«مردم سازمانها را ، نمیکنند. آنها رؤسا را ، می کنند.
ارواین استدلال می کند که مدیریت ضعیف و عدم مراقبت واقعی از سوی سرپرستان مستقیم اغلب دلایل واقعی ،وج کارکنان است. او میگوید: «اگر برای مراقبت از مردم وقت ندارید، از آنها انتظار نداشته باشید که کنار هم بمانند.
مدیران ناوگان میتوانند محیط کاری را ایجاد کنند که در آن کارکنان – از کارکنان اداری گرفته تا توزیعکنندگان و رانندگان – واقعاً احساس ارزشمندی و انگیزه کنند. این را می توان با بحث در مورد ارزش ها در طول فرآیند استخدام، حفظ ارتباطات منظم، تعیین انتظارات روشن و سرمایه گذاری در توسعه رهبری به دست آورد.
ایروین که بیش از 30 سال تجربه به ،وان کارآفرین، سخنران و مشاور مدیران اجرایی دارد، میگوید که کلید موفقیت در حمل و نقل – مانند هر ،بوکاری – در رهبری معتبر نهفته است، جایی که ارزشها و ارتباطات شرکت در اولویت قرار میگیرند و کارمندان در اولویت هستند. توانمند برای مشارکت در ماموریت شرکت. او برخی از بهترین شیوه هایی را که رهبران حمل و نقل می توانند برای تقویت چنین محیطی پیاده کنند، به اشتراک گذاشت.
استخدام برای ارزش ها، نه مهارت ها به تنهایی
رهبری موثر در حمل و نقل باری با فرآیند استخدام آغاز می شود. ایروین میگوید برخی از بهترین شرکتهایی که او با آنها کار کرده است، اغلب بین 5 تا 15 ساعت وقت صرف مصاحبه با نامزدها میکنند.
در حالی که مهارت ها مهم هستند، می توان آنها را آموزش داد، در حالی که تغییر ارزش ها، نگرش ها و تن، فرهنگی دشوارتر است. وقتی ارزشهای شخصی کارکنان با ارزشهای شرکت همسو باشد، آنها بیشتر درگیر، با انگیزه و سازندهتر هستند.
«تیم رهبری ارشد شما باید تصمیم بگیرد که از چه نوع ارزشهایی میخواهد عمل کند، به چه نوع ارزشها و نگرشهایی در افرادی که استخدام میکنند نیاز دارند. من ترجیح می دهم افراد (کمتری) با آن داشته باشم درست است نگرش نسبت به افراد بیشتری با اشتباه نگرش و بنابراین، با دقت استخدام کنید، به آرامی استخدام کنید، و مطمئن شوید که افراد من، را در هیئت مدیره دارید،” ایروین می گوید. “این اولین قدم است. سپس، مطمئن شوید که برای ارتباط با آنها وقت بگذارید و بد،د که ارزشهای آنها چیست و چگونه میتو،د به بهترین نحو از آنها حمایت کنید.»
قبل از انتظار وصل شوید
هنگامی که افراد من، وارد کشتی شدند، حفظ ارتباطات قوی با آنها کلید حفظ انگیزه و تعهد آنها است.
ایروین می گوید: «یاد بگیرید چگونه به آنها گوش دهید، یاد بگیرید که چگونه برای آنها ارزش قائل شوید. “پیش از انتظارتان وصل شوید.”
در صنعت حمل و نقل، جایی که رانندگان میتوانند روزها یا هفتهها را دور از دفتر سپری کنند و مدیران ایمنی و رعایت مقررات هر روز تحت فشار زیادی هستند، چکهای منظم بسیار مهم است.
این به م،ای چیزی بیش از یک مبا، گاه به گاه است – این در مورد ایجاد روابط واقعی با کارکنان است.
آنجلا اسپلینتر، رئیس و مدیر اجرایی Trucking HR Ca،a، بر ضرورت آن تاکید میکند. او میگوید: «من فکر میکنم که امروز خیلی مهم است. «به خصوص در مورد مدلهای کاری هیب، و کارهای بسیار بیشتر از راه دور. داشتن این ارتباط با مردم بسیار چالش برانگیزتر است.»
به همین دلیل است که ایروین از سبک رهبری خدمتگزار حمایت می کند. “این در مورد خشنود ، و تلاش برای خوشحال ، آنها نیست، بلکه در مورد (خدمت ،)، دادن آنچه به آنها برای انجام کارشان نیاز دارند است.”
از مدیریت «مرغ دریایی» اجتناب کنید، ارزش ها را تقویت کنید
ایجاد سبک رهبری خدمتگزار به اجتناب از آنچه ایروین «مدیریت مرغ دریایی» می نامد کمک می کند.
او توضیح میدهد: «یک شوخی در مورد این موضوع این است که برخی از مدیران فقط دست و پا میزنند و به مردم بد میگویند. “شما وارد می شوید و انتقاد می کنید، نه اینکه آنها را در حال انجام کارها به درستی دستگیر کنید.” در عوض، ایجاد اعتماد از طریق گفتگو و تشخیص اینکه چه زم، کارکنان انتظارات را برآورده می کنند، مسئولیت پذیری و عملکرد بهتر را تقویت می کند.
