اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) گزارش داده است که تولید نفت از مناطق عمده شیل در ایالات متحده در ماه ژوئن به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است. EIA پیش بینی می کند که تولید در حوضه های شیل پیشرو به 9.85 میلیون بشکه در روز افزایش یابد که بالاترین میزان تولید از دسامبر 2023 است.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
منسفیلد انرژی نشان داده است که افزایش تولید شیل، که حدود سه چهارم کل تولید نفت ایالات متحده را تشکیل می دهد، به دلیل بهبود بهره وری چاه است. حوضه پرمین، بزرگترین میدان نفتی ایالات متحده که غرب تگزاس و نیومکزیکو را در بر می گیرد، نقش مهمی در این افزایش ایفا می کند. پیشبینی میشود که تولید هر دکل جدید را به ۱۴۰۰ بشکه در روز در ماه ژوئن افزایش دهد که از ۱۳۸۶ بشکه در روز در ماه می افزایش یافته است.
بر اساس آ،ین شمارش دکل از بیکر هیوز، یک شاخص کلیدی برای صنعت حفاری و حامل های تخت، تعداد دکل ها در حوضه پرمین 9.6 درصد کمتر از سال گذشته بود. در نتیجه، به دلیل ساخت دکل های حفاری کمتر، بارهای کمتری از لوله و پوشش حفاری حمل می شود. بارهای منتقل شده از هیوستون به Lubbock، TX، خط مسطح برتر در کشور، 10.5٪ کمتر از سال گذشته است.
ناظر بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را در نظر نمیگیرند و حجم بار به بارهای جابجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
هفته گذشته، ظرفیت تخت در ایلینویز کم بود. میانگین نرخ حمل و نقل خطی ایالتی برای بارهای ،وجی با یک پنی در هر مایل افزایش یافت و به 2.24 دلار در مایل رسید که مشابه سال 2019 است اما 0.15 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است. در بازار بزرگتر شیکاگو، ظرفیت کمترین میزان بود، با افزایش 32 درصدی بارها، که منجر به افزایش 0.06 دلاری در هر مایل در نرخ حمل و نقل خط ،وجی به 2.23 دلار در هر مایل شد. در خط منطقهای غرب به مینیاپولیس، پس از جهش 0.29 دلاری در مایل در نرخ حمل و نقل خط، ظرفیت تخت مسطح بسیار تنگ بود، به طور متوسط 2.56 دلار در هر مایل با 12 درصد حجم بالاتر.
نسبت بار به کامیون
حجم پست بار تخت در هفته گذشته 5 درصد کاهش یافت و 2 درصد بیشتر از سال گذشته و 39 درصد کمتر از میانگین هشت ساله هفته 31 باقی ماند، بدون احتساب سال های تحت تأثیر همه گیری. پستهای تج،ات حامل بار دیگر 8 درصد وزنی کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته در 11.8 باقی ماند، تقریباً مشابه سال 2019.
نرخ های نقطه ای
حتی اگر حجم بارهای جابجا شده و بارهای ارسال شده به ترتیب 1 و 8 درصد در هفته گذشته کاهش یافت، ظرفیت بستر مسطح کاهش یافت و نرخ حمل و نقل خطی را کمی بیش از 0.02 دلار در هر مایل افزایش داد. نرخ های نقطه تخت 0.02 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است اما 0.10 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-oil-،uction-is-up-but-drill-rig-counts-are-down