گزارش Flatbed: AGCO قصد دارد در سال 2025 تولید یونجه را به مکزیک منتقل کند - DAT Freight & Analytics
انتشار: مرداد 09، 1403
بروزرسانی: 02 تیر 1404

گزارش Flatbed: AGCO قصد دارد در سال 2025 تولید یونجه را به مکزیک منتقل کند - DAT Freight & Analytics


بر اساس USDAانتظار می رود درآمد خالص مزرعه با 25.5 درصد از پیش بینی 155 میلیارد دلاری سال 2023 به 116 میلیارد دلار در سال 2024 کاهش یابد - کاهشی نزدیک به 40 میلیارد دلار. این احتمالاً منجر به کاهش هزینه های ماشین آلات کشاورزی می شود و فروش تراکتور در حال حاضر 30 درصد کمتر از میانگین پنج ساله در ماه مه است. با این حال، تغییر در تولید به مکزیک، همراه با ا،اج کارخانه های بزرگی مانند AGCO، فرصت های بازار جدیدی را برای شرکت های حمل ونقل کالای مرزی ایجاد می کند که نشان دهنده رشد بالقوه در این بخش است.

با داده های DAT iQ واضح ترین و دقیق ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=videoseries[/embed]

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

AGCO سخنگوی دفتر مرکزی شرکت در Duluth، جورجیا، توضیح داد که اخیراً کاهش قابل توجهی از نیروی کار را اعلام کرده است، به طوری که حدود 6٪ از کارکنان خود به دلیل "تقاضای ضعیف در صنعت کشاورزی" ا،اج شده اند. این شرکت همچنین بخشی از تولید خود را به یکی دیگر از کارخانه های AGCO تغییر می دهد و دستگاه های بیل گیر مربعی کوچک، بیل گیرهای گرد و ماشین های چمن زن چرخشی تولید می کند. این کارخانه از سال 2025 به تاسیسات Querétaro، مکزیک، منتقل خواهد شد.

نتایج سه ماهه اول این شرکت نشان داد که فروش خالص 12.1 درصد نسبت به سه ماهه اول سال 2023 کاهش یافته است. AGCO اریک هانسوتیا، رئیس، رئیس و مدیر اجرایی AGCO گفت: اجرای قوی استراتژی کشاورز اول خود را در سه ماهه اول نشان داد. «نتایج ما منع، کننده کاهش تقاضای جه، برای صنعت تج،ات کشاورزی و، همانطور که پیش بینی می شد، کاهش قابل توجه تولید است که همچنان به نتایج محکمی منجر شد. این کاهش ها با هدف کمک به کاهش موجودی فروشندگان بود.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت در هفته گذشته 5 درصد کاهش یافت و 8 درصد بیشتر از سال گذشته و 37 درصد کمتر از میانگین هشت ساله هفته 30 باقی ماند، بدون احتساب سال های تحت تأثیر همه گیری. پست های تج،ات حامل بار دیگر 4 درصد وزنی کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته اندکی به 11.9 کاهش یافت که مشابه این زمان در سال 2019 است.

نرخ های نقطه ای

نرخ حمل و نقل خط مسطح هفته گذشته 0.02 دلار به ازای هر مایل کاهش یافت و به طور میانگین کمی بیش از 2.00 دلار در هر مایل بود. نرخ های نقطه تخت 0.04 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است اما 0.07 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی


منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-agco-plans-to-move-hay-baler-،uction-to-mexico-in-2025