ترافیک جه، INRIX 2023 کارت امتیازی نشان می‌دهد که جمعه بیشترین تعداد سفر به مناطق مرکزی شهر در ایالات متحده را دارد و هسته‌های شهری نیز سفرهای پنجشنبه و جمعه را جذب می‌کنند. در حالی که تحلیلگران ترافیک معمولاً بر ساعات شلوغی صبح و عصر تمرکز می کنند، باید به افزایش ترافیک در ظهر نیز توجه شود. داده‌های INRIX نشان می‌دهد که تقریباً همان تعداد سفر در طول ظهر آغاز می‌شود که در طول رفت و آمد عصر.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

ایالات متحده دارای چهار شهر از 10 شهر برتر با تاخیر است که شهر نیویورک در صدر فهرست جه، قرار دارد و پس از آن مکزیکو سیتی، لندن و پاریس قرار دارند. شهر نیویورک به طور متوسط ​​101 ساعت از دست رفته را با سرعت متوسط ​​11 مایل در ساعت در ساعات اوج مصرف تجربه می کند و ازدحام آن را به یک نگر، جه، تبدیل می کند.

از 25 منطقه شهری برتر در این مطالعه، 40 درصد از سطح تأخیر قبل از COVID یا فراتر رفته اند، در حالی که تنها 30 درصد از کل مناطق شهری ایالات متحده به این آستانه رسیده اند. آستین بیشترین جهش رتبه را داشت و شش پله از 27 در سال 2022 به رتبه 21 در سال 2023 با افزایش 27 درصدی تاخیر به 38 ساعت از دست دادن رسید. از سوی دیگر، نیواورلئان بیشترین افت را در رتبه بندی داشته است و از 19 در سال 2022 به 24 در سال 2023 رسیده است.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت مازاد در منطقه دریاچه‌های بزرگ منجر به کاهش 0.05 دلاری در هر مایل به 0.05 دلار در هر مایل به 2.42 دلار در هر مایل شد، علی‌رغم افزایش 27 درصدی وزنی در حجم. در خط منطقه ای بزرگتر پنسیلو،ا، نرخ های نقدی 0.16 دلار در هر مایل کاهش یافت و به 2.42 دلار در هر مایل با 25 درصد حجم بیشتر رسید، اگرچه در پیتسبورگ، ظرفیت برای بارهای ،وجی با حجم 13 درصد بیشتر کاهش یافت. بیشتر سودها در پیتسبورگ به بازار شمال انتاریو سادبری گزارش شد، جایی که نرخ های نقدی با 0.12 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.90 دلار در هر مایل رسید.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت در هفته گذشته به 2 درصد نسبت به سال گذشته بازگشت، اما همچنان 38 درصد کمتر از میانگین هشت ساله هفته بیست و هشتم به استثنای سال های تحت تأثیر همه گیری بود. پست‌های تج،ات حامل 23 درصد وزنی افزایش یافتند، اما 24 درصد کمتر از سال گذشته باقی ماندند و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته با 59 درصد افزایش به 14.18 رسید.

نرخ های نقطه ای

افزایش بار پست‌ها و افزایش 9 درصدی وزنی در بارهای جابه‌جایی، میانگین ملی نرخ نقطه تخت را در حدود 2.05 دلار در مایل در هفته گذشته ثابت نگه داشت. نرخ حمل و نقل خط مسطح 0.05 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است اما به اندازه سال 2019 بالاتر است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-the-u-s-has-four-of-the-worlds-top-10-most-delayed-cities