Voltera میگوید مسیر برقرس، ناوگان را با مدل زیرساخت به،وان یک سرویس، ،یبی از انتخاب مکان مبتنی بر داده، گزینههای قدرت انعطافپذیر و استراتژیهای هممک، برای سادهسازی انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی بازتعریف میکند.
این شرکت میگوید با سایتهای شاخصی مانند لینوود، کالیفرنیا، – بزرگترین مرکز شارژ عملیاتی برای کامیونهای سنگین در آمریکای شمالی، در حال مق، با چالشهای لجستیکی، مالی و عملیاتی پذیرش EV است.
“ما بیرون می رویم، زمین می ،یم، با آب و برق کار می کنیم. از این،انکت عبور می کنیم و برق را به سایت می آوریم. جاناتان کولبرت، معاون بازاریابی گفت: ما تمام ،ید برق، اما همچنین طراحی، مجوز، تهیه واقعی تج،ات برق و زیرساخت برای سایت را از طرف مشتری بر عهده میگیریم و سپس آن را مستقر میکنیم. و توسعه ،ب و کار در Voltera.
“هدف ما این است که سوزن را بچرخ،م و اطمینان حاصل کنیم که میتو،م از عملیات (ناوگان) پشتیب، کنیم و حداقل میزان اختلال – اگر نگوییم اختلال صفر – را در عملکرد آنها بیاوریم، در حالی که حدا،ر سود را از شارژ به آنها میدهیم.”
،یدهای جدید
در 16 اکتبر، این شرکت ،ید دو سایت جدید در کالیفرنیا را اعلام کرد و مجموعه خود را به 22 مکان در سراسر مراکز حمل و نقل کلیدی در کالیفرنیا، تگزاس، جورجیا، آریزونا و فلوریدا رساند.
اولین سایت، واقع در 1707 بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام شرقی در ویلمینگتون، کالیفرنیا، از نظر استراتژیک فقط چهار مایل (6.4 کیلومتر) از بندر لانگ بیچ و پنج مایل (8 کیلومتر) از بندر لس آنجلس فاصله دارد. این قطعه 0.85 هکتاری برای پشتیب، از عملیات زهکشی گسترده منطقه طراحی شده است و تا 30 غرفه شارژ برقی را ارائه می دهد که با منبع تغذیه پنج م،اتی از اداره آب و برق لس آنجلس تغذیه می شود.
سایت دوم، یک مکان 2.75 هکتاری در وست ،رامنتو، کالیفرنیا، دارای تا 100 غرفه شارژ برقی است و منبع تغذیه یک م،ات را تضمین می کند، که آن را به یک مکان کلیدی برای پشتیب، از ناوگان کامیون های متوسط و سنگین تبدیل می کند.
بزرگترین سایت شارژ عملیاتی در آمریکای شمالی
در اوایل سال جاری، Voltera با همکاری متخصص حمل و نقل بار الکتریکی Einride، بزرگترین سایت شارژ عملیاتی آمریکای شمالی را برای کامیونهای الکتریکی سنگین در لینوود، کالیفرنیا، نزدیک بنادر لسآنجلس و لانگبیچ افتتاح کرد.
این سایت در امتداد راهرو I-710 قرار دارد و دارای 65 شارژر است که هر کدام دارای دو پورت هستند. شارژرها با 180 کیلووات در هر پورت کار میکنند و از قابلیت اطمینان و پشتیب، برای خودروهایی که به نرخ شارژ بالاتری نیاز دارند، مانند مدلهای Freightliner که از دو پورت CCS استفاده میکنند، اطمینان میدهند. این مرکز می تواند روزانه 200 خودرو را شارژ کند.
عملیات سایت با جمعآوری دادههای بلادرنگ در مورد مصرف انرژی، مدت زمان جلسه، ولتاژ و جریان هدایت میشود که امکان تعمیر و نگهداری فعال و بهینهسازی عملیاتی را فراهم میکند. ولترا گفت: دادهها فقط ذخیره نمیشوند، بلکه قابل اجرا هستند TruckNews.comبازدید او از تاسیسات در ماه اکتبر، و توضیح داد که کدهای خطا به تکنسینها اجازه میدهد تا با آمادگی برای حل مشکلات وارد شوند و زمان ،ابی را به حداقل برسانند.
طراحی این مرکز همچنین رویکرد مشتری محوری را نشان می دهد، با قرار دادن شارژر متن، با نیاز خودرو. به ،وان مثال، کامیونهای ک، 8 BYD که دارای پورتهای شارژ هستند که در پشت کابین قرار گرفتهاند، روی تراز شارژرها تأثیر گذاشتند. ا،ر کامیون ها از این امکانات برای شارژ یک شبه استفاده می کنند، با 50٪ شارژ تقریباً دو ساعت و شارژ کامل چهار ساعت طول می کشد.
