DHL تحویل بارهای مستقل را با ولوو آغاز می کند
انتشار: آذر 21، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

DHL تحویل بارهای مستقل را با ولوو آغاز می کند


امروز نقطه عطف مهمی برای Volvo Autonomous Solutions (VAS)، بازوی حمل و نقل خودمختار Volvo Trucks در آمریکای شمالی است، زیرا شروع به حمل و نقل خودکار بار در دنیای واقعی برای مشتریان واقعی می کند.

این کار را در تگزاس، برای زنجیره تامین DHL انجام می دهد، در ابتدا یک بار در هفته را به طور مستقل حمل می کند زیرا شرکت ها داده های عملکرد را جمع آوری کرده و عملیات را با یک راننده ایمنی در داخل هواپیما ارزیابی می کنند.

کامیون خودران حمل بار برای DHL در تگزاس
(ع،: Volvo Autonomous Solutions)

ساسکو کوکلف، رئیس راه حل های جاده ای با VAS، در مصاحبه ای با TruckNews.com گفت: "این یک نقطه عطف بزرگ برای ما است." "این هدف اصلی ما برای امسال است و آن شروع به کار مستقل با یک راننده ایمنی است."

تصادفی نیست که DHL به ،وان اولین ناوگان برای ادغام VAS جدید VNL مجهز به Aurora Driver در عملیات ناوگان خود انتخاب شد.

کوکلف گفت: «ما مدت زیادی است که با هم سخت کار می کنیم. ما در اوایل گفته ایم که این فقط مربوط به عملکرد مستقل نیست، بلکه باید یک ا،یستم گسترده تر برای انجام این کار داشته باشیم.

VAS در کنار DHL در تگزاس کار می کند و بارها را با استفاده از کامیون های سنتی که توسط رانندگان انس، اداره می شوند، تحویل می دهد تا هرچه بیشتر درباره چرخه کار و مسیر بیاموزند.

کوکلف توضیح داد: «و اکنون به مرحله بعدی رسیده ایم، جایی که شروع به معرفی درایوهای خودکار نیز کرده ایم.

جیسون گیلسپی مدیر ارشد بهبود مستمر و نوآوری DHL است که به ،وان نماینده حمل و نقل مشتریان خود عمل می کند. به این ترتیب، آن را با دقت شرکای انتخاب کرد که مایل و علاقه مند بودند که جزو اولین ،، باشند که تحویل خودران را اجرا می کنند.

او به TruckNews.com گفت: «بسیار حیاتی است که ما شرکای آینده نگر را با فرستنده های خود پیدا کردیم که مایل بودند در این امر شریک شوند. ما در حال حاضر دو مشتری خود را داریم که امروز در راه اندازی اولیه و تعداد بیشتری از آنها درگیر هستند.

اتوماسیون مسیرهای طول،

بارها توسط کامیون های سنتی از سایت های مشتریان برداشته می شوند و سپس به پایانه های خودران که توسط VAS اداره می شوند، منتقل می شوند. از آنجا، محموله قبل از تحویل به مقصد نهایی، بار دیگر با استفاده از کامیون های سنتی که توسط انسان هدایت می شوند، به طور مستقل به پایانه حمل ونقل خودکار دیگری که توسط VAS اداره می شود، تحویل داده می شود. اساساً، پایه های شروع و پایان تحویل توسط انسان ها مدیریت می شود و فاصله طول، تر بین آن ها به صورت مستقل حمل می شود.

برخلاف سایر بازیگران در فضای حمل و نقل خودران، VAS از مزایای افزودن فناوری خودران Aurora به کامیون ها بهره می برد، زیرا آنها در خط مونتاژ کارخانه کامیون سازی New River Valley ولوو در ویرجینیا تولید می شوند. به گفته کوکلف، این شرکت را قادر می سازد تا تولید را افزایش داده و مقیاس را سریع تر از سایرین به این بخش برساند.

Gillespie از DHL در مورد نصب کارخانه گفت: «این واقعا برای ما حیاتی بود. ما در فضای خودروهای خودمختار دیده ایم که برخی از شرکت ها سعی کرده اند به روزرس، کنند. ما دیدیم که (VAS) برنامه ای برای من، ساختن وسیله نقلیه برای هدف داشت. من فکر می کنم که آنها یک طرح واقعا خوب در این زمینه دارند که ما به آن اطمینان داریم.»

