در 10 سالگی اشهفتم کریس اسپیر در سخنر، کنفرانس مدیریت و نمایشگاه به ،وان رئیس و مدیر اجرایی انجمن های حمل و نقل آمریکا (ATA) گفت که انجمن باید برای همکاری با هر ،تی که در انتخابات آینده ایالات متحده پیروز شود، آماده باشد.

یک اولویت ارائه راه‌حل‌های «عقل سلیم» برای بحث‌های پیرامون دستورات زیست‌محیطی خواهد بود.

کریس اسپیر
کریس اسپیر (سمت چپ) این هفته یک سخنر، آتشین در ATA MC&E ایراد کرد. در اینجا او با اعضای تیم جاده آمریکا تصویر شده است. (ع،: جیمز منزیز)

«صحنه آماده شده است. مخاطرات زیاد است. و تنها در سه هفته کوتاه، مسیر کشورمان را می‌د،م.» اسپیر گفت. صرف نظر از نتیجه، ATA روی میز باقی خواهد ماند.»

او گفت که انجمن قبلاً تفاوت‌های بین ،ت هریس و دوره دوم ترامپ را ترسیم کرده است.

اسپیر گفت: «سیاست‌ها و راه‌حل‌های ما نه تنها عقل سلیم و داده‌ها را در بر می‌گیرد، بلکه قابل دستیابی است.

او افزود آنچه دست یافتنی نیست، مقررات زیست محیطی است که در حال حاضر توسط CARB و EPA پیشنهاد شده است.

اسپیر در مورد انتقال به آلایندگی صفر گفت: «پیش‌رفت دیوانه‌وار این ،ت به صفر ادامه دارد، در حالی که تعداد فزاینده‌ای از قانون‌گذاران و تنظیم‌کننده‌های فدرال و ایالتی شروع به توجه دقیق‌تر با وقوع واقعیت کرده‌اند. ما با برجسته ، کارهایی که انجام داده‌ایم مقدمه می‌کنیم، نه تنها به این دلیل که صنعت ما را در یک نور مثبت نشان می‌دهد، بلکه به این دلیل که دستاوردهای ما بر رویکرد همه یا هیچ متمرکز نبوده است.»

او ابتکارات زیست محیطی کلیدی را که قبلاً توسط صنعت حمل و نقل انجام شده است، مانند حذف تدریجی گوگرد در سوخت دیزل و حمایت از برنامه SmartWay EPA، برجسته کرد.

“قو،ن امروزی EPA و کالیفرنیا این کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را تضعیف می کنند زیرا آنها سایر فناوری ها و راه حل های موجود را نادیده می گیرند. به همین دلیل است که تحقیقات رولاند برگر به این نتیجه رسید که برق رس، به کل صنعت تا سال 2040 بیش از 1 تریلیون دلار برای بخش خصوصی هزینه خواهد داشت.

ما به زیرساخت، 40 درصد قدرت بیشتر در شبکه، منبع قابل اعتماد مواد خام کلیدی برای باتری ها، برابری قیمت و در نهایت برابری در هزینه کل عملیات نیاز داریم. صنعت متنوعی مانند حمل و نقل به راه حل های متعددی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نیاز دارد. این ،ت باید بیدار شود، از انتخاب موارد دلخواه خودداری کند و شروع به تمرکز روی هدف کلی – کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کند.

اتحادیه “قحطی”

اسپیر همچنین ،ت بایدن را به دلیل حمایت از اتحادیه‌ها و پیوستن به صفوف اعتراض آمیز هدف قرار داد.

اسپیر گفت: «عضویت اتحادیه‌ها در سراسر کشور به شدت کاهش می‌یابد، اما این مانع این رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور و سرپرست و، کار نشده است که کل این ،ت را به جیب روسای اتحادیه‌های بزرگ بیاندازند.

او “آزار و اذیت اتحادیه” مورد حمایت رئیس جمهور را عامل تعطیلی اخیر بنادر شرق و ساحل خلیج ، در پی طوفان دانست.

احکام هسته ای

رهبر آتا در مورد احکام هسته ای نیز صحبت کرد. او گفت: «ما در سال جاری شاهد برخی تصمیم‌های مبهوت کننده بودیم. “ATA برای سوء استفاده شاکی از سیستم دعاوی مدنی حمایت نخواهد کرد.”

او خاطرنشان کرد که 13 ایالت دیگر لایحه‌های اصلاحی در مورد سوء استفاده از شکایت را در سال گذشته ارائه ،د. از دیگر برنده‌های انجمنی که اسپیر به آن‌ها اشاره کرد، می‌توان به دریافت 200 میلیون دلار بودجه ،تی برای پارکینگ کامیون، مقررات مبارزه با جرایم محموله‌ها و یدک‌کشی غارتگرانه، و اصرار برای تایید آزمایش مو اشاره کرد.



منبع: https://www.trucknews.com/business-management/ata-leader-addresses-environmental-regs-union-،gery-nuclear-verdicts/1003190123/