به گفته بیل ،یدی از مجله تجارت، شرکت های حمل بار بزرگ ایالات متحده ظرفیت کامیون های خود را 9.5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش می دهند. شاخص ظرفیت بار کامیون (TCI) کاهش 2 درصدی را نسبت به سه ماهه قبل به 76.9 نشان می دهد، سطحی که آ،ین بار در سال 2014 مشاهده شده است. این شاخص از زمان رسیدن به اوج 93.2 در سه ماهه دوم سال 2022 برای هشت فصل متوالی کاهش یافته است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

شرکت های حمل بار در پاسخ به تعادل بین عرضه و تقاضا، ظرفیت خود را کاهش می دهند. با ثابت ماندن تقاضا، یافتن این تعادل چالش برانگیزتر می شود. حمل‌کنندگان همچنان در قیمت‌گذاری حرف اول را می‌زنند، به طوری که نرخ تعویض وانت‌های خشک تقریباً 2 درصد کمتر از نرخ‌های یک سال پیش است.

درک چرم، مدیرعامل ورنر نسبت به نشانه‌های انقباض بازار ابراز خوش‌بینی کرد و اظهار داشت: «در حالی که هنوز خیلی زود است که با اطمینان بگوییم، اما نشانه‌های مثبتی را می‌بینیم. ما معتقدیم که شرکت‌های حمل‌ونقل کوچک‌تر بار مالی را که ممکن است در طول سال کووید انباشته کرده‌اند کنار بگذارند و پیش‌بینی می‌کنیم که با پیشرفت سال، تعداد شرکت‌های حامل کاهش یابد.»

ساعت بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

بازارهای متمرکز این هفته در مریلند و دلاور به دنبال باران‌های شدید طوفان استوایی دبی هستند که پیش از حرکت به سمت شمال، دومین بار در نزدیکی کارولینای ج،ی فرود آمد. دلاور با آب و هوای سخت تحت تاثیر قرار گرفت – باران شدید، سیل و گردباد تایید شده در مارشالتون اوا، هفته گذشته که منجر به قطعی گسترده برق شد.

به گزارش USDA، کمبود کامیون در هندوانه های دلاور، مریلند و شرق ویرجینیا، به ویژه برای بارهای آتلانتا و بالتیمور وجود داشت. شرکت‌های حمل‌ونقل از گرین‌وود، DE، به آتلانتا به طور متوسط ​​2.22 دلار به ازای هر مایل پرداخت می‌،د که 0.48 دلار در مایل بالاتر از میانگین جولای و سال گذشته در فصل اوج هندوانه بود. بار به فیلادلفیا به طور متوسط ​​776 دلار در هر بار بود، تقریباً مشابه ماه گذشته، در حالی که بارهای شمال به بوستون به طور متوسط ​​3.53 دلار در هر مایل بود.

نسبت بار به کامیون

پس از ثابت ماندن در چهار هفته گذشته، حجم ارسال بار داور در هفته گذشته 6 درصد و سالانه 21 درصد کاهش یافت. بر اساس گزارش USDA، حجم تولید بار کامیون در هفته گذشته 4 درصد کمتر از سال گذشته بود و حجم کالیفرنیا 17 درصد کاهش سالانه داشت. پست‌های تج،ات حامل در هفته گذشته 5 درصد و در سال نسبت به سال 24 درصد کاهش یافت که منجر به کاهش جزئی نسبت بار به کامیون (LTR) به 6.13 شد.

نرخ های نقطه ای

میانگین ملی کشتی‌ر، خط کشتی‌ر، در ماه گذشته با افزایش 12 درصدی حجم بارهای جابجا شده پس از هفته گذشته، عمدتاً ثابت مانده است. در 1.97 دلار در هر مایل، نرخ های نقطه ای رایزن مشابه سال گذشته بود و 0.02 دلار در هر مایل پایین تر از میانگین 3 ماهه باقی ماند.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-large-truckload-carriers-culled-even-more-trucks-in-q2