زم، که دونالد ترامپ در ژانویه به کاخ سفید بازگردد، برنامه بلندپروازانه ای برای اجرا خواهد داشت. و صنعت حمل و نقل ایالات متحده امیدوار است که مسائل حمل و نقل در میان اولویت های ،ت جدید باشد.

دیو ه،، معاون ارشد امور ،تی و ایمنی انجمن حمل‌کنندگان کامیون در 20 نوامبر به کانادا آمد تا به‌روزرس، سالانه مقررات و ایمنی خود را به اعضای کانادا ارائه دهد.

تصویر بالای سر کامیون های پارک شده در ایستگاه کامیون.
پارکینگ کامیون یکی از مسائلی است که TCA امیدوار است ،ت ترامپ به آن رسیدگی کند. (ع،: مسیر کامیون دار)

او درباره ،ت ترامپ گفت: «ما قبلاً این مسیر را طی کرده‌ایم. این برای صنعت بسیار مطلوب است که دونالد ترامپ در قدرت باشد.

اولاً، او عموماً دوست دارد مقررات بیشتری از آنچه ،تش ایجاد می کند حذف کند. ه، همچنین امیدوار است که یک ،ت جمهوری خواه بتواند مدل ،ب و کار پیمانکاری مستقل را که تحت تهدید ،ت بایدن بود حفظ کند.

حمل‌ونقل همچنین امیدوار است که شاهد کاهش مالیات باشد، به‌ویژه مالیات مالیات غیر مستقیم 12 درصدی بر تج،ات جدید که در طول جنگ جه، اول وضع شد و هنوز هم وجود دارد. ،ت ترامپ همچنین مسئول نظارت بر یک لایحه زیرساخت خواهد بود. قانون سرمایه گذاری در زیرساخت و مشاغل بایدن در 30 سپتامبر 2026 منقضی می شود.

ه، همچنین گفت که صنعت امیدوار است که زمان‌بندی انتقال به کامیون‌های بدون آلایندگی مورد بازنگری قرار گیرد.

ه، می‌گوید: «مسئله این نیست که آیا آلایندگی‌ها به صفر می‌رسد یا نه، بلکه بحث کیست. “تج،اتی که آنها در مورد آن صحبت می کنند هنوز برای بهترین زمان آماده نیست … ترامپ در مورد این موضوع به صنعت گوش می دهد و به خوبی گوش می دهد.”

ه، خاطرنشان کرد که شبکه برق ایالات متحده آماده حمایت از انتقال عمده فروشی به کامیون های برقی نیست و این وسایل نقلیه هزینه بالایی دارند. سپس موارد عملی برای بررسی وجود دارد. رانندگان امروز زمان سوخت‌گیری خود را به‌،وان در حال کار/عدم رانندگی ثبت می‌کنند، که برای 10 دقیقه شارژ خوب است. ه، پرسید: وقتی دو تا 10 ساعت طول می کشد، آنها زمان صرف شده برای شارژ کامیون برقی خود را چگونه ثبت می کنند؟

در اینجا برخی از مسائل خاص حمل و نقل است که می تواند یا باید توسط ،ت جدید مورد توجه قرار گیرد:

محدود کننده های سرعت: اجباری ، استفاده از محدودکننده‌های سرعت یک موضوع بحث برانگیز در ایالات متحده است، علی‌رغم اینکه سازمان فدرال ایمنی حمل‌کننده موتور (FMCSA) پشتیب، می‌کند. ه، فکر می کند که این قانون «در ،ت ترامپ روشن نخواهد شد».

پارکینگ کامیون: ه، گفت که بودجه پارکینگ کامیون احتمالاً تحت لایحه بعدی زیرساخت بزرگراه در سال 2026 خواهد بود. صنعت به شدت برای پارک بیشتر کامیون ها تلاش می کند و مورد قانع کننده ای دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که زمان صرف شده برای جستجوی مکان‌های پارک برای راننده ۷۱۰۵ دلار آمریکا در سال هزینه دارد که این رقم در دو سال پیش ۵۵۰۰ دلار در سال بود. صنعت باید به فشار برای پارکینگ کامیون‌ها ادامه دهد زیرا با بزرگراه‌ها و پل‌ها برای تامین بودجه رقابت می‌کند.

