اداره فدرال ایمنی حمل و نقل موتور خودرو و ترخیص مواد مخدر و الکل نزدیک به پنج سال است که عملیاتی شده است، با نزدیک به 300000 تخلف مواد مخدر و الکل از آغاز اجرای مقررات در آغاز سال 2020 گزارش شده است. “، ی،ی آنها نباید اجازه رانندگی داشته باشند.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

از دوشنبه 18 نوامبر فاز 2 قانون تسویه حساب اعمال خواهد شد و اقدامات اجرایی را بیشتر تقویت می کند. تا پیش از این، ادارات حمل‌ونقل جاده‌ای یا حمل‌کننده‌های موتوری مسئول نظارت بر رانندگان از طریق پرسش‌های سالانه مورد نیاز Clearing،use بوده‌اند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌کدام ممنوع نیستند.

طبق آ،ین اتاق تهاتر FMCSA گزارش دهید، که تا سپتامبر 2024 به روز شده است، تقریباً 178839 دارنده گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) از تاریخ 18 نوامبر به دلیل قرار گرفتن در وضعیت ممنوعه، گواهینامه خود را از دست خواهند داد. تأثیر کلی بر ظرفیت بار کامیون برای ،، که قبلاً ا،امات Clearing،use را رعایت کرده اند محدود به نظر می رسد.

ساعت بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته، ما بر بازار آتلانتا، گسترده ترین توزیع بار در ج، شرقی تمرکز می کنیم. آتلانتا در مرکز قرار دارد و در فاصله دو روزه کامیون 80 درصد از جمعیت ایالات متحده قرار دارد. موقعیت آن در تقاطع بزرگراه های بزرگ بین ایالتی، از جمله I-20، I-75، و I-85، آن را به یک مرکز ایده آل برای توزیع بار تبدیل می کند. علاوه بر این، فرودگاه آتلانتا یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان است که دارای عملیات بار هوایی قابل توجهی است. آتلانتا همچنین یک مرکز مرکزی برای راه‌آهن‌های باری، از جمله Norfolk Southern و CSX Transportation است.

بازار بار کامیون آتلانتا در درجه اول به فلوریدا خدمات رس، می کند و 13 درصد از حجم بار کامیون ،وجی هفتگی را تشکیل می دهد. آتلانتا به لیکلند به طور مداوم بالاترین حجم هفتگی را دارد و پس از آن آتلانتا تا میامی از نزدیک در رتبه های بعدی قرار دارند. در لاین لیکلند، حجم در ماه گذشته 39 درصد کاهش یافته است، همراه با نرخ های نقدی که 0.20 دلار در هر مایل کاهش یافته و به 2.62 دلار در مایل رسیده است. حجم خودرو در خط میامی 17 درصد کمتر از ماه گذشته است که منجر به کاهش 5 درصدی نرخ حمل و نقل خط می شود. هر دو خط منع، کننده نوساناتی هستند که این خطوط پس از اختلال ناشی از طوفان میلتون، که در اوایل اکتبر به خشکی رسید، تجربه ،د.

نسبت بار به کامیون

حجم پست‌های بار ون خشک هفته گذشته 15 درصد افزایش یافت زیرا فرستنده‌ها موجودی را در بازارهای ،ده‌فروشی قبل از تعطیلات شکرگزاری قرار دادند، که شامل رویدادهای فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری می‌شود. ظرفیت باربری در بازار لحظه ای به دنبال کاهش 10 درصدی پست های تج،ات در هفته گذشته، کاهش یافت که منجر به افزایش 28 درصدی نسبت بار به کامیون وانت خشک (LTR) به 4.46 شد.

نرخ های لحظه ای Linehaul

حتی با وجود اینکه حجم بارهای جابجا شده اندکی بیش از 6 درصد افزایش یافت، کمبود اندکی ظرفیت موجود برای پاسخگویی به تقاضا وجود داشت که منجر به افزایش یک پنی در هر مایل در نرخ متوسط ​​ملی حمل و نقل وانت خشک شد. با 1.67 دلار در هر مایل، نرخ های نقدی 0.05 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته و 0.06 دلار در مایل کمتر از سال 2022 است.

در 50 لاین برتر DATها، بر اساس حجم بارهای جابجا شده، به حامل‌ها به طور متوسط ​​1.98 دلار در مایل پرداخت می‌شود، مشابه هفته قبل و 0.31 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین نرخ‌های نقطه‌ای 7 روزه ملی. نرخ حمل و نقل خطی درای وان 0.03 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین سه ماهه آ، باقی ماند.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-almost-180000-truckers-lose-the-cdl