من یک پیت 379 (C15) 2002 دارم و اخیراً برای تعویض باتری‌هایم رفتم و متوجه این موضوع در جامپرهای مثبت و منفی خود شدم.

مشاهده پیوست 529369

با این حال، آنهایی که ش،تند فقط جامپرهای اصلی شما نبودند، بلکه یک دم خوک از آن خارج می شد.

مشاهده پیوست 529370

من نمی‌دانم آن پیگتیل به کجا می‌رود یا برای چیست، اما فکر کردم که یک راه حل ساده است. خوب قطعات محلی فقط جامپرهای اولیه را دارند و Rush Peterbilt به من می گوید ظاهراً آنهایی که من دارم منسوخ شده اند و دیگر ساخته نمی شوند زیرا آنها فقط موارد جدید و بهبود یافته با اتصال قوی تر و بزرگتر دارند … باید مهار 3.5 هزار دلاری آنها را داشته باشد. برای آن که …

بنابراین پس از جستجوی چند متری ناخواسته که فایده‌ای نداشت، در نهایت تماس‌های ش،ته را برای تعمیر موقت به هم جوش دادم. این تا جایی که کامیون راه اندازی شد و کار کرد کار می کرد اما اکنون چراغ های ترمز من کار نمی کند. فکر نمی کنم تصادفی باشد. در ابتدا اگر پدال ترمز را خیلی محکم فشار می دادم یا ترمز تری، را پایین نگه می داشتم تا حدودی کار می ،د، اما بعد از آن خاموش شد و در حال حاضر چراغ های ترمز صاف کار نمی کنند.
چراغ‌های راهنما و راهنما کار می‌کنند، فقط ترمزهای کامیون و تری، هستند که نمی‌توانند حرکت کنند.
من همچنین متوجه شدم که اگر دور در دقیقه بالا باشد و کروز کنترل داشته باشم، نه ترمزها و نه ترمز تری، دیگر کروز کنترل را لغو نمی کنند.

بنابراین آیا ،ی می‌تواند به من بگوید که این سرنخ‌های پرش‌های باتری کجا می‌روند و آیا مشکل چراغ ترمز من مانند ،اب شدن کلید چراغ توقف یا رله یا هر دو به نظر می‌رسد یا اینکه این سرب/اتصالات ممکن است از جوشکاری شلیک شده باشند؟ اگر کمی پاسخ ندهم به این دلیل است که قبل از اینکه زود بیدار شوم باید چرت بزنم. :sleepy2::sleepy2::sleepy2:
پیشاپیش از وقتی که می گذارید متش،

برای گسترش کلیک کنید…



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/2002-pete-379-battery-،ke-issue.2513400/