ایالات متحده در حال حاضر هفتمین تولیدکننده بزرگ هندوانه در جهان است. هندوانه در مناطق گرم از فلوریدا تا گواتمالا رشد می کند و در طول سال در ایالات متحده در دسترس است. فلوریدا، جورجیا، تگزاس و کالیفرنیا ایالت های پیشرو در تولید هندوانه داخلی هستند. فصل رشد معمولی از آوریل تا سپتامبر است و حجم حمل و نقل در ماه های جولای و آگوست همزمان با جشنواره های ملی هندوانه به اوج خود می رسد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

در 30 روز گذشته افزایش قابل توجهی در تناژ هندوانه داشته است که 20 درصد از حجم کشور را به خود اختصاص داده است و از سیب زمینی، گوجه فرنگی و سیب پیشی گرفته است. ایندیانا معمولاً بالاترین حجم را در این زمان از سال تولید می کند که تقریباً 30 درصد از حجم بار کامیون را در هفته گذشته تشکیل می دهد. با این حال، و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا کمبود ظرفیت ریفر در ج، غربی ایندیانا و منطقه ج، شرقی ایلینویز را در ماه گذشته گزارش کرده است، در حالی که پرورش دهندگان ظرفیت کافی برای جابجایی بار در ج، شرقی پیدا کرده اند. با این حال، و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا کمبود ظرفیت کشتی ر، در ج، غربی ایندیانا و منطقه ج، شرقی ایلینوی در ماه گذشته گزارش کرده است.

ساعت بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را حذف نمی‌کنند، و حجم بار به بارهای جابه‌جا شده اشاره دارد، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

بیش از 70 درصد تولید هندوانه در ج، غربی ایندیانا و ج، شرقی ایلینوی در شهرستان نا، و اطراف آن انجام می شود. بیشتر این تولیدات در 15 مایلی شرق و غرب یک راهروی 50 مایلی که در امتداد US Hwy 41 در بازار باربری Evansville DAT، بازار تمرکز ما در این هفته است، است. بیشتر حجم کامیون یخچال‌دار منطقه‌ای است، تقریباً 70 درصد از بارهای ریفر به سمت بازارهای بزرگ‌تر شیکاگو/ژولیت در شمال، و پس از آن بارهای طول،‌تر به آتلانتا و لیکلند، فلوریدا هدایت می‌شوند.

با رسیدن بازار به اوج حجم حمل و نقل، حجم ریفر خارج از بازار ایوانزویل در ماه گذشته تقریباً دو برابر شده است. نرخ حمل و نقل خط ،وجی هفته گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 2.83 دلار در هر مایل رسید که 0.22 دلار در هر مایل (8٪) بیشتر از سال گذشته بود. هفته گذشته، ظرفیت برای بارهای آتلانتا بسیار محدود بود، زیرا نرخ های نقدی با افزایش 0.13 دلار در هر مایل به 3.81 دلار در هر مایل در حجم پایین تر رسید.

نسبت بار به کامیون

پس از ثابت ماندن در سه هفته گذشته، حجم ارسال‌های بار داور در هفته گذشته 11 درصد و سالانه 18 درصد کاهش یافت. بر اساس گزارش USDA، حجم تولید بار کامیون در هفته گذشته 7 درصد کمتر از سال گذشته بود و حجم کالیفرنیا 18 درصد کاهش سالانه داشت. پست‌های تج،ات باربری در هفته گذشته 3 درصد و نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش داشتند که منجر به کاهش 7 درصدی نسبت بار به کامیون (LTR) به 6.41 شد.

نرخ های نقطه ای

میانگین ملی کشتی‌های کشتی‌ر، در هفته گذشته ثابت ماند و به طور متوسط ​​1.97 دلار در هر مایل بود. نرخ رفر اسپات تقریباً 0.02 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته و 0.02 دلار در مایل کمتر از میانگین 3 ماهه است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-watermelon-season-is-still-rolling-along-but-ends-soon