ترافیک جه، INRIX 2023 کارت امتیازی بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد، ابزاری حیاتی برای درک ال،ای همیشه در حال تغییر ترافیک در بازارهای بزرگ حمل و نقل ایالات متحده. این فقط در مورد ترافیک نیست. این یک فشارسنج برای اقتصاد است. جابجایی مردم، کالاها و خدمات تقاضا برای سفرهای جاده ای را ایجاد می کند و زم، که این تقاضا از عرضه فضای جاده بیشتر شود، ازدحام ایجاد می شود. در حالی که ازدحام ترافیک ممکن است برای اقتصاد مضر به نظر برسد، اما نشانه‌ای از فعالیت اقتصادی است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

یکی از مهم‌ترین تغییرات برای کامیون‌دار، که تحویل و پیکاپ را انجام می‌دهند، تغییر به دوره‌های پیک سنتی AM/PM و ظهور ترافیک بیشتر به سمت ظهر است. زم، که همه گیری برای اولین بار شیوع پیدا کرد، INRIX اشاره کرد که تقاضا برای سفرهای جاده ای در ایالات متحده در اواسط روز قوی بود. گزارش تحقیقاتی 2023 تاکید کرد که داده‌ها «نشان می‌دهد که دوره‌های ظهر دوشنبه تا شنبه تقاضای بیشتری دارند و نسبت به دوره‌های معمول رفت‌وآمد صبحگاهی در روزهای هفته عملکرد ضعیف‌تری دارند». این تغییر در الگوی ترافیک بدون شک چالش هایی را برای کامیون داران سخت کوش ما ایجاد کرده است.

در نتیجه، میانگین سفرهای ساعتی صبحگاهی در سال 2023 نسبت به سال 2019 حدود 12 درصد کاهش یافته است. پیک PM (3:00-6:00 بعد از ظهر) فقط 9 درصد کاهش یافته است. با این حال، میانگین ترافیک ساعتی در هنگام ظهر به میزان حیرت‌آور 23 درصد افزایش یافته است، روندی که از سال 2020 ادامه داشته است. در مطالعه قبلی، INRIX به اهمیت دوره‌های اوج مسطح‌تر اشاره کرد. با استفاده از آتلانتا به ،وان مطالعه موردی، این مطالعه نشان داد که با تغییر ترافیک صبحگاهی به بعد از ظهر، انتشار CO2e از تنها 8 درصد کاهش تقاضا و تاخیر کمتر خودرو، 15 درصد کاهش یافت.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

با 1.93 دلار در هر مایل، نرخ های حمل و نقل خط ،وجی در اوهایو مشابه سال گذشته است و در پی افزایش 5.3 درصدی حجم هفته گذشته است. در بازار بزرگ‌تر کلمبوس، نرخ‌های نقدی عمدتاً ثابت بودند، حتی با وجود افزایشی در حجم، که 15 درصد افزایش داشت. بیشتر افزایش حجم در مسیر منطقه ای غرب شیکاگو گزارش شده است، جایی که حجم 39 درصد وزنی افزایش یافته است در حالی که ظرفیت کافی نرخ حمل و نقل خط را در حدود 1.66 دلار در مایل ثابت نگه داشته است.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار ون خشک هفته گذشته افزایش یافت زیرا ،یدهای ،ده فروشی در فصل ،ید بازگشت به مدرسه و آمازون پرایم روز این هفته در مرکز توجه قرار گرفتند. حجم هفته گذشته 7 درصد بیشتر از سال گذشته بود و تقریباً با سطوح مشاهده شده در طول همه‌گیری در سال‌های 2020 و 2021 ی،ان بود. پست‌های تج،ات حامل 19 درصد وزنی افزایش یافتند اما کمترین میزان از سال 2017 بود که منجر به بارگیری ون خشک به کامیون شد. نسبت (LTR) با 36 درصد افزایش وزن به 4.71، دومین LTR بالاتر از سال 2016، تنها تا سال 2021 پیشی گرفته است.

نرخ های لحظه ای Linehaul

سطح ظرفیت مازاد در بازار لحظه ای مشهود بود زیرا نرخ حمل و نقل خطی ون خشک 0.03 دلار در هر مایل با افزایش 5 درصدی حجم بار در هفته گذشته کاهش یافت. با 1.67 دلار در هر مایل، متوسط ​​نرخ ملی حمل و نقل خط ون خشک مشابه سال گذشته بود، و میانگین هشت ساله تغییر هفته به هفته برای هفته 28. 50 خط برتر DAT، بر اساس حجم بارهای جابجا شده، 0.04 دلار کاهش یافت. /mile به $2.08/mile، $0.41/mile بالاتر از میانگین ملی.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-morning-traffic-has-،fted-to-the-afternoon-peak-and-midday-traffic-surges