این رویداد 18 ماهه مطالعه و نمایش مواردی را که برای ناوگان حمل و نقل مورد نیاز است بررسی خواهد کرد.

این رویداد 18 ماهه مطالعه و نمایش به بررسی آنچه برای ناوگان حمل و نقل از یک یا دو کامیون برقی به 15 یا بیشتر نیاز است را بررسی خواهد کرد.


شورای آمریکای شمالی برای کارایی حمل و نقل و RMI’s Run on Less – Electric De، در پاییز امسال راه اندازی خواهند شد و بر مقیاس عملیات کامیون های برقی تمرکز خواهند کرد.

این رویداد 18 ماهه مطالعه و نمایش به بررسی آنچه برای ناوگان حمل و نقل از یک یا دو کامیون برقی به 15 یا بیشتر یا حتی تغییر کامل به برق در یک سایت واحد نیاز است را بررسی خواهد کرد.

مایک روث، مدیر اجرایی NACFE، در بی،ه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: «رفتن از یک یا دو کامیون به 15 یا بیشتر، به زیرساخت‌های مورد نیاز و ا،امات شارژ پیچیدگی می‌افزاید. “برخی ناوگان در حال حاضر این کار را با موفقیت انجام می دهند و ما می خواهیم آنها را مطالعه کنیم تا یاد بگیریم چگونه بر برخی از چالش هایی که در پذیرش کامیون های برقی با آن مواجه بودند غلبه ،د.”

اردوی راه انداز کامیون الکتریکی از Run on Less – Electric با 10 جلسه جدید با حضور تقریبا 50 متخصص از شرکت های مختلف که دانش خود را در مورد مقیاس پذیری خودروهای الکتریکی به اشتراک خواهند گذاشت، برای RoL-E De، بازخواهد گشت. ثبت نام برای بوت کمپ رایگان از اواسط ماه مارس آغاز می شود و برای همه ،، که مایل به شرکت در آن هستند رایگان خواهد بود.

تیم موری، مدیر کل تجارت حمل و نقل جاده ای شل، می گوید: «ابتکار عمل کمتر با جاه طلبی ما برای کمک به کربن زدایی بخش حمل و نقل جاده ای تجاری همسو است. “Run اقدامات دنیای واقعی را نشان می دهد که توسط شرکت های ناوگان پیشرو انجام می شود که به ،وان پیشگامان صنعت از طریق راه حل های مش، خود برای چالش های پایداری در حال ظهور هستند.”

در ارتباط با اجرا، NACFE در حال توسعه یک داشبورد داده جدید است و تعیین می کند که کدام معیارهای کلیدی – برای انبارها، کامیون ها و شارژ – در طول اجرا اندازه گیری شوند. در نهایت، NACFE نیز چندین گزارش را در ارتباط با اجرا در اوایل سال 2024 منتشر خواهد کرد.

فرآیند انتخاب ناوگان برای اجرا در کمتر – انبار الکتریکی

NACFE در حال انتخاب هشت انبار برای اجرا است و درخواست‌های ناوگ، را که می‌خواهند تا ماه فوریه شرکت کنند، می‌پذیرد.

شرکت‌ها در حال حاضر برای حمایت از این رقابت‌ها صف کشیده‌اند، پپسی‌کو متعهد می‌شود که حامی اجرایی باشد و کامینز و شل به ،وان حامیان اصلی قرارداد امضا کرده‌اند. https://runonless.com/sponsors/

مایک اوکانل می‌گوید: «به‌،وان یک شریک قدیمی NACFE و حامی مالی کمتر، ما ارزش بسیار زیادی در همکاری صنعت می‌بینیم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن مستقیم مزایا، چالش‌ها و درس‌های آموخته‌شده در طول سفرمان برای پذیرش و گسترش این فناوری‌های هیجان‌انگیز هستیم». معاون زنجیره تامین پپسی کو و رئیس سابق هیئت مدیره NACFE.

آماندا فیلیپس، رهبر منطقه‌ای آمریکای شمالی برای Cummins-Meritor، افزود: «نمایش جاده‌ای Run on Less فرصت‌های یادگیری و همکاری ارزشمندی را برای ناوگان، OEM‌ها، تامین‌کنندگان و صنعت به‌طور کلی ارائه می‌دهد. فرصت به اشتراک گذاشتن بینش و کمک به ناوگان بیشتر برای پذیرش فناوری‌های بدون آلایندگی نه تنها برای مشتریان و شرکای ما، بلکه برای جوامع و محیط زیست ما نیز مفید است.»



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190249/de،-focused-run-on-less-coming-in-fall-2023