با نزدیک شدن به بازار حمل و نقل در سال 2025، اقتصاددانان برجسته حمل و نقل در مورد آنچه که می تو،م انتظار داشته باشیم، بررسی ،د. در DAT Freight & Analytics اخیر نمایش آی کیوپل بینگهام، مدیر اطلاعات جه، و تحلیل بازار اطلاعات جه، S&P، بازگشت به رفتار بازار «عادیتر» را پیشنهاد کرد. پل پیشنهاد می کند که “رشد در ایالات متحده در حال کاهش است و تا سال 2025 ادامه خواهد داشت، و نشانه هایی وجود دارد که در سه ماهه چهارم که اکنون در آن هستیم، شاهد رشد کمتری نسبت به سه ماهه سوم خواهیم بود.”
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
در کنفرانس اخیر مدیریت انجمن های حمل و نقل آمریکا در نشویلباب کاستلو، اقتصاددان ارشد، چگونگی بهبود بازار حمل و نقل را با متعادل شدن مجدد تج،ات و تقاضا به آرامی نشان داد. موضوع ارائه کاستلو بازگشت به زمان عادی تر در حمل و نقل باری است، چیزی که از قبل از همه گیری ندیده ایم. کاستلو گفت: «به دور از استحکام است، اما با وجود اینکه اقتصاد کلان به حالت عادی کاهش مییابد، فکر میکنم رانندگان کامیونها کمی بهتر خواهند شد.»
یکی از چیزهایی که بسیاری از مردم آن را دست کم گرفته اند، اهمیت بخش کارخانه برای حمل و نقل است. و این یکی از دلایلی است که حمل و نقل بسیار کند بوده است. زیرا فعالیت های تولیدی، واقعاً فقدان آن، امسال به حجم صدمه زده است. فکر می کنم کمی بهتر شود.»
ساعت بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را حذف نمیکنند، و حجم بار به بارهای جابهجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته، ما بر بازار حمل و نقل توزیع تجارت الکترونیکی در آلن تاون، PA تمرکز می کنیم. آلن تاون برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای تحویل در همان روز یا روز بعد در مناطق شهری پرجمعیت در شمال شرقی موقعیت استراتژیک دارد. این شهر در فاصله کوتاهی از مناطق بزرگ شهری مانند بوستون، نیویورک، فیلادلفیا، و واشنگتن دی سی قرار دارد. یک پایگاه مشتری بزرگ
بزرگراه های کلیدی، از جمله بین ایالتی 78، بین ایالتی 80 و بین ایالتی 476، از آلن تاون عبور می کنند و آن را به ،وان یک خط تامین حیاتی برای جابجایی بار ایجاد می کنند. فرودگاه بینالمللی دره لیهی (ABE) محمولههای هوایی قابل توجهی را تسهیل میکند و آن را برای شرکتهایی که به حمل و نقل هوایی سریع نیاز دارند، حیاتی میسازد. علاوه بر این، آلن تاون دارای اتصال ریلی قوی از طریق ارائه دهندگ، مانند Norfolk Southern است که این منطقه را به بنادر اصلی از جمله بنادر نیویورک و نیوجرسی، بنادر فیلادلفیا و بنادر بالتیمور مرتبط می کند.
تجارت الکترونیک تقاضا برای مراکز بزرگ را برای ذخیره و توزیع سریع محصولات افزایش داده است. شرکت هایی مانند آمازون، فدرال ا،پرس، یو پی اس و والمارت مراکز توزیع قابل توجهی را در آلن تاون ایجاد کرده اند. حجم بار کامیون های ،وجی حدود 25 درصد بیشتر از سال گذشته است که منجر به افزایش 12 درصدی نرخ ون های خشک شده است. قابل ذکر است، در مسیر پرتیراژ از آلنتاون به شارلوت، NC، نرخهای نقدی به بالاترین حد خود در 12 ماه گذشته رسیده است، بهطور میانگین 1.77 دلار در هر مایل، و پیشبینی میشود که در طول فصل کریسمس به حدود 2.00 دلار در هر مایل برسد – 0.35 دلار در هر مایل بالاتر از گذشته. سال
نسبت بار به کامیون
هفته گذشته، حجم پستهای بار ون خشک 9 درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافت، اگرچه 15 درصد بیشتر از سال به سال (سال/سال) باقی مانده است. بدون احتساب سالهای تحتتاثیر این همهگیری (2021 و 2022)، پستهای بار برای هفته 43 27 درصد بیشتر از سالهای گذشته است که نشاندهنده قدرت مجدد در بازار نقدی است.
ظرفیت باربری در بازار لحظه ای در هفته گذشته عمدتاً ثابت ماند و منجر به کاهش 7 درصدی نسبت بار ون خشک به کامیون (LTR) شد. این نسبت به 4.11 رسید که دومین بالاترین نسبت در هشت سال گذشته بود و تنها در سال 2021 نسبت بالاتر 5.25 را نشان داد.
نرخ های لحظه ای Linehaul
در هفته گذشته حجم بارهای جابجایی کمتر از 1 درصد کاهش یافت و مشابه سال قبل باقی ماند. در سطح ملی، متوسط نرخ حمل و نقل خط برای چهارمین هفته متوالی بدون تغییر باقی مانده است و به طور متوسط 1.65 دلار در هر مایل است. این رقم 0.03 دلار در هر مایل کمتر از میانگین سه ماهه است اما 0.11 دلار در هر مایل بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-the-outlook-for-2025-is-far-from-robust