون
هیچ کامیونی در خیابان کوئین و خیابان کینگ که با رنگ آبی مشخص شده اند مجاز نیستند. (ع،: منطقه پیل)

یکی از مقامات شهر کالدون گفت TruckNews.com"مسیر کامیون فعلی از یکی از بزرگترین و مهم ترین مناطق ،ده فروشی بولتون می گذرد. وجود کامیون های بزرگ می تواند خطر تصادف و تصادف را افزایش دهد و نگر، قابل توجهی برای عابران پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان است. کامیون ها اغلب از پیچیدن کامیون به جاده هیلی غافل می شوند و در خیابان های مس، کوچکی قرار می گیرند که برای چرخش وسایل نقلیه بزرگ من، نیستند. افزایش ترافیک کامیون ها منجر به ازدحام می شود که جریان ترافیک را کاهش می دهد و زمان سفر را برای همه کاربران جاده افزایش می دهد.

آلودگی هوا و صوتی

این مقام مسئول افزود: کامیون ها به آلودگی هوا و صوتی کمک می کنند که می تواند بر سلامت و کیفیت زندگی ،ن، که در نزدیکی مسیرهای پرتردد کامیون ها زندگی می کنند تأثیر بگذارد.

آنت گرووز، شهردار شهر کالدون در بی،ه ای گفت: «کالدون شاهد افزایش شگفت انگیز در تعداد و شدت برخوردها و تصادف های نزدیک بین وسایل نقلیه شخصی و تجاری بوده است که برخی منجر به مرگ می شود». "کالدون تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع برخوردهای بیشتر انجام خواهد داد، در حالی که ما همچنان از استان برای آنچه کالدون برای کمک به محافظت از ،نان نیاز دارد دفاع می کنیم."

تصویر یک کامیون در حال حرکت در مرکز شهر بولتون.
یک تری، تراکتور چند محوره از مرکز شهر بولتون عبور می کند. فقط کامیون هایی که تحویل محلی را انجام می دهند در این مسیر مجاز هستند. (ع،: لئو باروس)

هری، مالک ،ب و کار مرکز شهر بولتون، نگران سرعت بالای کامیون ها است. وقتی پسرم را به مدرسه می برم، آنها را می بینم. آنها قرار نیست اینجا باشند. و آنها بسیار سریعتر از 40 کیلومتر در ساعت (محدودیت سرعت اعلام شده) حرکت می کنند.

وی افزود: این منطقه در عصر شلوغ است و عابران پیاده اعم از سالمندان و کودکان مشغول هستند. وی خاطرنشان کرد: تردد کامیون ها در سال گذشته افزایش یافته است.

نگر، های ایمنی

،ن کریس گفت که می داند کامیون هایی که کالاهای محلی را تحویل می دهند از منطقه عبور می کنند، اما از وسایل نقلیه سنگینی که از خیابان های کوچک برای رانندگی به مقصد استفاده می کنند، راضی نیست.

من با همسرم در این خیابان راه می روم و نمی خواهم قرب، یک کامیون از دست دادن کنترل در سراشیبی شوم.»

کریس، ،ن بولتون

منطقه مرکز شهر در پایین دو تپه شیب دار در خیابان کوئین قرار دارد. او گفت: «من با همسرم در این خیابان راه می روم و نمی خواهم قرب، یک کامیون از دست دادن کنترل در سراشیبی شوم.

او از کامیون داران می خواهد که با احتیاط رانندگی کنند و از حضور بیشتر پلیس برای اجرای این ممنوعیت خواست.

شورای کالدون همچنین پیشنهادی برای تشکیل کمیته مشورتی رانندگی ایمن و عملیات کامیون ارائه کرد.

Caledon شاهد افزایش چشمگیری در عملیات حمل و نقل غیرقانونی بوده است که تأثیر مضری بر مناطق مس،، زیرساخت ها و محیط زیست دارد. این کمیته بر بهبود ایمنی جاده و ترافیک و رفتار رانندگان برای خیابان های ایمن تر برای ،نان و همه رانندگان تمرکز خواهد کرد.»

عملیات حمل و نقل غیرقانونی

اخیراً این شهر به دنبال حمایت است، برای رسیدگی به عملیات حمل و نقل غیرقانونی در حوزه قضایی خود بوده است.

شهردار گرووز نامه ای به Caledon MPP و معاون نخست وزیر سیلویا جونز ارسال کرد تا با اصلاح قانون، قدرت اجرایی شهرداری را تقویت کند. قانون برنامه ریزی و قانون شهرداری.

شهردار از استان می خواهد که حدا،ر جریمه افراد را به 50000 دلار و شرکت ها را به 100000 دلار به اضافه 50000 دلار برای هر روز افزایش دهد. این شهر همچنین به دنبال قدرتی است که مانع ورود فیزیکی به املاک شود.


منبع: https://www.trucknews.com/regulations/councillor-asks-caledon-s،-to-explore-broader-truck-ban/1003190048/