تولید آووکادوی کالیفرنیا تا کنون در این فصل، بهترین تولید از زمان شروع همهگیری در سال 2020 است. بر اساس گزارش USDA، حجم محمولهها نسبت به سال گذشته 41 درصد افزایش یافته است، با حدود 60 درصد محصول. قبلاً برداشت شده است و حدود 40 درصد از محصول آووکادوی کالیفرنیا هنوز در حال بلوغ و اندازه گیری روی درختان است. کمیسیون آووکادوی کالیفرنیا (CAC) بر اساس یافتههای حاصل از بررسیهای محصول میانفصل خود در تولیدکنندگان و بستهبندیکنندهها، امسال به محصولی قوی نگاه میکند که حجم آن بیش از 250 میلیون پوند یا معادل تقریباً 6000 کامیون است. CAC پیش بینی می کند که محصول 2024 حدود 20 درصد بیشتر از ،ن قبل از فصل باشد.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
حدود 70 درصد از محمولههای آووکادو از مکزیک وارد ایالات متحده میشود، جایی که حجم آن سالانه 30 درصد کمتر است. 87٪ در تگزاس از طریق بازارهای حمل و نقل Laredo (36٪) و McAllen (51٪) عبور می کنند. در اوایل این ماه، USDA بازرسی های ایمنی آووکادو و انبه از ایالت میچوآکان مکزیک به دلیل یک حادثه امنیتی مربوط به کارکنان و، کشاورزی آمریکا متوقف شد.
تولید آووکادوی مکزیکی عمدتاً در میچوآکان متمرکز است، جایی که خاکهای آتشفش، غنی و آبیاری طبیعی برداشت را در طول سال تسهیل میکند. کارایی زنجیره تامین نیز قابل توجه است، به طوری که طبق گزارش انجمن صادرکنندگان آووکادو و بستهبندیهای مکزیک، آووکادو برداشت، بستهبندی و حمل میشود و ظرف یک هفته به میز مصرفکنندگان میرسد.APEAM).
ناظر بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را حذف نمیکنند، و حجم بار به بارهای جابهجا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
سال گذشته در این زمان، و، کشاورزی ایالات متحده گزارش داد که کمبود خفیف کامیون های ص،ه ای برای بارهای سبزیجات، به ویژه کاهو از مناطق رشد سالیناس-واتسونویل وجود دارد. امسال کامیون های کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود دارد که علیرغم افزایش 29 درصدی حجم سالانه کاهو در هفته گذشته، 9 درصد کمتر از سال گذشته است. جبران حجم قوی کاهو، کالای شماره دو، توت فرنگی بود که 25 درصد کمتر از سال گذشته است.
مانند هفته قبل از 4 ژوئیه، نرخهای حملونقل خط ریفر در خطوط اصلی در حال افزایش است، حتی اگر حجم منطقهای کمتر از سال گذشته باشد. در خط سالیناس به لس آنجلس، هفته گذشته به طور متوسط 2.53 دلار به ازای هر مایل به حامل ها پرداخت شد که 0.16 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته است. اپراتورها در خط انتاریو 2.55 دلار به ازای هر مایل پرداخت ،د که 0.20 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته بود. به حاملهایی که از سالیناس به فینی، میرفتند، 2.57 دلار در هر مایل پرداخت میشدند که 0.26 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته بود. برای بارهای طول، به هانت پوینت، نیویورک، به طور متوسط 2.13 دلار در هر مایل به حامل ها پرداخت می شد که 0.14 دلار در مایل کمتر از سال گذشته بود.
نسبت بار به کامیون
حتی با وجود اینکه حجم پست بارگیری در هفته گذشته 7 درصد افزایش یافته است، اما به دلیل حجم تولید بسیار نرم تر، هنوز 7 درصد کمتر از سال گذشته است. در زم، که حجم تولید کامیونها به طور معمول بین 8 تا 10 درصد وزنی بر وزن افزایش مییابد، در هفته گذشته حجم تولید 4 درصد کاهش یافت. فصل جورجیا آنلاین می شود و سالانه 1% افزایش می یابد، اما 6% حجم کمتر از کالیفرنیا، که حدود یک سوم حجم کامیون را تولید می کند، بازار ملی را پایین می آورد. حجم واردات مکزیک 28 درصد کمتر در سال است که به حجم کمتر کامیون اضافه می کند. پست های تج،ات حامل در هفته گذشته 7 درصد کاهش یافت و نسبت بار به کامیون (LTR) را با 15 درصد وزنی به وزن 8.74 افزایش داد.
نرخ های نقطه ای
میانگین ملی نرخ حمل و نقل خطی ریفر در هفته گذشته ثابت ماند و در 2.03 دلار در هر مایل ثابت ماند و بر نرمی گزارش USDA در بازار محصولات تاکید کرد. در این سطح، نرخهای حملونقل خطی ریفر تقریباً مشابه سال گذشته است، با 3 درصد حجم بیشتر و 0.05 دلار در هر مایل بیشتر از سال 2019.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-a-record-year-forecast-for-avocado-،uction