اگرچه هزینه‌های ساخت‌وساز غیرمس، ایالات متحده در سال جاری کاهش یافته است، هزینه‌های ساخت‌وساز کلی در طول سه سال گذشته افزایش یافته است که توسط موجی از شرکت‌هایی که کارخانه‌های تولیدی، انبارها و مراکز داده می‌سازند، افزایش یافته است. از نقطه عطف در اکتبر 2021، زم، که هزینه های ساخت و ساز تجاری شتاب گرفت، مقدار هزینه شده 40٪ افزایش یافته است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

از سوی دیگر، ساخت و سازهای مس، با کندی مواجه شده است که عمدتاً به تأثیر افزایش نرخ سود نسبت داده می شود که ،یداران بالقوه را از ورود به بازار منصرف کرده است. به طور مشابه، ساخت و ساز ادارات کاهش شدیدی داشته است که منع، کننده چالش های ناشی از بازگشت نامطمئن کارگران آمریکایی به محیط اداری است. بر اساس داده های اقتصادی فدرال رزرو (FRED) مخارج ساخت و ساز غیر مس، در ماه مارس 1 درصد نسبت به ماه به ماه (m/m) کاهش یافت اما 5 درصد بیشتر از سال گذشته بود. از زم، که رونق ساخت و ساز مس، در ماه می 2022 به اوج خود رسید، هزینه ها 8٪ کاهش یافته است.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت تخت تخت هفته گذشته در ایالت واشنگتن بسیار محدودتر بود، جایی که نرخ های نقدی با 0.15 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.32 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی رسید. نرخ حمل و نقل خط ،وجی واشنگتن در ماه گذشته 0.37 دلار در هر مایل افزایش یافته است. در سیاتل، حجم هفته گذشته 8 درصد افزایش یافت و نرخ حمل و نقل خط را با 0.09 دلار در هر مایل به 2.32 دلار در هر مایل افزایش داد. روند مشابهی در مدفورد نزدیک گزارش شد، جایی که نرخ ها با افزایش 4 درصدی 0.08 دلار در هر مایل افزایش یافت.

با 2.20 دلار در هر مایل، میانگین نرخ ،وجی تگزاس تقریباً مشابه سال گذشته است و هیوستون بزرگ بر نتایج هفته گذشته تسلط داشت. حجم ها عمدتاً ثابت بودند، اما ظرفیت کمتر بود زیرا نرخ ها 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.35 دلار در هر مایل رسید. شرکت های حمل و نقل به طور متوسط ​​2.57 دلار در هر مایل در خط شماره غرب به ال پاسو پرداخت ،د که 0.24 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته با حجم 2 درصد بیشتر بود.

نسبت بار به کامیون

سود حاصل از افزایش حجم پست بار تخت در هفته اول ژوئن، هفته گذشته حذف شد و 14 درصد وزنی / وزنی و 13 درصد سالانه کاهش یافت. پست‌های تج،ات حامل 4 درصد وزنی و 25 درصد سالانه کمتر بود، که نسبت بار به کامیون در هفته گذشته را 10 درصد به 15.6 کاهش داد.

نرخ های نقطه ای

نرخ های حمل و نقل خط تخت تخت در هفته گذشته ثابت ماند و به طور متوسط ​​حدود 2.08 دلار در هر مایل بود. میانگین ملی 0.06 دلار به ازای هر مایل کمتر از سال گذشته است در حالی که 9 درصد حجم بارهای جابجا شده در هفته 24 سال گذشته کمتر است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-commercial-construction-spending-slows-in-the-first-quarter-of-2024