انجمن حمل و نقل آمریکا (ATA) در یک بی،ه خبری به اشتراک گذاشت که از رای کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان برای مق، با یدک کشی غارتگرانه در لایحه بودجه حمل و نقل سال مالی 2025 حمایت می کند.
این لایحه به اداره ایمنی خودروهای فدرال (FMCSA) دستور می دهد تا بحث با ذینفعان بخش محلی، ایالتی و خصوصی را برای ایجاد دستورالعمل هایی برای مقررات یدک کشی و بازیابی در تمام سطوح ،تی تسهیل کند.
کریس اسپیر، رئیس ATA، در بی،های گفت: «گرفتن هزاران دلار از صاحبان کامیون برای هر یدککش ناخواسته و گروگان گرفتن محموله با فاکتورهای بیش از حد، اقدامات فاحشی است که زنجیره تأمین ما را مختل میکند».
«ATA و فدراسیون انجمن های ایالتی ما در حال مق، با این برج های غارتگرانه و پرداخت های باج هستند که کامیون دار، را هدف قرار می دهند که ما برای تحویل کالاهای کشورمان به آنها وابسته هستیم. ما از این گام مهم رو به جلو برای توسعه اصلاحات عقل، که شفافیت و انصاف بیشتری را به سیستم تزریق میکند و شرکتهای بیوجدان را پاسخگو میسازد، استقبال میکنیم.»
یدک کشی غارتگرانه شامل حوادثی است که در آن یک اپراتور یدک کش به طور قابل توجهی هزینه اضافی می زند، به طور غیرقانونی دارایی ها را ضبط می کند، با استفاده از تج،ات نامن، به دارایی ها آسیب می زند، یا به طور نامشروع از آزادسازی یک کامیون، تری، یا محموله خودداری می کند.
طبق یک مطالعه اخیر توسط موسسه تحقیقات حمل و نقل آمریکا (ATRI)، رایج ترین انواع یدک کشی شکارچی شامل نرخ های بیش از حد، تجربه شده توسط 82.7٪ از حامل های موتور، و هزینه های اضافی غیرقابل توجیه، که توسط 81.8٪ از حامل ها تجربه شده است. به گزارش ATRI، بین سالهای 2021 تا 2023، 30 درصد از یدککشهای مربوط به تصادف شامل صورتحساب غارتگرانه بود.
منبع: https://www.trucknews.com/transportation/ata-supports-efforts-in-combatting-predatory-towing-in-u-s/1003187033/