انجمن ملی ترافیک حمل و نقل موتوری (NMFTA) در جلسه تابست، اخیر خود اعلام کرد که تغییرات عمده طبقه بندی حمل و نقل موتوری ملی (NMFC) در سه ماهه اول سال 2025 اعمال می شود.

بر اساس یک انتشار خبری، این تغییرات بر حامل‌ها، فرستنده‌ها و 3PL (تدارکات شخص ثالث) تأثیر خواهد گذاشت.

NMFTA میزبان سه خواهد بود جلسات گوش دادن LTL در ماه اوت – برای شرکت‌های مخابراتی در 6 آگوست از ساعت 2 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر به وقت شرقی. 3PL در 7 آگوست از ساعت 2 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر به وقت شرقی. و ارسال کنندگان در 8 اوت از ساعت 2 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر به وقت شرقی.

تصویر باربری LTL
(ع،: iStock)

سیستم NMFC برای تعریف نرخ های استاندارد برای حامل ها برای حمل کالا ایجاد شده است. این بارها را به چندین دسته ت،یم می کند که به طور مداوم توسط NMFTA اصلاح می شود. از طریق این مقیاس، هم مدیران ناوگان و هم دریافت‌کنندگان محموله از نرخ‌های ناعادلانه حمل‌ونقل محافظت می‌شوند، که به محموله‌های LTL اجازه می‌دهد به آرامی پیش بروند.

برای اطمینان از ایمن و کارآمد بودن فرآیند حمل و نقل، شناسایی و بر،ب گذاری ک، حمل و نقل صحیح هنگام حمل بار مهم است. اگر محموله به ،وان ک، حمل و نقل اشتباه بر،ب گذاری شود، این می تواند در هنگام بارگیری محموله های LTL در تدارکات اختلال ایجاد کند.

ساده سازی سیستم

کیت پترسون، مدیر عملیات NMFTA، گفت: «از تغییرات آتی، کاربران NMFC متوجه خواهند شد که ما واقعاً ساده‌سازی سیستم طبقه‌بندی را با استفاده از یک رویکرد استاندارد شده مبتنی بر تراکم، جابجایی، ذخیره‌پذیری و مسئولیت در اولویت قرار داده‌ایم. ما همچنین بر بهبود تجربه کاربر تمرکز کردیم تا استفاده و درک NMFC را آسان‌تر کنیم. این تغییرات کارایی را افزایش می دهد و طبقه بندی دقیق حمل و نقل را در اولین تلاش آسان تر می کند.

پیترسون افزود که هدف از تغییراتی که در سال 2025 رخ می دهد، کاهش هرگونه اصطکاک بین حامل ها، فرستنده ها و 3PLها است.

رویکرد مرحله‌ای

برای اطمینان از اینکه به‌روزرس،‌های NMFC به یکباره انجام نمی‌شوند، NMFTA یک رویکرد مرحله‌ای را اجرا کرده است که اولین تغییرات در Docket 2025-1 انجام می‌شود. مراحل آتی که توسط NMFC گنجانده خواهد شد عبارتند از:

  • مقیاس چگالی استاندارد برای حمل و نقل LTL در هنگام جابجایی، استقرار و مسائل مربوط به مسئولیت وجود ندارد.
  • شناسه‌های منحصربه‌فرد برای حمل‌ونقل با نیازهای خاص جابجایی، استقرار یا مسئولیت؛
  • فهرست کالاهای فشرده و مدرن. و
  • قابلیت استفاده بهبود یافته از ابزار طبقه بندی Cl،IT.

نیت ریپکه، مدیر توسعه کالا و استانداردها برای NMFTA، گفت: «،ن می‌کنیم که 3500 کالای تک ک،ه را به 13 زیررده منتقل کنیم». با Docket 2-2025 و پس از آن، احتمالاً تغییرات بیشتری ایجاد خواهد شد، به همین دلیل است که ما در تابستان امسال جلسات گوش دادن LTL را برنامه ریزی می کنیم.



منبع: https://www.trucknews.com/regulations/nmfc-changes-to-take-effect-in-2025/1003186229/