دو راه‌آهن اصلی باری کشور، تعداد فزاینده‌ای از کالاها را پیش از توقف احتمالی کار در هفته آینده که می‌تواند زنجیره‌های تامین را مختل کند و صنعت را مختل کند، کنار می‌گذارند.

برنامه‌های راه‌آهن ملی کانادا نشان می‌دهد که از روز جمعه، واردات کانتینری را که مبدأ برخی بنادر از جمله شهر نیویورک است، ممنوع می‌کند.

قطار ریلی CP در کانادا
(ع،: CPKC)

CN و کانادا اقیانوس آرام کانزاس سیتی نیز شروع به توقف محموله‌هایی می‌کنند که به دمای پایین‌تر مانند گوشت و دارو نیاز دارند تا در صورت توقف کار، شاهد ،اب شدن بارهای سرگردان نباشند.

دو شرکت راه آهن هشدار داده اند که 9300 مهندس، هادی و کارگر حیاط در ساعت 12:01 صبح روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد، مگر اینکه بتوانند به توافقات جمعی جدید دست یابند، در حالی که اتحادیه همچنین اعلام کرده است که آماده اعتصاب است.

هر دو طرف پس از هفته‌ها بن‌بست بر سر برنامه‌ریزی و دستمزدها بر سر میز مذاکره باقی می‌مانند، در حالی که محموله‌های ک، برای آب آشامیدنی به ،وان بخشی از تعطیلی مرحله‌ای که هفته آینده حتی بیشتر می‌شود، متوقف شده است.

استیون مک کینون، وزیر کار فدرال، روز پنجشنبه درخواست CN برای اعمال داوری ا،ام آور را با پایین آمدن ساعت مذاکرات رد کرد.

بخش حمل و نقل مربوطه

اتحادیه حمل و نقل کانادایی (CTA) نگر، های خود را در روز چهارشنبه در بی،ه ای ابراز کرده است. استفان ،کوفسکی، رئیس CTA، گفت که اختلالات درازمدت و بالقوه کار در این بزرگی این پیام را به جهان ارسال می‌کند که محیط ،ب‌وکار کانادا برای سرمایه‌گذاری کمتر و کمتر جذاب می‌شود.

در همین حال، CTA می‌گوید از اعضا شنیده است که مشتریان ریلی سنتی از فوریه به دلیل نگر،‌ها در مورد اختلالات کار، ظرفیت کامیون بیشتری را تامین کرده‌اند. با این حال، حتی با وجود برخی ظرفیت های اضافی در صنعت حمل و نقل، این ظرفیت بر اساس کالاها و خطوط محدودیت های خود را خواهد داشت.

CTA اضافه کرد که با اتاق بازرگ، کانادا و سایر گروه‌های تجاری در طول این اعتصاب احتمالی راه‌آهن برای ایجاد واکنش مش، جامعه تجاری به اتاوا همکاری خواهد کرد.

تولیدکنندگان مواد شیمیایی، بازیکنان ایالات متحده نگران شدند

دیگر بازیگران صنعت، هم در کانادا و هم در ایالات متحده، از جمله تولیدکنندگان مواد شیمیایی، روز به روز نگران تر می شوند.

آلن رابینسون، معاون تجاری در Chemtrade Logistics گفت: «ما در حال اعتصاب برای ک، هستیم. این شرکت می گوید که ک، 40 درصد از آب آشامیدنی غرب کانادا و همچنین بیشتر غرب ایالات متحده را تامین می کند.

او خاطرنشان کرد که محصول آن نمی تواند با کامیون یا کشتی جابجا شود و مقررات ایمنی میزان ذخیره سازی را محدود می کند.

رابینسون هشدار داد: “شما در سراسر کانادا و غرب ایالات متحده آب جوشیده اید.”

او گفت که کاخ سفید و آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده هر دو در این هفته با شرکت مستقر در تورنتو با نگر، در مورد تصفیه آب شهری تماس گرفتند.

باب مسترسون، مدیر عامل انجمن صنعت شیمی کانادا، گفت: “شما به هفت تا 10 روز نگاه می کنید که آنها محموله ای نداشته باشند قبل از اینکه دچار مشکل شوند.” او افزود که بیشتر شهرداری ها نیز چند روز دیگر آب تصفیه شده در مخازن ذخیره دارند.

هر دو راه آهن روند دقیق اعمال ترمز بر جریان بار را در این هفته آغاز ،د.

پس از روز جمعه، طبق “برنامه زمانبندی بسته” که توسط Ca،ian Press به دست آمده است، هیچ کانتینر یخچالی داخلی اجازه ورود به پایانه های CPKC – از ونکوور تا سنت جان، NB، تا لاردو، تگزاس – نخواهد داشت.

CPKC همچنین ممنوعیت حمل و نقل مواد خطرناک را گسترش داده است. طبق اطلاعیه مشتری، پذیرش کانتینرهای بارگیری شده با کالاهای خطرناک در روز پنجشنبه متوقف شد.

از روز شنبه، این شرکت تمام مواد «حساس امنیتی» – به ،وان مثال کودها و مواد منفجره – و اقلام حساس به زمان مانند مواد غذایی فاسد شدنی را رد می کند. این تحریم ممنوعیت مواد سمی و سمی استنشاقی از اوایل هفته را گسترش می دهد.

این گزارش توسط Ca،ian Press برای اولین بار در 16 اوت 2024 منتشر شد.



منبع: https://www.trucknews.com/supply-chain/railways-halt-more-،pments-ahead-of-،ential-lockout-as-bar،ning-tensions-rise/1003188082/