سیاست های مواد مخدر و الکل: ،ت بایدن قصد داشت ماری جوانا را به ،وان ماده مخدر ج، شماره 3 تغییر دهد که از نظر شدت نسبت به وضعیت ج، 1 امروز کاهش یافته است. ه، خاطرنشان کرد: هنوز از نظر فدرال غیرقانونی خواهد بود، اما احتمالاً به راحتی در دسترس خواهد بود. روش‌های آزمایش دارو نیز مورد بازنگری قرار می‌گیرند و امکان آزمایش ده، – و حتی مو – تأیید می‌شود.

حداقل بیمه مسئولیت: حداقل بیمه مسئولیت فدرال مورد نیاز برای فعالیت در ایالات متحده 750000 دلار است، عددی که در سال 1980 تعیین شد. ه، گفت که در کنگره صحبت هایی در مورد افزایش آن به 5 میلیون دلار وجود دارد. از آنجایی که تحرک کمی در اجرای این افزایش صورت گرفته است، برخی از ایالت‌ها، مانند نیوجرسی، آن را به دست خود می‌گیرند. ه، گفت: «ما شروع به مشاهده ایالت‌ها در حال انجام این گفتگو کرده‌ایم، زیرا این گفتگو در سطح فدرال مطرح نمی‌شود.

تعیین آمادگی جسم، ایمنی: مشکل دیگر در ایالات متحده این است که تعداد بسیار کمی از شرکت‌های مخابراتی تصمیمات ایمنی ایمنی را دریافت می‌کنند. در سال 2019، تنها 2 درصد از 556000 شرکت حامل، تعیین تکلیف شدند. ه، گفت: «در سال 2021، ما هیچ رتبه‌بندی برای 646777 حامل موتور نداشتیم. ما می‌تو،م انتظار تغییراتی را داشته باشیم.»

تقلب در حمل و نقل: ه، گفت که FMCSA شروع به جدی گرفتن این موضوع کرده است. شاید به این دلیل که یک تحقیق بیش از 900 نهاد را پیدا کرد که با آدرس ایمیل “،fmcsa” ثبت شده بودند. ه، گفت که آژانس در حال ساختن یک سیستم ثبت نام جدید است و قصد دارد بیش از 800000 حامل فعلی را بررسی کند. ممکن است در اوایل سال آینده منتشر شود.

برنامه کارآموزی راننده ایمن: برنامه ای که برای تأیید ایمنی رانندگان 18 تا 20 ساله درگیر رانندگی بین ایالتی طراحی شده است، چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. این خلبان به گونه ای طراحی شده بود که 1000 حامل و 3000 راننده را در خود جای دهد. فقط 34 حامل و 36 راننده شرکت ،د. ه، گفت: «به هیچ وجه از نظر آماری مهم نیست. “این در هاله ای از ابهام باقی خواهد ماند.”

آموزش راننده در سطح اولیه: همانطور که در کانادا، کارخانه های صدور مجوز CDL در ایالات متحده افزایش یافته است، که برخی از آنها راننده را “آموزش می دهند” تا CDL خود را در سه روز دریافت کند. ه، گفت که برای خلاص شدن از شر آنها به اجرای تشدید نیاز است. او امیدوار است که ،ت جدید بودجه اجرایی بیشتری را برای از کار انداختن این مدارس تامین کند.

ترمز اضطراری خودکار و حفاظ های جانبی زیر خودرو: TCA از قو،نی پشتیب، می کند که سیستم های ترمز اضطراری خودکار را ا،امی می کند، زیرا ثابت شده است که آنها جان انسان ها را نجات می دهند. انتظار می رود در ،ت جدید یک قانون نهایی وجود داشته باشد. با این حال، این سازمان با درخواست‌های مربوط به محافظ‌های زیردریایی جانبی در تری،ها مخالفت می‌کند که گران هستند و در جلوگیری از صدمات یا مرگ مؤثر نیستند.

یدک کشی درنده: مسئله دیگری که ،ت جدید می تواند به آن بپردازد یدک کشی غارتگرانه است. ه، از یکی از اعضا صحبت کرد که برای یک حادثه 77000 دلار هزینه های مربوط به یدک کشی متحمل شدند. او گفت: «این یک مشکل حماسی است،» و اشاره کرد که برخی از کشورها خودشان به آن رسیدگی می کنند.



منبع: https://www.trucknews.com/regulations/10-u-s-trucking-issues-new-administration-could-or-s،uld-tackle/1003191467/