نرم افزار کامیون خودران Plus-Traton.

SuperDrive اکنون پس از ماه ها آزمایش در جاده های عمومی در کامیون های خودران Traton در اروپا و ایالات متحده عملیاتی شده است.


پ، و گروه تراتون از انتشار نرم افزار رانندگی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی سطح 4 خبر دادند. این سیستم که SuperDrive نام دارد، نسخه بتا 5.0 اکنون در کامیون‌های خودران Traton در اروپا و ایالات متحده عملیاتی است.

SuperDrive ماه ها در جاده های عمومی هر دو قاره آزمایش شده است. کامیون های آزمایشی شامل مارک های تراتون اسک،ا، من و اینترنشنال هستند.

توسعه به رهبری اسک،ا

پ، و تراتون در یک بی،ه مطبوعاتی گفتند که راه اندازی نرم افزار نشان دهنده تکمیل موفقیت آمیز مرحله اولیه همکاری آنها برای آوردن کامیون های بدون راننده به جهان است.

پیتر هافمار، معاون رئیس جمهور و رئیس راه حل های مستقل در اسک،ا، گفت: «استقرار یک محصول جه، مست،م یکپارچگی یکپارچه بین افراد و فناوری است. ما به پیشرفتی که در برنامه حمل و نقل خودکار سطح 4 خود با پ، داشته ایم، افتخار می کنیم و هیجان زده هستیم که به مرحله بعدی همکاری خود برویم، که شامل توسعه تداوم فناوری علاوه بر آزمایشات ناوگان در تگزاس در آینده خواهد بود. ماه.»

اسک،ا هماهنگی راه حل های خودمختار برای گروه تراتون را رهبری می کند.

به گفته هافمار، این دستاورد تعهد به برتری برندهای گروه تراتون و پ،، و همچنین قدرت همکاری بین المللی را برجسته می کند.

تیم‌هایی در سوئد، آلمان و ایالات متحده برای اطمینان از استقرار یکپارچه نرم‌افزار رانندگی خودکار با همکاری نزدیکی کار ،د. این شامل ایجاد یک فرآیند کاملاً تعریف‌شده برای انتشار و آزمایش نرم‌افزار است که اکنون دارای یک آهنگ ساختاریافته است: آزمایش آفلاین، ارزیابی دوره‌های بسته، و آزمایش گسترده جاده‌های عمومی در اروپا و ایالات متحده.

با توجه به اینکه تگزاس یک مرکز حمل و نقل استراتژیک در ایالات متحده و خانه تعدادی از مسیرهای اصلی حمل و نقل است، اینترنشنال و پ، قصد دارند از آن به ،وان شروع عملیات حمل و نقل خودران خود در ایالات متحده استفاده کنند و مسیر را به ایالت های دیگر گسترش دهند. و در نهایت ایالات متحده را پوشش دهد

راه حل های مستقل ایمن و مقیاس پذیر

این نرم‌افزار به دقت با در نظر گرفتن استقرار جه، توسعه داده شده است و نیاز به سطح بالایی از هماهنگی بین تیم‌های اروپایی و آمریکایی در چندین مارک و مکان دارد. این رویکرد شامل:

  • فرآیند تست تعریف شده: اجرای یک رژیم آزمایشی منظم و کامل برای اطمینان از قابلیت اطمینان و عملکرد.
  • معیارهای ویژگی و آمادگی استقلال: توسعه یک سیستم قوی برای ردیابی معیارهای ویژگی های کلیدی و ارزیابی آمادگی کلی سیستم برای عملیات مستقل.
  • هم ترازی محصول جه،: همراستایی بر روی نقشه راه محصول جه، در حین طراحی نرم افزاری که تفاوت ها در قرارگیری سنسور و فعال سازی سطح پایین را برای طرح های مختلف خودرو در نظر می گیرد.
  • سازگاری ویژگی‌ها در میان پلتفرم‌ها: اطمینان از عملکرد مؤثر همه ویژگی‌ها در هر دو نوع پلتفرم اتحادیه اروپا و ایالات متحده، از جمله سازگاری در لایه‌های محلی‌سازی، ادراک، برنامه‌ریزی و کنترل.

شاون کریگان، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران پ،، گفت: «نقطه عطف امروز توانایی پ، را برای ارائه سریع یک سیستم رانندگی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی ایمن و مقیاس‌پذیر نشان می‌دهد که می‌تواند در حال حاضر در دو قاره برای گروه تراتون کار کند. “مرحله بعدی خلبانان ناوگان به ناوگان کمک می کند تا درک عملی از نحوه ادغام کامیون های خودران ما در عملیات خود و مزایای ایمنی و کارایی این کامیون ها به دست آورند.”

به گفته این شرکت‌ها، استقرار نرم‌افزار مش، رانندگی خودکار با فناوری هوش مصنوعی مولد پ، و ماه‌ها آزمایش و اعتبارسنجی جاده‌های عمومی امکان‌پذیر شده است.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10230778/plus-traton-launch-level-4-autonomous-truck-software