
بروزرسانی: 02 اردیبهشت 1404
گزارش داور: پایتخت سرخ پوستان جهان - DAT Freight & Analytics
آیداهو به طور کلی پایتخت سرخ پوستان فرانسه در جهان محسوب می شودorld، به ویژه شهر Blackfoot. Blackfoot مرکز کشاورزی و فرآوری سیب زمینی است که نشان دهنده شهرت آیداهو به ،وان پیشرو در تولید سیب زمینی است. Blackfoot در Twin Falls، ID، بازار حمل و نقل قرار دارد، اما برای این ،وان با Ot،o، WA رقابت می کند.
با داده های DAT iQ واضح ترین و دقیق ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=videoseries[/embed]
با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
اتللو که در بازار باربری پندلتون، ویرجینیا واقع شده است، به ،وان پایتخت جه، سرخ ،ی شناخته می شود، زیرا سه کارخانه فرآوری سیب زمینی آن که توسط JR Simplot Co و McCain اداره می شود، 1.5 میلیارد پوند سیب زمینی سرخ کرده، سیب زمینی سرخ شده منجمد، و هاشبراون تولید می کنند. هر سال - معادل تقریباً 35000 کامیون یخچال دار در سال.
به گفته دیل لاتیم، مدیر اجرایی سیب زمینی کاران واشنگتن، سیب زمینی سرخ کرده یک تجارت بزرگ است. سالانه حدود 40 میلیارد پوند محصول سیب زمینی منجمد در سراسر جهان تولید می شود و از این میزان، آمریکای شمالی حدود 16 میلیارد پوند و حوضه کلمبیا 6 میلیارد پوند تولید می کنند. لاتیم گفت که اتللو با 8700 نفر جمعیت، حدود 15 درصد سیب زمینی سرخ شده را در آمریکای شمالی تولید می کند.
ساعت بازار
همه نرخ های ذکر شده در زیر، هزینه های اضافی سوخت را حذف نمی کنند، و حجم بار به بارهای جابه جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
این هفته، ما بر بازار فیلادلفیا، دومین بازار بزرگ ص،ه داران در زمستان تمرکز می کنیم. این شرکت در زمینه کالاهای فاسد شدنی تخصص دارد و بخش قابل توجهی از واردات آمریکای ج،ی را انجام می دهد. چرخه رشد ضد فصلی شیلی کاملاً با زمستان آمریکای شمالی مطابقت دارد و آن را به منبع اصلی محصولات تازه از جمله میوه های تازه، به ویژه انگور، گی،، زغال اخته، سیب و آووکادو تبدیل می کند. پرو به صادرات مارچوبه، آووکادو، زغال اخته، انبه و مرکبات معروف است، در حالی که اکوادور صادرکننده عمده موز و چنار در تمام طول سال است.
بیشتر محصولات آمریکای ج،ی از طریق کشتی های باری ش،ته یخچال دار حمل می شود، نه در کانتینرهای یخچال دار، که امکان انتقال آسان پالت ها به تری،های 53 فوتی را فراهم می کند. فقط کمتر از یک سوم ایالات متحده و تقریباً 70٪ از جمعیت کانادا در یک روز رانندگی با کامیون هستند و فیلادلفیا را به بندری ایده آل برای توزیع محصولات زمست، تبدیل می کند. مقاصد اصلی بارگیری کامیون شامل بوستون و شیکاگو است که حجم ماهیانه آنها به ترتیب 6 و 10 درصد افزایش یافته است. ظرفیت کمترین میزان در مسیر فیلادلفیا به بوستون است، جایی که نرخ های نقدی در ماه گذشته 10 درصد (0.36 دلار در هر مایل) افزایش یافته و به طور میانگین به 4.15 دلار در مایل رسیده است.
نسبت بار به کامیون
در مقایسه با جهش حمل و نقل قبل از کریسمس در سال گذشته، حجم پست های بار در هفته گذشته 15 درصد بیشتر و تنها 6 درصد کمتر از میانگین بلندمدت هفته 50 بود. پست های تج،ات حمل ونقل دریایی در همان بازه زم، 37 درصد کمتر بود که منجر به 82 درصد افزایش سالانه نسبت بار به کامیون (LTR) در هفته گذشته که برابر با 6.73. سال گذشته، LTR ریفر 3.70 بود.
نرخ های نقطه ای
نرخ های داور در هفته گذشته کاهش یافت و 0.04 دلار در هر مایل کاهش یافت و به میانگین ملی 2.01 دلار در هر مایل رسید. در آن سطح، نرخ های ریفر خطی 0.09 دلار در مایل بالاتر از سال گذشته و 0.08 دلار در مایل کمتر از سال 2022 باقی ماند. نرخ های ریفر خطی 0.07 دلار در هر مایل از میانگین سه ماهه پایین تر است.
گزارش های هفتگی
منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-the-french-fry-capital-of-the-world