تشخیص عملکرد خوب چیزی فراتر از مسئولیت پذیری است – همچنین در مورد تقویت ارزش هایی است که شرکت شما را هدایت می کند. ایروین معتقد است که داستان سرایی ابزار قدرتمندی برای گنجاندن این ارزش ها در عملیات روزانه است.
ایروین پیشنهاد میکند: «فرض کنید میخواهید مسئولیتپذیری ایجاد کنید». «معمولاً اتفاقی که می افتد این است که ما آن را با چوب می سازیم، و مردم را تماشا می کنیم که پاسخگو نیستند، و سپس آنها را به خاطر عدم پاسخگویی سرزنش می کنیم. هر جلسهای را که در سه ماه آینده شروع میکنید، داست، را تعریف میکنیم که در آن یک نفر در آن تیم پاسخگو بوده است، و به کارهایی که ،ی به درستی انجام داده است روشن میکنیم و به آنها کمک میکنیم احساس خوبی نسبت به کاری که انجام میدهند داشته باشند. . این یک عادت کوچک ساده است که می تو،د با آن شروع کنید.»
او مفهوم Managing while Walking Around را پیشنهاد میکند که به رهبران پیشنهاد میکند حداقل 50 درصد از وقت خود را خارج از دفتر صرف ارتباط با تیمهای خود کنند.
“آنقدر با مردم آشنا شوید که بتو،د آن داستان ها را در آن جلسات بگویید.”
موفقیت را فراتر از معیارهای سنتی اندازه گیری کنید
معیارهای سنتی مانند سوابق ایمنی و زمان تحویل اغلب برای سنجش موفقیت در صنعت حمل و نقل استفاده می شود. اما ایروین پیشنهاد میکند که این اعداد، اگرچه مهم هستند، اما در مورد ارزیابی تلاشهای عملکردی، کل داستان را بیان نکنند. ایروین میگوید: «شما موفقیت را از طریق گفتگو میسنجید. از کارمندان خود بپرسید که چگونه کار می کنند، چگونه به ،وان یک رهبر عمل می کنید، و چگونه شرکت می تواند بهتر از آنها حمایت کند.”
در حمل و نقل، که در آن نیروی کار به طور مداوم از نظر فرهنگ و پیشینه در حال تنوع است، این رویکرد اهمیت فزاینده ای دارد. مکالمات منظم به رهبران کمک می کند تا درک کنند که احترام و مشارکت برای همه به چه م،است، و اطمینان حاصل شود که ارزش های شرکت در سراسر صفحه طنین انداز می شود. ایروین میگوید: در صنعت چندفرهنگی مانند حملونقل، احترام ممکن است برای افراد مختلف متفاوت به نظر برسد. “این در مورد انجام آن مکالمات و اطمینان از اینکه همه احساس ارزشمندی می کنند است.”
وبینارهای آتی THRC و دیوید ایروین
در صنعتی که با حاشیه های کم و گردش مالی بالا مشخص می شود، سرمایه گذاری در توسعه رهبری ممکن است تعهدی پرهزینه و وقت گیر به نظر برسد. با این حال، هم ایروین و هم اسپلینتر استدلال می کنند که این یک ضرورت است.
ایروین میگوید: «وقتی به یک رئیس ارتقا پیدا کردید، در واقع نمیتو،د به یک رهبر ارتقا پیدا کنید. توسعه رهبری چیزی است که به مدیران کمک می کند تا از مدیریت وظایف به توانمندسازی تیم ها گذر کنند.
Splinter اضافه می کند که کارفرمایان برتر ناوگ، که در توسعه رهبری سرمایه گذاری می کنند، مزایای ملموسی را مشاهده می کنند، به ویژه در حفظ کارکنان و عملکرد کلی. “و این چیزی است که به شما کمک می کند تا زم، که صنعت شروع به بازگشت دوباره می کند از بازی جلوتر بم،د… ما باید از همه ابزارهای موجود در جعبه ابزار استفاده کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کارهای درست را انجام می دهیم تا کارمندان خود را درگیر و با انگیزه نگه داریم.”
Trucking HR Ca،a با ایروین همکاری کرده است تا یک مجموعه وبینار سه ،متی پاییز امسال، از 23 اکتبر شروع می شود. این مجموعه برای ارائه بینش های عملی متن، با بخش حمل و نقل طراحی شده است، هدف این مجموعه کمک به شرکت ها برای ایجاد یک محل کار انعطاف پذیرتر، هدفمندتر و فعال تر است.
اسپلینتر میگوید: «این صنعت قویاً با سخنر، ایروین در نشست رهبری ،ن با انگیزه در ماه مارس ارتباط داشت و به ما گفت که بیشتر میخواهند. به همین دلیل است که سازمانها را آسانتر میکنیم تا کل تیمهای خود را به این مجموعه دعوت کنند – مهم نیست در کجای کشور قرار دارند.
منبع: https://www.trucknews.com/business-management/4-leader،p-tips-to-keep-your-trucking-employees-on-board-david-irvine/1003188690/