
بروزرسانی: 31 فروردین 1404
گزارش ون خشک: قیمت چوب با کندی بازار مسکن کاهش می یابد - DAT Freight & Analytics
بازار مسکن با کاهش قابل توجهی در شروع مسکن و کاهش احساسات سازندگان مسکن مواجه است و به پایین ترین سطح خود از دسامبر 2023 رسیده است. ژوئن. این کاهش به دلیل نرخ بالای مداوم وام مسکن است که باعث می شود ،یداران در حاشیه بمانند.
با داده های DAT iQ واضح ترین و دقیق ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=LU6wJKSmErA[/embed]
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
علاوه بر نرخ بالای وام مسکن، سازندگان خانه با چالش هایی مانند افزایش نرخ وام های ساخت و ساز و توسعه، کمبود نیروی کار، و کمبود زمین های قابل ساخت مواجه هستند. کارل هریس، رئیس NAHB تاکید کرد که این عوامل مجموعاً به وضعیت فعلی بازار مسکن کمک می کنند.
را اداره سرشماری ایالات متحده روند قابل توجه کاهش شروع مسکن چند خانواری را برجسته می کند که 5.5 درصد نسبت به ماه گذشته (m/m) و 19.3 درصد کمتر از ماه می گذشته کاهش یافته است. مجوزها برای خانه های جدید در این دسته نیز 9.5 درصد کمتر از ماه مه 2023 کاهش یافت. در بخش ساخت خانه های تک خانواره جدید، 5.2 درصد متر در متر و 3.0 درصد سالانه کاهش داشت. اگرچه مجوز برای خانه های تک خانواری 2.9 درصد متر در متر کاهش یافت، اما 5.2 درصد بیشتر از سال گذشته بود.
کامیون داران در بازار ، نر تخت 2018 22500 بار کمتر از ماه مه گذشته اما 44400 بار بیشتر از ماه می حمل می ،د.
ناظر بازار
همه نرخ های ذکر شده در زیر، هزینه های اضافی سوخت را حذف نمی کنند، و حجم بار به بارهای جابه جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
انتظار می رود حجم واردات در بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ در ماه ژوئن افزایش یابد، زیرا مسیرهای تجاری تغییر می کنند و حمل کنندگان موجودی فصل تعطیلات را پیش از اقدام احتمالی نیروی کار در ساحل شرقی توسط انجمن بین المللی لانگ شورمن (ILA) به جلو می برند. با توجه به بهینه ساز بندر لس آنجلس گزارشپیش بینی می شود TEU (واحد معادل بیست فوت) در هفته دوم ژوئیه 45 درصد نسبت به سال قبل از سال افزایش یابد و در هفته سوم کاهش یابد. افزایش حجم TEU معمولاً بازار ون های خشک را در لس آنجلس و انتاریو سیل می کند، جایی که حجم بار کامیون در ماه گذشته 25 درصد افزایش یافته است.
در خطوط اصلی حمل و نقل، ذینفعان حجم واردات بالاتر، از جمله استاکتون و فینی،، بارهای جابجا شده به ترتیب 45 درصد و 28 درصد ماه به ماه (m/m) افزایش یافته است. در همان خطوط، نرخ نقطه به ترتیب 3.5٪ و 4.5٪ متر بر متر افزایش یافته است. در بازار ،یبی لس آنجلس و انتاریو، نرخ حمل و نقل خطی 0.12 دلار در مایل بالاتر از سال گذشته است، زیرا ظرفیت به سطوحی که آ،ین بار در اکتبر 2022 مشاهده شده است، کاهش یافته است. با 2.22 دلار در هر مایل، متوسط \u200b\u200bنرخ ون خشک ،وجی فقط 0.10 دلار در مایل کمتر از سال 2020 است. ، 0.10 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته و کمی بیش از 0.20 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است.
نسبت بار به کامیون
حجم پست بار وانت خشک پس از کاهش حجم بار پس از 4 ژوئیه در یک هفته کاری کوتاه، 49 درصد وزنی کاهش یافت که کمی بیشتر از میانگین تغییر هفته به هفته طی هشت سال گذشته بود. حجم پست بار 15٪ کمتر از سال گذشته است، در حالی که پست های تج،ات حامل 22٪ کمتر بود، که نسبت بار وانت خشک به کامیون را 36٪ کاهش داد و به 3.57، 3٪ بیشتر از سال گذشته، کاهش داد.
نرخ های لحظه ای Linehaul
هفته گذشته، متوسط \u200b\u200bنرخ ملی حمل و نقل خطی ون خشک در یک هفته کاری کوتاه در 1.70 دلار در هر مایل ثابت باقی ماند. نرخ های نقطه ای تقریباً مشابه سال گذشته است و میانگین هشت ساله تغییر هفته به هفته برای هفته 4 جولای. مایل هفته گذشته، که 0.42 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین ملی است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-lumber-prices-tumble-as-the-،using-market-slows