کارخانه آبجوسازی Labatt کانادا 10 کامیون Volvo VNR Electric با باتری را به عملیات لجستیکی خود در کبک اضافه کرده است. این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که این بزرگترین سفارش کامیون‌های VNR Electric در کانادا است که تقریباً ۲۵ درصد از تحویل‌های آن را تشکیل می‌دهد.

این اعلامیه پس از ،ید اخیر Labatt از اولین کامیون تعمیر خدمات سیار با آلایندگی صفر برای استان منتشر شد.

LABATT 5.47 میلیون دلار برای گسترش ناوگان در کبک سرمایه گذاری می کند - کامیون های حمل و نقل الکتریکی جدید پیشرفت را به سمت هدف خالص تا سال 2040 پیش می برند (گروه CNW/ آبجوسازی Labatt کانادا)
(ع،: Labatt Breweries Ca،a)

سارا ژنتی، مدیر ارشد تدارکات و پایداری کارخانه آبجوسازی Labatt در کانادا گفت: «ادغام کامیون‌های برقی در ناوگان ما نقطه عطف مهمی برای عملیات ما و هدف ما برای رساندن آبجو به مشتریان خود به کارآمدترین روش ممکن است. این ابتکار یک گام اضافی به سوی جاه طلبی جه، ما برای دستیابی به انتشار خالص صفر در سراسر تجارت ما تا سال 2040 است و نشان دهنده تعهد ما به اتخاذ راه حل های نوآورانه است که ردپای کربن ما را کاهش می دهد.

این سرمایه‌گذاری 5.47 میلیون دلاری با مشوق‌های ،تی، شامل 750000 دلار از سوی ،ت کانادا از طریق مشوق‌های آن برای برنامه وسایل نقلیه بدون آلایندگی متوسط ​​و سنگین (iMHZEV) و 875،000 دلار از برنامه Écocamionnage فن‌آوری‌های کبک حمایت شد. .

استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی گفت: «حمل و نقل برقی یک راه قدرتمند برای مق، با تغییرات آب و هوایی است. شرکت‌هایی مانند Labatt با ادغام خودروهای الکتریکی، گام‌های م،اداری برای کاهش ردپای زیست‌محیطی خود برمی‌دارند – تلاش‌هایی که مستحق شناسایی و تشویق هستند.

انتظار می‌رود که هر یک از کامیون‌های الکتریکی جدید Labatt، انتشار گازهای گلخانه‌ای معادل شش خودروی معمولی را از بین ببرد. این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که ناوگان مجموعاً آلاینده‌های گازهای گلخانه‌ای معادل 60 خودرو را کاهش خواهد داد.

کامیون های Volvo VNR Electric دارای چهار بسته باتری هستند که 300 کیلووات ساعت انرژی قابل استفاده و بردی تا 280 کیلومتر را ارائه می دهند. آنها 340 کیلووات ساعت قدرت (455 ، بخار) با حدا،ر گشتاور 4051 پوند فوت ارائه می کنند. و ظرفیت ب،ل 80000 پوند GCWR (رتبه وزن ،یبی ناخالص).

Labatt می‌گوید برای پشتیب، از ناوگان جدید، مراکز توزیع مونترال و Bois-des-Filion خود را به زیرساخت‌های شارژ گسترده مجهز کرده است. مونترال دارای سه ایستگاه تک پورت و دو ایستگاه ABB Terra است، در حالی که Bois-des-Filion به یک ایستگاه تک پورت و دو ایستگاه دو پورت مجهز شده است. در مرکز توزیع مونترال، کامیون ها به طور متوسط ​​50 کیلومتر در روز حرکت می کنند، در حالی که کامیون ها در Bois-des-Filion به طور متوسط ​​110 کیلومتر مسافت دارند. این شرکت گفت که این به خوبی با محدوده کامیون‌ها همخو، دارد و عملیات روان را برای ناوگان کبک Labatt تضمین می‌کند.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/labatt-expands-quebec-fleet-with-10-volvo-vnr-electric-trucks/1003191623/