ارتباط با رانندگان

DHL در اتوماسیون جدید نیست. این کشور فناوری های خودمختار را در انبارها و محوطه های خود به کار گرفته است. گیلسپی توضیح داد: "ما به آن اعتقاد زیادی داریم و مطمئن هستیم که به انسان ها کمک می کند و انسان ها را جابجا نمی کند."

وی در پاسخ به این سوال که آیا رانندگان نگران عرضه کامیون های خودران هستند، گفت: «بله، و این چیزی است که ما بسیار به آن توجه داریم. من فکر می کنم بخش عمده ای از آن این است که مطمئن شوند آنها متوجه می شوند که ما اینجا نیستیم تا چیزی از آنها بگیریم… باربری که ما دنبال آن هستیم، آن نوع حمل ونقل بین المللی است.»

او گفت که رانندگان می خواهند بیشتر در خانه باشند و تحویل خودکار به این امکان کمک می کند و در نهایت سبک زندگی آنها را بهبود می بخشد.

تگزاس برای خلبانان اولیه حمل و نقل خودکار انتخاب شده است، زیرا چارچوب مقرراتی استقبال می کند و شرایط آب و هوایی ایده آل است. اما کوکلف معتقد است که این فناوری در نهایت در کانادا و سایر مناطقی که آب و هوا کمتر قابل پیش بینی است، به خوبی کار خواهد کرد.

او تاکید کرد: من به تکامل فناوری اعتقاد دارم.

Cuklev در مورد زمان حذف راننده ایمنی از کابین حدس و گمان نمی زند، و تاکید می کند که ایمنی در مسابقه ای که واقعاً بدون راننده باشد به خطر نمی افتد. اما گیلسپی گفت که از همه چیزهایی که تاکنون از VAS و راننده شفق قطبی دیده است تحت تأثیر قرار گرفته است.

"هر چیزی که من از راننده خودمختار دیدم این است که محتاط ترین و به درستی قاطع ترین (راننده) است. برای رانندگی باید قاطع باشید و چیزی که من دوست داشتم تعادل است. گیلسپی در مورد راننده شفق قطبی گفت: این تصمیمات محتاطانه می گیرد، اما نه اینکه وقتی مشکلی را می بیند، به کناری می رود، زیرا شما به آن نیاز دارید تا بتو،د تصمیم بگیرید.

گیلسپی در پاسخ به این سوال که چه مزایایی از تحویل خودکار بیشتر او را هیجان زده می کند، گفت که این بخشی از سفر است که راننده را با خیال راحت از کابین خارج کند. مزایا از بهبود راندمان متغیر است ("ما در حالت بیکار نمی م،م و مجبور نیستیم در ایستگاه استراحت با موتور روشن بنشینیم تا ،ی را گرم نگه داریم") تا فرصتی برای ساده ، تحویل ("ممکن است در حال حذف زمان خارج از حمل و نقل برای برخی از این مسافت های بسیار طول، است، بنابراین برای مشتریان ما سود دارد.)

همانطور که VAS به تجاری سازی نزدیک تر می شود، ابتدا کامیون های خودران خود را تحت مدل Trucking-as-a-Service عرضه می کند و نقش فعالی در راه اندازی و نظارت بر این فناوری ایفا می کند.

کوکلف گفت: «ما یک مرحله ای هستیم. ما مسئولیت کامل را بر عهده می گیریم و همه چیز را تنظیم می کنیم. برای شروع، ما معتقدیم که این مدل درست است.»

با این حال، کوکلف در درازمدت گفت ولوو همچنان در حال بررسی مدل های جایگزینی است که از طریق آن کامیون های خودران خود را به کار گیرد.

او گفت: "ما بسیار متواضع هستیم و می خواهیم به خواسته های مشتریانمان گوش دهیم."


منبع: https://www.trucknews.com/technology/dhl-begins-making-autonomous-freight-deliveries-with-volvo/1003191998/