به ،وان بخشی از یک طرح جانشینی طول، مدت، Fleet Advantage پس از بازنشستگی جان فلین، کهنه کار 40 ساله در صنعت حمل و نقل و حمل و نقل، برایان هالند را به ،وان مدیر عامل منصوب کرد.
هلند اخیراً به ،وان رئیس جمهور و مدیر مالی فعالیت می کرد. او در سال 2011 به Fleet Advantage پیوست و در سال 2014 به ،وان رئیس و مدیر این شرکت انتخاب شد.
ادامه: هلند را در مصاحبه حمل و نقل HDT Talks 2024 تماشا کنید:
نگاهی به زندگی حرفه ای جان فلین
در دهه 1980، فلین اولین استارتاپ خود را که طراحی و اجرای یک برنامه اجاره سراسری با استفاده از تامین مالی اجاره با اهرم مالیاتی بسیار ساختاریافته برای کامیونهای نیمهکامیونی و تری،های خارج از جاده بود، تأسیس کرد.
بعداً او پیشگام استفاده از مبا، مشابه بود (مبا، بخش 1031)، یک ماده مالیاتی که اقتصاد اجاره را افزایش داد. طبق گفته Fleet Advantage، از سال 1980، اجاره های اهرمی مالیاتی به طور تصاعدی گسترش یافته است و در حال حاضر بزرگترین بخش اجاره مالی خالص برای خودروهای نیمه کامیون جدید در ایالات متحده است.
فلین در دوره اولیه کار خود تصمیم گرفت بر ناوگان کامیون های شرکت های خصوصی تمرکز کند.
او فرمولهای ریاضی را برای تأیید اینکه مدت اجاره کوتاهتر منجر به کاهش هزینه کل مالکیت میشود و همچنین ساختار اجارههای عملیاتی خارج از ترا،مه را ایجاد کرد. این فلسفه به خوبی به او خدمت کرد و در سال 2008، Fleet Advantage را سازماندهی کرد و سرپرستی محیط زیست را به خدمات آنها اضافه کرد.
هیچ یک از مدیران صنعت مالی دیگر به اندازه کافی بر ،ید، استفاده و دفع نیمه تراکتورهای ک، 8 برای شرکت های حمل و نقل خصوصی از طریق کمک به مشتریان خود برای بهبود بهره وری، کاهش هزینه و بهره برداری از ناوگان کامیون برای مدت اجاره کوتاهتر بدون ریسک باقیمانده، تأثیر نداشته است. مقامات Fleet Advantage گفتند.
فلین افزود: «ما تصمیم گرفتیم شرکتی بسازیم که انعطافپذیری را ارائه دهد، اما ریسک مالکیت را ارائه ندهد و ویژگیهای سخت کوشی و فداکاری و تعهد به تعالی در خدمات مشتری را با استفاده از رویکردی نوآورانه که توسط تجزیه و تحلیل دادهها پشتیب، میشود، ،یب کرد. تغییر در بخش حمل و نقل.»
منبع: https://www.truckinginfo.com/10190064/fleet-advantage-names-brian-،lland-ceo