تحقیقات اخیر استراتژی هایی را برای جذب ،ن بیشتر به صنعت حمل و نقل برجسته می کند. طبق گزارش موسسه تحقیقات حمل و نقل آمریکا (ATRIچالشهای شناساییشده در این تحقیق، تصویر و درک صنعت، آموزش تکمیل مدرسه، کمبود پارکینگ کامیون و دسترسی به سرویس بهداشتی، و آزار و اذیت ،تی و تبعیض بود. انجمن ،ن در حمل و نقل (WIT) انجمن صنعتی پیشرو در آمریکا برای ،ن در صنعت حمل و نقل است که بیش از 6000 عضو در بیش از 10 کشور در سراسر جهان دارد.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
WIT این نظرسنجی را انجام داد تا زمینه ای را برای آ،ین شاخص WIT 2019 خود (توسط FreightWaves) فراهم کند، که نشان داد ،ن 10.2٪ از نیروی کار راننده صنعت را تشکیل می دهند. هنگامی که در مورد حیاتی ترین جنبه ای که صنعت حمل و نقل باید بر روی آن تمرکز کند تا درصد رانندگان را افزایش دهد، سؤال شد، ایمنی مرتبط با زمان خانواده/خانه پاسخ اصلی ،ن بود که بر تعهد صنعت به رفاه آنها تأکید می کرد.
تجزیه و تحلیل ATRI نشان داد که شرکتهایی که طرحهای استخدام و حفظ ویژه ،ن را اجرا میکنند، درصد بیشتری از رانندگان زن (8.1٪) نسبت به ،، که بدون (5.0٪) دارند، نشان دهنده پتانسیل قابل توجهی برای رشد است. در این گزارش توضیح داده شده است که ناوگان چگونه می توانند چنین طرح هایی را اجرا کنند.
ساعت بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را حذف نمیکنند، و حجم بار به بارهای جابهجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته نگاهی به ایالت Lone Star می اندازیم که در آن ظرفیت ون خشک هفته گذشته در هیوستون به دنبال افزایش 4 درصدی بار در سراسر ایالت کاهش یافت. نرخ نقطه ،وجی 0.06 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است. هفته گذشته افزایش قابل توجهی در حجم به دا، وجود داشت. بارهای جابهجا شده 15 درصد وزنی افزایش یافتند و نرخهای نقطهای را 0.02 دلار در هر مایل افزایش دادند و به میانگین 2.44 دلار در مایل یا 575 دلار در بار رسیدند، تقریباً مشابه میانگین ژوئن و 27 دلار برای بار بیشتر از سال گذشته. ظرفیت همچنین در خط منطقه ای هیوستون به لاردو کم بود – نرخ حمل و نقل خط با 15٪ حجم بالاتر 0.09 دلار در هر مایل افزایش یافت.
نسبت بار به کامیون
افزایش معمولی در پایان ماه در حجم حمل و نقل منجر به افزایش ارسال بار ون خشک در بازار به میزان 5 درصد وزنی در مقایسه با سال گذشته شد اما 8 درصد کمتر از سال گذشته بود. در مقابل، حجم هفته گذشته 10 درصد بیشتر از سطوح هفته 31 طی هفت سال گذشته بود، بدون احتساب سال های تحت تاثیر این بیماری همه گیر در سال های 2020 و 2021. ظرفیت در حجم بالاتر کاهش یافت و منجر به کاهش 9 درصدی وزن بر وزن شد. پست های تج،ات توسط شرکت های حمل و نقل، منجر به افزایش 16 درصدی نسبت بار به کامیون وانت خشک (LTR) به 4.57 می شود.
نرخ های لحظه ای Linehaul
نرخهای ون خشک در هفته گذشته ثابت ماند و 1.64 دلار در هر مایل، حدود یک پنی در هر مایل بیشتر از سال گذشته بود. بر اساس 50 لاین برتر DAT، بر اساس حجم بارهای جابجا شده، نرخ ها با 0.02 دلار در هر مایل کاهش یافته و به 2.02 دلار در هر مایل رسیده است. این 0.38 دلار در هر مایل است که بالاتر از میانگین ملی است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-new-research-shares-strategies-to-foster-women-truck-drivers-success