یک شاخص پیشرو تقاضای کامیون، جزء سفارشات جدید مؤسسه مدیران تامین (ISM) شاخص مدیران ،ید (PMI) در ماه آگوست 6 درصد و نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش یافت. ISM اعلام کرد PMI تولیدی آن در ماه گذشته از 46.8 در ماه ژوئیه به 47.2 افزایش یافت که پایین ترین میزان از نوامبر است. PMI زیر 50 نشان دهنده انقباض بخش تولید است که 10.3 درصد از اقتصاد را تشکیل می دهد. کاهش سفارشات جدید و افزایش موجودی (افزایش 2.6 درصدی) نشان می دهد که فعالیت کارخانه می تواند برای مدتی کم باقی بماند..

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

تیموتی آر. فیوره، رئیس مؤسسه مدیریت عرضه، اظهار می‌دارد: «در حالی که هنوز در قلمرو انقباضی بود، فعالیت‌های تولیدی ایالات متحده کندتر از ماه گذشته کاهش یافت. تقاضا همچنان ضعیف است، تولید کاهش می‌یابد و نهاده‌ها سازگار می‌مانند. تقاضا همچنان پایین است، زیرا شرکت ها به دلیل سیاست پولی فعلی فدرال و عدم اطمینان انتخابات، تمایلی به سرمایه گذاری سرمایه و موجودی ندارند. اجرای تولید در مقایسه با ژوئیه کاهش یافت و فشار بیشتری بر سودآوری وارد کرد. تامین‌کنندگان ظرفیت دارند، با بهبود زمان‌های تحویل و کمبود کمتر.»

ساعت بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را در نظر نمی‌گیرند و حجم بار به بارهای جابجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته، بیایید بر بازار حمل و نقل شیکاگو تمرکز کنیم. در طول سال گذشته، حجم بار کامیون های ،وجی 11 درصد افزایش یافته است که باعث شده است نرخ اسپات حامل در هفته های اخیر حدود 3 درصد افزایش یابد. شیکاگو به طور مداوم یکی از 5 بازار برتر حمل و نقل است و تحت سلطه حمل و نقل منطقه ای به مینیاپولیس، کلمبوس و دیترویت است که مجموعاً حدود 13٪ از حجم بار هفتگی را تشکیل می دهند. بارهای طول، تر به آتلانتا، دا، و کانزاس سیتی حدود 9 درصد حجم را تشکیل می دهند.

در هفته های اخیر، حجم پست بار افزایش یافته است. با توجه به شاخص وضعیت بازار DAT (MCI)، انتظار می‌رود ظرفیت بار کامیون‌ها برای بارهای ،وجی در این هفته کاهش یابد. برای بارهای منطقه‌ای به مینیاپولیس، خط شماره یک بازار نقطه‌ای، شرکت‌های حمل‌کننده هفته گذشته به طور متوسط ​​2.08 دلار در هر مایل پرداخت ،د که نسبت به ماه قبل 0.03 دلار در هر مایل افزایش داشت و حجم آن 26 درصد کمتر بود. دومین مسیر پرطرفدار به کلمبوس، OH، نرخ های نقطه ای را به طور متوسط ​​2.49 دلار در هر مایل مشاهده کرد که با کاهش 27 درصدی حجم، 4 درصد افزایش یافت.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار به طور قابل پیش بینی در یک هفته کوتاه پس از روز کارگر کاهش یافت اما مطابق با سال های قبل بود. پست‌های تج،ات کریر نیز به دلیل مرخصی‌گرفتن شرکت‌های حمل‌ونقل کاهش یافت که منجر به کاهش 2 درصدی نسبت بار ون خشک به کامیون (LTR) به 3.84 شد، ی،ی 2 درصد کمتر از میانگین بلندمدت LTR در این زمان از سال.

نرخ های لحظه ای Linehaul

هفته گذشته، نرخ حمل و نقل ون خشک با یک سنت در هر مایل کاهش یافت و به میانگین ملی 1.62 دلار در هر مایل رسید، با کاهش 25 درصدی حجم بارهای جابجا شده در طول هفته کاری کوتاه. با 1.62 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی 0.02 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته و 0.03 دلار در مایل کمتر از میانگین 3 ماهه است. با توجه به 50 لاین برتر DAT، بر اساس حجم بارهای جابه‌جا شده، نرخ‌های نقطه‌ای یک سنت در هر مایل افزایش یافت و به 1.99 دلار در هر مایل رسید. این 0.37 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین ملی است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-ism-pmi-new-orders-tank-in-august