MPP Amarjot Sandhu، دستیار پارلم، وزیر زیرساخت، لایحه یک عضو خصوصی را ارائه کرده است که یک دوره انتظار یک ساله پس از اخذ گواهینامه رانندگی ک، G را قبل از واجد شرایط بودن برای آزمایش گواهینامه رانندگی تجاری اجرا می کند. ساندو در رسانه های اجتماعی تاکید کرد که هدف این لایحه آماده سازی بهتر رانندگان تجاری آینده، افزایش ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات است.

انجمن حمل و نقل انتاریو (OTA) در بی،ه ای از این پیشنهاد تمجید کرد.

آموزش راننده کامیون
(ع،: istock)

استفان ،کوفسکی، رئیس OTA، در بی،ه‌ای گفت: «OTA از همه سهامداران حمل‌ونقل و ایمنی جاده‌ها می‌خواهد تا از لایحه اعضای خصوصی MPP Sandhu حمایت کنند». “این لایحه باید به قانون تبدیل شود تا ایمنی جاده ها را بهبود بخشد و به محافظت از افراد جدید به کانادا کمک کند.”

در یک نظرسنجی OTA در سال 2023، 96٪ از پاسخ دهندگان به چالش های مداوم ایمنی و زیرساخت ها در بزرگراه های انتاریو اشاره ،د که نزدیک به 80٪ خواستار رانندگان کامیون آموزش دیده تر بودند. بیش از 70 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال افزایش نظارت بر رانندگان و ناوگان ناایمن بودند.

،کوفسکی گفت: «لایحه MPP Sandhu نوشدارویی برای همه مسائل ایمنی جاده و کار نیست که بر کانادایی‌های جدید تأثیر می‌گذارد، اما گامی در جهت درست است.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/ota-backs-bill-requiring-cl،-g-drivers-to-wait-a-year-for-commercial-licence/1003190974/