علیرغم ظرفیت بالای آن، سایت Lynwood در محدوده 7 م،ات کار می کند، که توسط فناوری اشتراک بار پشتیب، می شود که توزیع برق را در شارژرهای فعال متعادل می کند. Voltera همچنین به دنبال شریکی برای استقرار مش، در سایت است و از ظرفیت خود برای افزایش استفاده و کاهش هزینهها برای اپراتورها استفاده میکند.
هممحلی باعث کارایی و کاهش هزینهها میشود
استراتژی هممک، Voltera چندین ناوگان را قادر میسازد تا زیرساخت شارژ را در یک سایت به اشتراک بگذارند، بهینهسازی استفاده و کاهش هزینهها برای اپراتورها. این رویکرد به شرکت اجازه می دهد تا املاک بزرگتر را دنبال کند و سایت هایی با ظرفیت بالا بسازد، که برای توسعه مستقل ناوگان به کار بیشتری نیاز دارد.
هر چه میزان بهره برداری بیشتر باشد، این هزینه برای ناوگان کمتر خواهد بود. و اگر یک ناوگان هستید، شراکت با ناوگان دیگر یا شبکه دیگری – مثلاً شبکه شارژ – و ت،یم آن سایت برای افزایش استفاده بسیار آسان تر است.
راه حل های انرژی موقت انعطاف پذیر
کولبر میگوید یکی از اجزای کلیدی مدل Voltera توانایی آن در استقرار گزینههای برق موقت در سایتهایی است که نیازهای برق قابل توجهی دارند. شرکتهای برق معمولاً با تأخیر در انتقال برق آنلاین مواجه میشوند، بنابراین Voltera این شکاف را با ژنراتورهای موقت یا ذخیرهسازی باتری پر میکند.
«من همیشه سعی میکنم به این ابزار لطفی بدهم، زیرا ما تعداد زیادی از آنها را به صورت کوتاه درخواست میکنیم، اما آنچه که مییابیم این است که راهحلهای برق موقت کلیدی هستند، و بهدلیل اینکه، بهطور متوسط، سایتهای ما بیش از پنج م،ات برق دارند. کولبر گفت، ما باید به تنهایی و برای مشتری، که بتوانند آن را به مک، بیاورند، برق را به صورت آنلاین بیاوریم.
Voltera میگوید با همکاری با شرکای راهبردی منبعیابی، قیمتگذاری بهتر و قراردادهای خدمات بلندمدت را برای سختافزار و نرمافزار تضمین میکند و از عملیات قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای مشتریان خود اطمینان میدهد.
انتخاب سایت و بهینه سازی عملیات
Voltera در حال اتخاذ رویکردی مبتنی بر داده برای انتخاب و توسعه سایتهایی برای زیرساخت شارژ خودروهای الکتریکی خود است و اطمینان حاصل میکند که پروژههایش نیازهای ناوگ، را که در حال انتقال به برق هستند برآورده میکند.
از دیدگاه مشتری، بسیاری از آنها واقعاً به این میرسند که (در مورد) استراتژی آنها چیست؟ برنامه رشد آنها چیست؟ آنها میخواهند کجا باشند، و بسته به اندازه ناوگان، بسته به حضور – چه ملی باشد یا فقط منطقهای – که میتواند بر استراتژی کریدور باری با انتشار صفر تأثیر زیادی بگذارد.
این شرکت همچنین با سازندگان تج،ات اصلی (OEM) همکاری نزدیکی دارد تا بفهمد تقاضای خودرو در کجا متمرکز است. در دسترس بودن نیرو در نزدیکی سایت های بالقوه یکی دیگر از ملاحظات مهم است.
مسئولیت های این شرکت نه تنها مالکیت سایت، بلکه نگهداری کامل عملیاتی را نیز در بر می گیرد. Voltera با مدیریت همه چیز از جمعآوری ، گرفته تا تعمیر شارژر، اطمینان میدهد که سایتها عملیاتی و کارآمد باقی میمانند و زمان ،ابی را برای مشتریان به حداقل میرسانند.
Voltera همچنین با شهرداریهای محلی برای رسیدگی به چالشهای صدور مجوز و کاربری زمین، که میتواند بسته به مکان متفاوت باشد، همکاری میکند. کولبر گفت: «هیچ کاربری تعریف شده در سراسر کشور برای شارژ خودروهای الکتریکی وجود ندارد. ما با شهرداریها کار میکنیم تا یا پیش از توسعه آن را بسازیم، یا کاربریهایی را پیدا کنیم که من،ترین کاربری برای مورد ما باشد و مشکلی برای ما یا مشتریانمان ایجاد نکند.»
وی افزود که این شرکت همچنین ویژگی های فیزیکی زمین را در نظر می گیرد و از من، بودن سایت برای زیرساخت های شارژ در مقیاس بزرگ اطمینان می دهد. «قطعه دیگر، مانند ارتفاع واقعی ملک است. آیا افت شدید ارتفاع در سراسر ملک وجود دارد؟ قراره تنزل بدی؟ آیا قرار است با احتباس آب مق، کنید؟»
منبع: https://www.trucknews.com/transportation/voltera-taking-infrastructure-as-a-service-approach-to-electric-truck-charging/1003191858/