شاخص تن مایل حمل بار برای اجاره در ماه آگوست (TTMI) نشان می دهد که حجم حمل و نقل هنوز در پایین ترین نقطه فرورفته است و نشانه کمی از بهبود قابل توجه وجود دارد. پروفسور جیسون می، می گوید: «ما در بیست و نهمین ماه رکود حمل و نقل هستیم و از اوج مارس 2022 به ،وان نقطه مرجع استفاده می کنیم. سال به سال، حجم حمل و نقل اندکی کاهش یافته است، اما در حال حاضر هیچ نشانه ای از افزایش وجود ندارد. این روند نوساناتی را نشان می دهد که در برخی از ماه ها افزایش و برخی دیگر کاهش یافته است، اما در مجموع، حجم ها ثابت است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

حجم حمل و نقل فعلی TTMI با آنچه در سال 2019 مشاهده شد، مطابقت دارد. بر اساس برآوردهای می،، عرضه احتمالاً در سطوح قابل مقایسه است، که نشان می دهد با نزدیک شدن به نوامبر و دسامبر، یک کاهش فصلی معمولی و به دنبال آن در ژانویه کاهش می یابد. اگر نرخ بهره بیشتر کاهش یابد، ممکن است شاهد افزایش واقعی تقاضای حمل و نقل در ماه مارس یا آوریل باشیم.

ساعت بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

این هفته، ما بر بازار حمل و نقل کالیفرنیا تمرکز می کنیم، که این بازار را جشن گرفت فستیوال سالانه دیوالی، با بسیاری از رانندگان سیک (مذهبی که در قرن پانزدهم در منطقه پنجاب هند سرچشمه گرفت) در کالیفرنیا، به ویژه در بازار باربری استاکتون، برای جشن گرفتن جشنواره چراغ ها مرخصی گرفتند. جشن پنج روزه هر سال در اوایل پاییز پس از پایان برداشت تابستان برگزار می شود که معمولاً منجر به کاهش قابل مشاهده ظرفیت بار کامیون می شود. با توجه به شاخص وضعیت بازار DATs، ظرفیت کامیون های ،وجی در هفته گذشته بسیار کم بود و انتظار می رود تا این هفته نیز باقی بماند.

به گفته رامان دیلون، مدیر اجرایی انجمن حمل و نقل پنجابی آمریکای شمالی (NAPTAسیک های پنجابی 20 درصد از کامیون داران کشور را تشکیل می دهند و 40 درصد از صنعت را در کالیفرنیا کنترل می کنند. بازار حمل و نقل استاکتون یکی از مناطقی است که معمولاً تحت تأثیر کاهش ظرفیت در طول جشنواره دیوالی قرار می گیرد. انتظار می‌رود سن آنتونیو، تگزاس، به دلیل میزب، بزرگترین جشنواره دیوالی تحت حمایت شهری و تحت حمایت شهر، شاهد کاهش ظرفیت بار کامیون باشد.

نسبت بار به کامیون

هفته گذشته، حجم پست‌های بار ون خشک 3 درصد در پایان ماه کاهش یافت، که تغییری نسبت به روند معمولی است که در آن حمل‌کننده‌ها ،ه‌های بارگیری خود را تخلیه می‌کنند. با این وجود، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این حجم نسبت به سال گذشته 4 درصد بیشتر است (Y/Y). بدون احتساب سال‌های 2021 و 2022 که تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفته‌اند، پست‌های بار برای هفته 44 نسبت به سال‌های گذشته 11 درصد بیشتر است که نشان‌دهنده قدرت پایدار در بازار نقدی است.

علاوه بر این، ظرفیت باربری در بازار لحظه ای کاهش یافته است که منجر به افزایش 7 درصدی نسبت بار وانت خشک به کامیون (LTR) شده است که در هفته گذشته به 4.35 رسید.

نرخ های لحظه ای Linehaul

هفته گذشته، حجم بارهای جابجا شده اندکی بیش از 1 درصد کاهش یافت، اما همچنان 4 درصد بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته بود. پس از ثابت ماندن در چهار هفته گذشته، با میانگین نرخ 1.65 دلار در هر مایل، میانگین نرخ ملی حمل و نقل خط در هفته گذشته به کمتر از 1.66 دلار در هر مایل افزایش یافت. این رقم 0.02 دلار در هر مایل بالاتر از میانگین سه ماهه و 0.10 دلار در هر مایل بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-truckload-demand-is-still-bouncing-along-the-trough